ahoj, chtěla bych poradit. Od včerejška mám přes monitor růžové a zelené čáry a vůbec nevim co s tim. Udělalo se to z ničeho nic .. Když jsem to chtěla vyfotit počítačem a poslat to známému jestli neví čim to je, tak to na tom obrázku nebylo.. je to jako by na povrchu.. nevim jak to vysvětlit.. Počítač mám asi pul roku, takže mě fakt nic nenapadá .. je to asus .. díky za odpovědi ..
jestli jsou tam pořád hned po zapnutí, tak je to vada monitoru. reklamovat.
možná před tím ještě výměnou zkusit, co je špatné.
možná před tím ještě výměnou zkusit, co je špatné.
Snad ještě zkontrolovat jestli je datový kabel dobře zapojený, ale spíš to opravdu bude vada na reklamaci.
me se tohle stalo a byla to vada VGA je mozne zkusit monitor na jinem PC popr k PC jiny monitor? Nebyla provedena nejaka zmena v ovladacich?
Tak jsem monitor zkoušela u známého a tam šel správně .. tak nevim čim by to mohlo být. Myslela, že je to závada na monitoru:( ..
1. kabel
2. grafická karta
Ak pohybes kablom a dobre zatlacis na koncovky a obraz sa nepolepsi alebo nezhorsi, tak to bude ta karta a treba pc zaniest na reklamaciu
2. grafická karta
Ak pohybes kablom a dobre zatlacis na koncovky a obraz sa nepolepsi alebo nezhorsi, tak to bude ta karta a treba pc zaniest na reklamaciu
Pokud by to bylo tou VGA tak ji zkus vyndat a zadat do slotu pokud nemate zablombovane PC(nekdy pomuze, ale spis ne)
videl bych to na reklamaci
videl bych to na reklamaci
Cary se objevi az po nabehnuti operacniho systemu nebo jsou uz v biosu (ihned po zapnuti pocitace)?
Pokud se objevi ihned tak bude neco s graf. kartou, pokud se objevuji az po nabehnuti OS tak bude problem bud ovladacich nebo treba v pretaktovani apod. Zkuste udelat obrazek z GPU-Z a ten sem nahrajte.
Pokud se objevi ihned tak bude neco s graf. kartou, pokud se objevuji az po nabehnuti OS tak bude problem bud ovladacich nebo treba v pretaktovani apod. Zkuste udelat obrazek z GPU-Z a ten sem nahrajte.
Ty čáry jsou tam ihned po zapnutí .. Chtěla jsem to dát reklamovat, ale byla přetržená ta ochranná známka .. Museli mi ho tak už prodat, protože já do toho počítače nelezla.. Teď je to slovo proti slovu .. oni mi tvrdí, že od nich to neni .. tak nevim co s tim budu dělat.. :( ..
Tak to vypada na grafickou kartu. Podivejte se jestli mate na fakture rozepsane jednotlive komponenty pocitace (gk by se tim padem v klidu vyreklamuje) nebo jestli mate jen neco na zpusob "pocitacova sestave xyz"
[QUOTE=Misa_;257272]Chtěla jsem to dát reklamovat, ale byla přetržená ta ochranná známka .. Museli mi ho tak už prodat, protože já do toho počítače nelezla.. [/QUOTE]
Dle infa ze serveru spotrebitel.cz je takové jednání nezákonné. Doporučuji se obrátit o pomoc na nejbližší pobočku SOS, nebo svého právníka.
[QUOTE=Misa_;257272]Teď je to slovo proti slovu .. oni mi tvrdí, že od nich to neni ..[/QUOTE]
Ty od toho PC nemáš fakturu (účtenku apod.)?
Dle infa ze serveru spotrebitel.cz je takové jednání nezákonné. Doporučuji se obrátit o pomoc na nejbližší pobočku SOS, nebo svého právníka.
[QUOTE=Misa_;257272]Teď je to slovo proti slovu .. oni mi tvrdí, že od nich to neni ..[/QUOTE]
Ty od toho PC nemáš fakturu (účtenku apod.)?
