Problém s grafárnou
Zdravím Vás.
Mám jeden velký problém. Sesipal se mi systém, tudíž jsem ho musel celý přeinstalovat, ale neuvědomil jsem si, že tím stratím všechny ovladače - mám grafickou kartu nVidia GeForce 6600( nebo 6200 - přesně nevím)a nemám k ní ovladač. Na netu jsem jich našel spousty, ale vzhledem k tomu, že jsem uplný laik, tak nevím který vybrat aby to fungovalo dobře. Jeden ovladač jsem si stáhnul - už nevím jaký a vše vypadalo v pohodě, až na to, že místo myši mám bílí čtverec 3x3cm a nevím co stím - kdyby byl alespoň měnší a tmavý, ale bílý a velký je na ... prd. Poraďte prosím někdo - pokud sem toto téma nepatří, dej te mi alespoň nějaký odkaz kam můžu směřovat takovéto dotazy (problémy). Už mi z toho jde hlava kolem. Díkes Carlos
Mám jeden velký problém. Sesipal se mi systém, tudíž jsem ho musel celý přeinstalovat, ale neuvědomil jsem si, že tím stratím všechny ovladače - mám grafickou kartu nVidia GeForce 6600( nebo 6200 - přesně nevím)a nemám k ní ovladač. Na netu jsem jich našel spousty, ale vzhledem k tomu, že jsem uplný laik, tak nevím který vybrat aby to fungovalo dobře. Jeden ovladač jsem si stáhnul - už nevím jaký a vše vypadalo v pohodě, až na to, že místo myši mám bílí čtverec 3x3cm a nevím co stím - kdyby byl alespoň měnší a tmavý, ale bílý a velký je na ... prd. Poraďte prosím někdo - pokud sem toto téma nepatří, dej te mi alespoň nějaký odkaz kam můžu směřovat takovéto dotazy (problémy). Už mi z toho jde hlava kolem. Díkes Carlos
http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us
ovladace zasadne stahuj od toho kdo navrnul nejaky chip, az kdyz to nenajdes tak od toho kdo na to dal nalepku a prodal - u treba zakladni desky vyrobce chipsetu, sitoveho chipu, zvukoveho kodeku - az pokud nesezenes, stahnout od vyrobce desky (vetsinou neaktualizuje)