reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

SketchUp

Intri (3490)|25.3.2009 18:32
SHW kula.:-)
Richmond (8084)|25.3.2009 18:53
Mno ted na to akorat koukam - myslel jsem, ze udelas dve koule s koleckama a pak to riznes... Napis jsem pred uploadovanim zvetsil asi 15x ale i tak me ta 2.5m koule prekvapila... Dobra prace :thumb
BTW co je ten bilej objekt?
koule.jpg
Intri (3490)|25.3.2009 18:56
Hehe, jeden omník, co jsem ho měl schovaný a zapomněl jsem ho smazat.:-) Používal jsem ho pro testovací rendery, aby to šlo rychleji než s LEMem.

Opraveno.
Richmond (8084)|25.3.2009 19:18
Zkusil jsem to teda napasovat - davam k posouzeni...
Intri (3490)|8.4.2009 23:36
Co se týče materiálů - ty stažitelné z webu Podia mají nějaké speciální vlastnosti navíc, které se nedají nastavit? Například třeba rozmazání odlesku, "matný odlesk" ( jako odlesk matného LCD displeje ) apod. Ono pokud jsem správně pochopil, při úpravě textur v Podiu se dá nastavovat jen svítivost a lesklost ve smyslu zrcadlového odlesku.
Richmond (8084)|8.4.2009 23:47
Mno ja mam zatim jen betu, na full 1.6.1 mi jeste nic neprislo, ale vzhledem k tomu, ze jsou k dispozici i nova tlacitka, tak bych docela veril, ze se zmenilo vic veci. Ted jsem psal na podporu, jestli mi poslou full 1.6.1 takze az dorazi budu vedet vic. Je fakt, ze demo je omezeny na predem vytvoreny svetla (resp. celou scenu) a beta uz ma i browser. Snad do noci dorenderuju posledni patro jednoho cinzaku v 3ds tak se pak mrknu co je noveho ;)

edit:
http://www.suplugins.com/index.php?p=home >>> vypada to, ze pribyl bump mapping a zrejme podpora vicejadrovych cpu (viz. tvrzeni, ze je podium 3x rychlejsi)
Intri (3490)|8.4.2009 23:53
Bumpy a podpora více jader je už v 1.6.
Richmond (8084)|9.4.2009 00:04
Tak to jsem zaspal (resp. nevsim - moji test scenu to renderuje i 1.6b dost pomalu). Stejne tak me dostali i ted v galerii - a ja myslel, kdovi jak jsem originalni :mistake (3 patra po cca 6-ti bytech - vsechno delam v maxu :mistake)
my.png su.jpg
mstejska (2912)|3.7.2009 10:53
Mám takový dotaz: kreslil jsem si zídku, ale zdá se mi, že asi zbytečně pracně.


Jde mi o tohle.
1) vytvořil jsem napřed nejdelší lať plotu (prostřední) a pak jsem ji kopíroval po celé délce plotu, jednu lať vedle druhé.
2) pak jsem posunoval ručně jednolivé latě dolů, tak aby vršky všech latí tvořily oblouk (tak jak na obrázku)
3) pak jsem nechal z každé latě vytvořit jedinečnou komponentu a tu jsem zase ručně zkrátil na potřebnou délku, tak aby spodky všech latí byly v jedné rovině.
Tohle jsem samozřejmě dělal jen na polovině pole. Druhou polovinu jsem potom zrcadlil.

A konečně dotaz: Není nějaký jednodušší způsob. Nějak jsem nic nenašel. Jde třeba vytvořit pole prvků s určitými rozestupy?
Richmond (8084)|3.7.2009 20:47
Jde - jmenuje se to Array.

[LIST=1]
  • Staci oznacit objekt, pouzit nastroj MOVE (nebo ROTATE pro kruhovou "trajektorii"), pridrzet CTRL + kliknout, posunout na pozadovane misto, znova kliknout pro potvrzeni
  • Pak do okenka kde se zobrazuje hodnota zadat pocet kopirovanych objektu (napr. *10)
  • Potvrdit enterem a voila ;)
  • 1.png 2.png 3.png
    mstejska (2912)|3.7.2009 20:52
    [QUOTE=Richmond;266255]Jde - jmenuje se to Array.

    [LIST=1]
  • Staci oznacit objekt, pouzit nastroj MOVE (nebo ROTATE pro kruhovou "trajektorii"), pridrzet CTRL + kliknout, posunout na pozadovane misto, znova kliknout pro potvrzeni
  • Pak do okenka kde se zobrazuje hodnota zadat pocet kopirovanych objektu (napr. *10)
  • Potvrdit enterem a voila ;)
  • [/QUOTE]

    Přesně ono. Díky
    Richmond (8084)|3.7.2009 21:16
    Jeste dodam, ze to "zariznuti" do roviny se dela pohodlneji pouzitim booleanovskou funkci ve Sketchi nazvanou Intersect.
    Rezany objekt(y) nesmi byt Groupa

    [LIST=1]
  • Vytvorime objekt kterym budeme "rezat" a udelame z nej Group
  • Posuneme na pozadovane misto, klikneme pravym tlacitkem a zvolime Intersect ? Intersect with model
  • Smazeme objekt kterym jsme rezali a nasledne odmazeme "zbytky"
  • 1.png 2.png 3.png
    mstejska (2912)|3.7.2009 22:07
    [QUOTE=Richmond;266282] ... [/QUOTE]
    Jak já se ti odvděčím? :)
    Richmond (8084)|8.1.2010 00:47
    Trochu to tady ozivim...
    Zapomnel jsem na sponu, ale jinak je to presna kopie vcetne rozmeru, rozdelany mam jeste Orochi a nekde snad i OCZ Vendetu, musel bych to vyhrabnout...
    AMD_box_heatsink_by_RichmondCZ.jpg AMDbox.jpg