Jo jo mám od toho fakturu .. já to myslela tak, že mi tvrdí, že ta ochranná známka není přetržená od nich .. Při tom ten počítač šel do teď normálně, takže jsem neměla důvod ho otvírat .. Ani to neumim ..
Protržená pečet nemůže bejt důvodem reklamace. Důvbodem reklamace by muselo bejt, že si ten PC nějak poškodila špatnym nakládánim s nim. Pečet je jen důkaz, že byla přetržená pečet. Nic jinýho. Nedokazuje to, zdali
a) Se přetrhla samovolně při manipulaci s case (dost case se dost kroutěj)
b) jestlis do PC lezla (např. abys ho vysála)
c) jestlis do PC lezla a vrazila šroubovák do zapnutýho zdroje
a) a dokonce ani b) Ti nerušej právo na reklamaci - a neoprávněnou reklamaci oni musej dokázat (repsektive ty máš právo na reklamaci, dokud oni neprokážou, žeš tam vrazila šroubovák).
Viz třeba druhej dotaz tady:
https://www.spotrebitele.info/poradna/dotazy.php?PHPSESSID=1ee8367e2da6d9bfebb29fb9d747f2b5&hledej=pe%E8e%9D&partner=0
Takže doporučuju tam dát počítač ještě jednou a tvrdě za tim jít (lepší když to tam donese nějakej chlap), říkat jim, že jestli reklamaci nepřijmou, necháš udělat znaleckej posudek a vyhrožovat právníkama, že to pak všechno zaplatěj. Většinou to funguje, pokud ani to nezabere, tak zkusit pomoc u SOS, popř. opravdu udělat ten znaleckej posudek, že otevřením skříně k závadě nedošlo a dotáhnout to k soudu.
Dobrej manévr je sepsat a podat žalobu, ale nezaplatit soudní poplatky. S tou žalobou, patřičně orazítkovanou soudní podatelnou, pak dojít do obchodu. To vydejchá fakt málokdo.
PS: I pokud maj v reklamačním řádu větu, že reklamace zaniká přetržením pečeti, je to šumák. Tvoje právo na reklamaci je dáno zákonem a ten má větší právní sílu než kupní smlouva, v rámci níž si možná souhlasila s reklamačníma podmínkama. Takže pokud Ti ukážou reklamační řád, tak jim řekni, že Tě to nezajímá, že na to máš ze zákona právo.
a) Se přetrhla samovolně při manipulaci s case (dost case se dost kroutěj)
b) jestlis do PC lezla (např. abys ho vysála)
c) jestlis do PC lezla a vrazila šroubovák do zapnutýho zdroje
a) a dokonce ani b) Ti nerušej právo na reklamaci - a neoprávněnou reklamaci oni musej dokázat (repsektive ty máš právo na reklamaci, dokud oni neprokážou, žeš tam vrazila šroubovák).
Viz třeba druhej dotaz tady:
https://www.spotrebitele.info/poradna/dotazy.php?PHPSESSID=1ee8367e2da6d9bfebb29fb9d747f2b5&hledej=pe%E8e%9D&partner=0
Takže doporučuju tam dát počítač ještě jednou a tvrdě za tim jít (lepší když to tam donese nějakej chlap), říkat jim, že jestli reklamaci nepřijmou, necháš udělat znaleckej posudek a vyhrožovat právníkama, že to pak všechno zaplatěj. Většinou to funguje, pokud ani to nezabere, tak zkusit pomoc u SOS, popř. opravdu udělat ten znaleckej posudek, že otevřením skříně k závadě nedošlo a dotáhnout to k soudu.
Dobrej manévr je sepsat a podat žalobu, ale nezaplatit soudní poplatky. S tou žalobou, patřičně orazítkovanou soudní podatelnou, pak dojít do obchodu. To vydejchá fakt málokdo.
