Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

PC Reaguje jen na "tvrdý" restart

RFlachs (7)|4.12.2007 18:28
Dobrý den,

7let jsem vlastní PC na jednom místě pomalu odcházel, ale poslední 1 - 2 měsíce se vždy sekl. Nereagoval na nic pouze na restart. Chtěl jsem si stejně kupovat nový PC, tak jsem to nechal bez povšimnutí i když k tomu docházelo víc než častěji. Dnes mám doma druhej den nové PC na tom stejněm místě. A ejhle znova dělá to samý nejvíce to zlobí ve hrách, jednoduše se kousne a nereaguje. Ctrl alt delete a podobné fitičky vubec nepomáhají. Jsem ve světě hw laik..ale připadne mi to více jak podivné. Prosím o pomoc děkuji..

pozn. mám u pc prodlužovačku do které zapojuji síťové kable ta je celkem stará a zaplněná, není možné , že se to stává kvůli tomu? děkuji za odpověď nashledanou
Pabler (425)|4.12.2007 18:45
Myslim ze nie, nieje to nejakym netradicnym softom ktory si instaloval do oboch ?
Definuj ten problem presnejsie, pri akej aktivite sa to zasekne ?
-
Je skrinka dobre odvetrana ? nieje trebars v stiesnenom priestore ktory by jej nedovoloval dobru cirkulaciu vzduchu a teda sposoboval prehrievanie ?
Co moze vysvetlovat zatuhavanie v hrach...
speedsnail (4876)|4.12.2007 18:46
NO ty blaho co je to za dotaz?!? Cetl jsem to asi 3x ale nepochopil sem skoro nic. Rádi vám poradíme, ale pokuste se to formulovat tak aby tomu bylo rozumet. Napiste konfiguraci noveho pc.
Síťové kable to myslíte napájecí? (síť tu všichni bereme jako datovou).
pavel_p (993)|4.12.2007 18:51