reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Zprovoznění sítě

ralen (95)|25.9.2008 23:12
Ahoj poradte mě prosím. Mame doma bezdratovy internet. Rádiový modem je na střeše v ochranném speciálním boxu.Odtud je sveden metalický datový kabel k 1 PC. Já potřebuji dostat internet k 2 Pc.Koupil jsem si router D-Link 635 (kit 410,s usb wifi antenou jestli to dobre chápu). Mám proto několik otázek.
1. Jde vytvorit rovnou z anteny na strese siť doma(bez vedeni kabelu k Pc?) a co ktomu potrebuji?
2. nejde mi zprovoznit router,potrebuji presny postup(nastaveni) jsem laik,lama, ořešprut....
3.z anteny na streše vede kabel do 1Pc ten funguje bez problemu. pres router uz ale ne, a 2 Pc samozrejme taky ne. pokud se zprovozni router je lepsi pouzit k 2PC kabel z routeru nebo to mam nechat valit pres wifi (ted mam ten usb šmejd, mam poridit kartu nebo je lepsi ten kabel) 1Pc bude vedle routeru takze zvolim asi kabel.
4.napište jake jsou varianty.Díky
Johnny C (5)|26.9.2008 18:46
Pokud mas na strese v boxu AP, tak od nej ved TP kabel k routeru domu, zapoj kabel do WAN portu. Jet pres prvni pc nemusis a bylo by zbytecne premostovat pripojeni atd...

Pokud neni problem vezt kabel k 1PC tak urcite kabel, wifi je osemetna technologie a drat je vzdycky lepsi:)

Tento router neznam, ale vetsinou je nastaveni takove ze:
pokud ti AP ze strechy prideluje IP dynamicky, tak by si mel router sam do wan portu pridelit ip a melo by to valitsamo , zadne zvlastni nastaveni vetsinou neni potreba.

Pokud mas staticke ip (ap ze strechy ti IP neprideli) je nutno ho nastavit i na routeru.

Pro Wifi pristup na druhy pocitac, je nutno na routeru nastavit zabezpeceni (WEP klic, nebo filtrovani dle mac adresy) aby se ti do site nenaboural nakej vykuk pred barakem...