reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

TravelMate 2001LC vs. mikrofon

Arny_CZ (146)|14.9.2008 16:37
Prosím poraďte mi někdo: mám výše uvedený NB, který nemá integrovaný mikrofon. Když připojím externí mikrofon, vůbec nereaguje. Nefunguje ani záznam zvuku, ani Skype, apod.
Nejsem žádný začátečník, ale s tímto si opravdu nevím rady. V nastavení hlasitosti mám vše nastavené tak, jak má být, takže v tom by problém být neměl.
Díval jsem se už i na net, dost lidí s tím mívá problémy i u jiných PC. Všude ale jen radí si zkontrolovat nastavení hlasitosti, úroveň mikrofonu, a tak pořád dokola.
Mikrofon mi na mém druhém PC běží normálně.
Na NB mám ZK Realtek AC'97 audio. NB má na zadní straně jen konektor výstupu na sluchátka a vstup pro mikrofon. Problém by možná mohl být v tom, že tento konektor není určený pouze na mikrofon, ale i jako vstup z jakéhokoliv vnějšího zdroje signálu. Možná můj mikrofon není pro můj NB vhodný a budu muset koupit jiný, fakt nevím.
Používám WinXP. Zkoušel jsem už i průvodce nastavením hlasitosti, ale nic nového "mi to nedalo".
Předem moc dík.
Arny_CZ (146)|14.9.2008 17:32
Teď jen zkouším odpovědět na mnou založené téma. Všiml jsem si totiž, že se vůbec nezobrazuje v dané kategorii, ani nikde jinde. Přitom, když si kliknu na můj profil a dám vyhledat témata, která jsem založil, systém toto téma najde a je ve správné sekci. Třeba se to teď po odeslání odpovědi zpraví.
Arny_CZ (146)|15.9.2008 13:47
Nikdo neví ??? :confused:
Nikdo jste takový problém neměl? :mistake
Zkusím si ještě od kamaráda půjčit jiný mikrofon a uvidím. :notsure
Arny_CZ (146)|16.9.2008 12:40
Takže problém už mám vyřešen. :runaway

edit by speedsnail: a napsat jak by nešlo? tady na foru se s tim evidentně nikdo nesetkal. thx
mstejska (2912)|16.9.2008 12:44