Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Problém s grafárnou

shadow1987 (5)|28.11.2007 14:38
Zdravím Vás.
Mám jeden velký problém. Sesipal se mi systém, tudíž jsem ho musel celý přeinstalovat, ale neuvědomil jsem si, že tím stratím všechny ovladače - mám grafickou kartu nVidia GeForce 6600( nebo 6200 - přesně nevím)a nemám k ní ovladač. Na netu jsem jich našel spousty, ale vzhledem k tomu, že jsem uplný laik, tak nevím který vybrat aby to fungovalo dobře. Jeden ovladač jsem si stáhnul - už nevím jaký a vše vypadalo v pohodě, až na to, že místo myši mám bílí čtverec 3x3cm a nevím co stím - kdyby byl alespoň měnší a tmavý, ale bílý a velký je na ... prd. Poraďte prosím někdo - pokud sem toto téma nepatří, dej te mi alespoň nějaký odkaz kam můžu směřovat takovéto dotazy (problémy). Už mi z toho jde hlava kolem. Díkes Carlos
mech13 (5526)|28.11.2007 15:28
http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us

ovladace zasadne stahuj od toho kdo navrnul nejaky chip, az kdyz to nenajdes tak od toho kdo na to dal nalepku a prodal - u treba zakladni desky vyrobce chipsetu, sitoveho chipu, zvukoveho kodeku - az pokud nesezenes, stahnout od vyrobce desky (vetsinou neaktualizuje)
johny__g (6387)|28.11.2007 15:33
A než je budeš instalovat, odinstaluj nejdřív ty staré co tam teď máš. Taky stáhni od výrobce desky ovladače čipsetu.
shadow1987 (5)|2.12.2007 14:48
:-))) Děkuji moc za odpovědi, ale vzhledem k tomu, "jak moc velký přehled" mám o tom co jste psali, bych Vás poprosil o - kde najdu název základní desky ??? A jaký chip ??? To najdu kde ??? Díky moc Carlos
mech13 (5526)|2.12.2007 15:15
zakladni desku ti napise treba CPU-Z na zalozce mainboard. nejjistejsi je ovsem sundat bocnici a podivat se primo na zakladni desku co je na ni za popisky. jinak grafika uz jede?
shadow1987 (5)|2.12.2007 20:17