
Asson_scifi03
Asson_scifi03.jpg
(Původní název: "Connected worlds",...
Ale zase nechávám volnost Vaší fantazii :D)
Nějak tu nic nepřibývá, tak zas přihodím já... :)
(Původní název: "Connected worlds",...
Ale zase nechávám volnost Vaší fantazii :D)
Nějak tu nic nepřibývá, tak zas přihodím já... :)
ty jojo, paráda ! :thumb
Ak to neni tajomstvo šéfkuchára, možem sa spýtať v čom si to robil ? Tie svetlá su super.
Ak to neni tajomstvo šéfkuchára, možem sa spýtať v čom si to robil ? Tie svetlá su super.
Díky...
Je to zase čistě Photoshop práce, stejně jak ty dva předtím...
Kdyby byl zájem, tak můžu napsat ve zkratce postup.. :)
Je to zase čistě Photoshop práce, stejně jak ty dva předtím...
Kdyby byl zájem, tak můžu napsat ve zkratce postup.. :)
Tak tohle je jeden z nejhezcich doposud zverejnenych sci-fi wallpaperu. Fakt pekny a jestli's to dal cely sam tak teda smekam, proste good!
[QUOTE=Asson]Díky...
Je to zase čistě Photoshop práce, stejně jak ty dva předtím...
Kdyby byl zájem, tak můžu napsat ve zkratce postup.. :)[/QUOTE]
tak to by som bol velmi rad, nejaky kratky postup - tutorial by som ocenil, hlavne ako sa ti podarilo spravit tie línie - nazvyme to "vlasy" ? Vo photoshope sem tam pracujem, ale asi mam odlišny štýl práce :) Toto sa ti fakt vydarilo.
Je to zase čistě Photoshop práce, stejně jak ty dva předtím...
Kdyby byl zájem, tak můžu napsat ve zkratce postup.. :)[/QUOTE]
tak to by som bol velmi rad, nejaky kratky postup - tutorial by som ocenil, hlavne ako sa ti podarilo spravit tie línie - nazvyme to "vlasy" ? Vo photoshope sem tam pracujem, ale asi mam odlišny štýl práce :) Toto sa ti fakt vydarilo.
No takže jsem postupoval asi takto:
1. Přechod barev #1a1a1a (nahoře) do #56646d (dole), přesně po vertikální ose.
2. Potom pomocí pera (pen tool) vytvořený jeden "vlas" oranžové barvy, na něj aplikovaný styl vrstvy (layer style), zde podle uvážení, cílem je , dodat "vlasu trojrozměrnost" (určitě vybrat "bevel and emboss")...
3. "Vlas" několikrát zduplikovat a transformovat, aby byl každý trochu jiný, sloučit do jednoho a zase zduplikovat a transformovat atd. až vznikne síť (některým částem dát menší krytí -> trojrozměrnost )
4. Zduplikovat vrstvu s "vlasy" a hodit filtr distort-diffuse glow (background barva - bíla s nádechem do oranžova) tak, aby se některá místa vlivem té záře rozostřila. Pomocí masky ještě provést korekci, a ty moc zářivá místa "přitlumit" (z průhlednit vrstvu v dané místě, aby víc prosvítala vrstva s původním vzhledem)
5. render- lightning effects, nastavit spotlight tak aby osvětlil obrázek celkem rovnoměrně (neztmavit), ale u vrchní části trochu přisvítit (barva světla bílá s nádechem do žlutooranžova).
6. nová vrstva - vybarvit na černo a do míst, kde jsou na obrázku ty uzlové body hodit 4 lens flare, ale odstranit ty rušivé elementy (odlesky mimo střed hlavního bodu světla).
7. Vrstvu s lensflares natónovat do oranžovočervena (image - adjustments - variations)
8. prolínání vrstvy nastavit na "screen"...
Snad jsem na nic podstatného nezapomněl, mělo by to vést zhruba k tomuto výsledku... :)
1. Přechod barev #1a1a1a (nahoře) do #56646d (dole), přesně po vertikální ose.
2. Potom pomocí pera (pen tool) vytvořený jeden "vlas" oranžové barvy, na něj aplikovaný styl vrstvy (layer style), zde podle uvážení, cílem je , dodat "vlasu trojrozměrnost" (určitě vybrat "bevel and emboss")...
3. "Vlas" několikrát zduplikovat a transformovat, aby byl každý trochu jiný, sloučit do jednoho a zase zduplikovat a transformovat atd. až vznikne síť (některým částem dát menší krytí -> trojrozměrnost )
4. Zduplikovat vrstvu s "vlasy" a hodit filtr distort-diffuse glow (background barva - bíla s nádechem do oranžova) tak, aby se některá místa vlivem té záře rozostřila. Pomocí masky ještě provést korekci, a ty moc zářivá místa "přitlumit" (z průhlednit vrstvu v dané místě, aby víc prosvítala vrstva s původním vzhledem)
5. render- lightning effects, nastavit spotlight tak aby osvětlil obrázek celkem rovnoměrně (neztmavit), ale u vrchní části trochu přisvítit (barva světla bílá s nádechem do žlutooranžova).
6. nová vrstva - vybarvit na černo a do míst, kde jsou na obrázku ty uzlové body hodit 4 lens flare, ale odstranit ty rušivé elementy (odlesky mimo střed hlavního bodu světla).
7. Vrstvu s lensflares natónovat do oranžovočervena (image - adjustments - variations)
8. prolínání vrstvy nastavit na "screen"...
Snad jsem na nic podstatného nezapomněl, mělo by to vést zhruba k tomuto výsledku... :)