reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Naformátování SDHC karty 4GB

Petrsonn (3)|2.7.2009 11:52
Nazdárek, potřeboval bych poradit s naformátováním SDHC karty.
Dnes jsem si koupil novou 4GB kartu a nějak se nedá naformátovat.
Zkoušel jsem to na laptopu i ve foťáku a nikde mi to nenaformátuje!!
Jen mi to ukáže že nejde naformátovat, tak nevím jestli jí mám vrátit , či nikoliv.
Ještě chci dodat, že jsem úplný amatér v tomto, takže kdo mi poradí tak prosím jak pro b..., abych to nějak pochopil.
Díky.
Zoidik (1405)|2.7.2009 12:10
Na boku karty by měl být přepínač na ochranu karty, zkus ho přecvaknou.

A troufnul bych si říct, že to máš v docela blbé sekci, takže by bylo vhodné aby to mod přesunul
StD (1963)|2.7.2009 12:12
...
Edit: Zoidik, byl rychlejší...
Edit2: Poznámka vymazána, neb došlo k přesunu.
Petrsonn (3)|2.7.2009 12:23
Na ten přepínač, tam jsem si jistý , ale o té sekci v které jsem no máte pravdu že je špatná , ale jak se zní dostat do normalní sekce , jsem i v těch to stránkách tak trošku zmaten
robky (3195)|2.7.2009 12:41
[QUOTE=Petrsonn;265718]Na ten přepínač, tam jsem si jistý , ale o té sekci v které jsem no máte pravdu že je špatná , ale jak se zní dostat do normalní sekce , jsem i v těch to stránkách tak trošku zmaten[/QUOTE]

V každej sekcii je určný jeden alebo viacerí moderátori. Sú uvedení v každej sekcii (viď. obrázok), použi SZ
moderátori.jpg
Karel Polívka (1485)|2.7.2009 14:30
[QUOTE=robky;265720]V každej sekcii je určný jeden alebo viacerí moderátori. Sú uvedení v každej sekcii (viď. obrázok), použi SZ[/QUOTE]
Téma přesunuto do odpovídající sekce.
xmarek (1676)|2.7.2009 15:30
Možná stupidní otázka, ale podporuje ku příkladu ten foťák karty typu SDHC? Některé starší zařízení podporují pouze starší typy SD karet.
Marenek (239)|2.7.2009 16:26