reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Údajné fyzické poškození disku

donronn (0)|6.1.2008 10:09
Zdarec.
Koupil sem v ALZASOFTU 320gb HDD Samsung který měl 80% vadných sektorů tak sem ho poslal na reklamaci a oni mi poslali meil že se reklamace zamítá z důvodu fyzického ohnutí spodního plechu.
Jenže disk sem posílal OK a zabalený byl důkladně v orig.krabici.
.Že prý ho ještě pošlou dodavateli jestli budu chtít.
Za každou radu dík.

[SIZE="1"]EDIT by P@pi: změna nadpisu :rolleyes:[/SIZE]
elpsycho (1602)|6.1.2008 11:53
Hm, tak jestli nijak nemáš zdokumentovaný stav disku před odesláním tak nevím jak jim to budeš dokazovat:/
Prostě trvej na tom že disk od tebe odešel vpořádku a že byl řádně zabalený, co jiného ti zbývá. Možná bych chtěl po nich fotky disku jestli si to ohnutí nevymysleli. Otázka je taky jestli ohlý nebyl už když sis ho koupil. Ale osobně se mi to moc nezdá - disky co mi zatím prošly rukama mi připadaly dost pevné konstrukce než aby je někdo zdeformoval bez vyložené snahy.
Sieben (513)|6.1.2008 11:57
no vůbec si nedokážu představit co si podle nich ohnul..protože o vím, tak jedinej plech je ten horní(a i ten se dá ohnout jedine,když odšroubuješ šroubky), leda bys na to použil nějaké extra násilí...
spíš mi to připadá, že se s tebou snaží oje*at.... chtěl bych vidět fotky...zus jim napsat, ať disk vyfotí a pošlou ti je a nejlépe tam zavolej a mluv s nima a chtěj ty fotky
pokud se to poškodilo při přepravě tak by logicky měla být poškozená i krabice...a pokd byla, neměli ten balík přijmout -jejich chyba že to neskontrolovali

a pokud to udělali oni - což by byla velká sviňárna - tak nepřevezmi zboží zpátky z reklamace, protože to zničili oni, tys jim poslal na reklamaci disk, který nebyl takto poškozen a oni ti vracjeí něco, co je poškozené a dle zákona mají povinnost do 30-ti dnů to vrátit do původního stavu a když tak neučiní, tak ti vrátí prachy
(todle mi aspoň vysvětloval jeden člověk co dělal u Vodafonu a i na reklamačním).

každopídně je to sviňárna a ty fotky bych taky rád viděl
a pro příště..vyfoť vše co někam posíláš
___
tak elpsycho byl o krapet rychlejší:)
donronn (0)|6.1.2008 12:04
Dík za rady s těma fotkama je to pravda.
Rvu si vlasy že sem ho neblejsknul před odesláním ,ale každopádně zítra bude telefon a chci vidět to poškození,protože je fakt že spodní pravý spodní roh je odlitek.
No je to škola života tak ještě jednou dík.RONN.
Sieben (513)|8.1.2008 08:58
tak jak to dopadlo? nenapínej nááás
donronn (0)|20.1.2008 15:47
Omlouvám se že sem nepsal,ale nebylo v celku o čem ,disk je u dodavatele takže je to u ledu.
Počítal sem to a zítra to je 32dní od zadání reklamace takže tam zavolám a dám vědět.
Ještě se musím ujistit ,ale podle mě po uplynutí třiceti dnů mám nárok na vrácení peněz,tak uvidím.