Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie Společnost oXy Online s.r.o.
Zobrazené výsledky: 1 až 6 z 6

Téma: Problem s monitorem

Nováček
    Registrace
    Dec 2008

Zdar,
    mam takovy problem... moje PC jeuz celkem starsi stroj (dva roky) a donedavna jsem mel i starsi monitor( tusim, ze 17 palcu) ,ale nedavno jsem ziskal novy: Samsung syncmaster 22 palcu. A zacal se objevovat problem... Pri hrani novejsich her se jakoby odpoji monitor, ztrati signal a ani po vypnuti/zapnuti se to nezmeni. Ale po restartu funguje normalne. Z cehoz soudim, ze problem je v graficke karte( Sapphire ATI Radeon X1900 XT 256MB PCIe). Moje domnenka je, ze se prehriva, ale v tomhle jsem zatim celkem laik, takze budu vdecny za kazdou radu, ci jeste lepe reseni. Dik
    Odpovídat lze po přihlášení

Starousedlík SHW Avatar uživatele Intri
    Registrace
    Sep 2007

Není jen na monitoru nebo grafické kartě uvolněný kabel? Pro kontrolu teploty si můžeš stáhnout nějaký program, který je schopný vést log o teplotách. Z hlavy ti neřeknu jméno programu, který to umí, ale nějaký se najít určitě povede. Pomocí logu si pak můžeš dohledat, jakou teplotu měla grafika v době pádu.

Navíc jestli je to opravdu grafikou můžeš částečně ověřit i poslechem hudby ve hře - pokud obraz zmizne a hudba hraje v pohodě dál, nemusí to být tou grafikou ( protože kdyby hra přišla o grafiku, pravděpodobně by spadla celá ). Hudba by tedy měla přestat hrát, resp. se zaseknout ve smyčce.

Nováček
    Registrace
    Dec 2008

zitra to vyzkoumam... ale kdyby byl jenom uvolneny kabel, tak by ten problem pretrval, ne? teda po restartu pocitace je to v pohode...

Starousedlík SHW Avatar uživatele Intri
    Registrace
    Sep 2007