Pátral jsem v této sekci ale i jiných ale nikde jsem se nedozvěděl kolik vlastně
takový zdroj odebere ze sitě.Jenom neustale čtu zdroj ( 400W,500W) možná
i víc,ale nikde udaj který mně zajímá
takový zdroj odebere ze sitě.Jenom neustale čtu zdroj ( 400W,500W) možná
i víc,ale nikde udaj který mně zajímá
Ale mně to zajimá jen jestli se to dá napsat třeba od do.Nějeký
pruměr.abych si udélal představu.Jestli je to 50W nebo 100W.
pruměr.abych si udélal představu.Jestli je to 50W nebo 100W.
no to je právě to ono 0-400W nebo 0-500W na to musíš právě vědět jakou máš sestavu, každý PC odebírá různé hodnoty, podle toho jak je vytížen,...
ale průměr se pohybuje okolo 250W (berte mě všichni s rezervou nejsem elektrikář nemám odhad třeba kecám uplnou blbost,...)
odběr se počítá dost špatně, musíš odebírat určitou dobu určitý ampéry a pak se to nějakým výpočtem převádí na watty ale to už se mě neptej, v tom jsem lama:(
ale průměr se pohybuje okolo 250W (berte mě všichni s rezervou nejsem elektrikář nemám odhad třeba kecám uplnou blbost,...)
odběr se počítá dost špatně, musíš odebírat určitou dobu určitý ampéry a pak se to nějakým výpočtem převádí na watty ale to už se mě neptej, v tom jsem lama:(
Muj starej PC: Intel D865PERL, Celeron 2.4, 2x256 RAM, GF 4 4200Ti, HDD 200GB, +dalsi drobnosti si podle mereni prez UPeeSku normalne bral asi 160W+- jestli me pamet nemate. :notsure
[QUOTE=huky]A kolik by bral tvuj nový.Asi takovou sestovu bych mnél na mysli[/QUOTE]
Jestli to je otazka na me, tak musim odpovedet ze opravdu nevim. Mam sice UPS, ale nejak mi neukazuje kolik komp zere :(. Ale jen tak vod voka bych to typnul na tech >200W, mozna 250W, ale opravdu nevim.
Jestli to je otazka na me, tak musim odpovedet ze opravdu nevim. Mam sice UPS, ale nejak mi neukazuje kolik komp zere :(. Ale jen tak vod voka bych to typnul na tech >200W, mozna 250W, ale opravdu nevim.