PS: I pokud maj v reklamačním řádu větu, že reklamace zaniká přetržením pečeti, je to šumák. Tvoje právo na reklamaci je dáno zákonem a ten má větší právní sílu než kupní smlouva, v rámci níž si možná souhlasila s reklamačníma podmínkama. Takže pokud Ti ukážou reklamační řád, tak jim řekni, že Tě to nezajímá, že na to máš ze zákona právo.
Vůbec neřeš nějakou pečeť, když je to Asus tak to reklamuj přímo přes Asus tady: http://rma.asus.de/pick_eu/cz/
Vyzvednou si PC u tebe doma a opravené ti ho pošlou zpět. Nějakou pečeť ti řešit nebudou, neboj se toho.
Vyzvednou si PC u tebe doma a opravené ti ho pošlou zpět. Nějakou pečeť ti řešit nebudou, neboj se toho.
Ahoj všem.Potřebuju taky pomoct :( Můj přítel má notebook prestigio nobile 1557,ten jsem už ani nenašla na netu,takže je asi hodně starý,máme ho z ruky.Včera noťas jel v pohodě a dnes když čistil paměť a registry,najednou mu začaly běhat nějaký čáry na displeji a různý kostičky,tak ukončil rychle čistící program a zkusil ho restartovat,ale bez úspěchu :(
Zkoušela jsem i nouzák,taky bez úspěchu.Ve správci zařízení je vše ok,žádný vykřičník,prostě jako by to bylo ok.Zkusila jsem obnovit systém,taky bez úspěchu.Jsme tu poprvé,tak nevím přesně jak poslat fotku,ale zkusím to.
Jinak má win7 professional 32 bit,grafiku ati radeon 9600/9700 series.
Jinak jsem dělala už i reinstal windowse a také bez úspěchu,pak přestala jít i wifina,přitom je ve správci zařízení,ale je u ní vykřičník a když dám aktualizovat,bez úspěchu :( prosím,pomozte mi,budu vděčná za každou odpověď,Andy
Zkoušela jsem i nouzák,taky bez úspěchu.Ve správci zařízení je vše ok,žádný vykřičník,prostě jako by to bylo ok.Zkusila jsem obnovit systém,taky bez úspěchu.Jsme tu poprvé,tak nevím přesně jak poslat fotku,ale zkusím to.
Jinak má win7 professional 32 bit,grafiku ati radeon 9600/9700 series.
Jinak jsem dělala už i reinstal windowse a také bez úspěchu,pak přestala jít i wifina,přitom je ve správci zařízení,ale je u ní vykřičník a když dám aktualizovat,bez úspěchu :( prosím,pomozte mi,budu vděčná za každou odpověď,Andy
Jsou čáry i na externím monitoru? Podle toho, že jsou i při načítání systému, usuzuji že odchází grafika. Možná studený spoj, možná něco jiného, to se nedá na dálku zjistit.
chte to připojit k dalšímu monitoru, tohle vypadá na hardwarový problém. Mohl odejít spoj od monitoru. Připojením k jinému zjistíme, zda je problém v ,,zobrazovadle" či ,,zobrazovači".
já právě nemám možnost napojení externího monitoru :( a nikdo z mých známých nemá compa,má jen noťas :(
Spojitost s wifinou nebude. K obrazu, jak uz zde padlo, nejspise odchazi graficka karta ( jeji pameti,pripadne flex-kabel co se ohyba pri otevreni vika).
Tohle doma stejne nezjistis, a da se to akorat poslat do servisu na diagnozu a pak zjistis, jestli se oprava vyplati. Pokud by to byl jen kabel, pripadne vymena GK ( nebyla by integrovana v desce - tudiz nevymenitelna) bylo by to drazsi.....
Mam dobrou zkusenost s firmou Abax.
Tohle doma stejne nezjistis, a da se to akorat poslat do servisu na diagnozu a pak zjistis, jestli se oprava vyplati. Pokud by to byl jen kabel, pripadne vymena GK ( nebyla by integrovana v desce - tudiz nevymenitelna) bylo by to drazsi.....
Mam dobrou zkusenost s firmou Abax.