Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

MSI vs ASUS

OdMajkla (369)|8.1.2008 16:28
Zdravím všechny čtenáře a redakci. Předem se omlouvám pokud zde toto téma již bylo. Tento týden jsem plánoval koupi základní desky MSI P 35 Platinum Combo. Myslím že pro mne jako pro běžného uživatele je zbytečná - míněno zbytečně dobrá - ale vzhledem k podpoře DDR2 i DDR3 pamětí byla jasnou volbou. V sestavách PC jsem víceméně laik, a moc toho nevím. Nedá se však říct že bych byl zase uplně natvrdlej. K tématu - v pondělí jsem zjistil že je v prodeji základní deska ASUS P5KC. Je v recenzi téměř shodná s MSI. Ale přeci jen, jsem laik, a i když jsou si v recenzi podobné - co to říká mě? V podstatě nic. Čili se ptám zkušenějších, kterám čísla a zkratky v tabulkách již něco říkaj - POZNÁM JAKO LAIK ROZDÍL MEZI MSI A ASUS ? JAKÝ ROZDÍL MEZI NIMI JE? PC mam víceméně na hraní her, a k desce jsem se rozhodl pořídit Ge Force 8800 GTS 640 MB, Intel Core 2 Quad 6600, paměti DDR2. Zbytek snad již tak velký vliv na výkon nemá abych se zde o tom zminoval. Předem děkuji za vaše odpovědi a případné d.o.p.o.r.u.č.e.n.í. :)
tequilla (1015)|8.1.2008 16:51
Ano, tema zde jiz bylo a reakce byly nasledujici...

[QUOTE=johny__g;79296]Z těch dvou bych uvažoval o ASUSU. I když kupovat desku jen kvůli tomu, že později budu moct vyměnit DDR2 za DDR3 je podle mě nesmysl, ten výkon s DDR3 už neporoste úměrně nákladům na jejich výměnu. Takže bych klidně koupil "jen" DDR2 desku, třeba oblíbenou Gigabyte.
Ještě k té grafice, pokud ji už máte koupenou tak se nedá nic dělat, jestli ji ale teprve budete kupovat, tak ROZHODNĚ NE GTS 640 MB! Když už tak GT nebo GTS s 512 MB paměti. GTS 640 MB je už starší, má mnohem vyšší spotřebu a nižší výkon.[/QUOTE]