
Mluví se tedy o tom, že Facebook bude výrobu a prodeje headsetu dotovat či prodávat za cenu nákladů na výrobu, o čemž mluvil dosavadní CEO firmy Oculus VR, Brendan Iribe. Ten předpokládá, že v první várce se snadno prodá více jak milion kusů. Dle Iriba tak Facebook bude následovat příkladu firmy Google a její strategie ohledně zařízení Nexus. Oculus Rift se tak má stát především nástrojem k co největší penetraci trhu a jeho přípravě na produkty a služby, které přijdou nedlouho poté. Otázkou je, co to bude konkrétně znamenat. Nasnadě je zobrazování reklam a prodej softwaru.
Nicméně Facebook i tak nemá mít velký vliv na to, co přinese první komerčně dostupná verze Oculus Rift. To je vcelku logické, protože v době, kdy Facebook oznámilů akvizici firmy Oculus VR, byl headset již v podstatě hotový. Dle Iriba se tak vliv Facebooku znatelně projeví až u druhé verze headsetu a nyní jde především o to, že Oculus VR se může těšit z finanční podpory Facebooku.
Zdroj: Hexus.net