Zkušenosti s přepravními službami
Když je tu už téma pojednávající o dobírkách České pošty, napadlo mě založit samostatné téma, které by pojednávalo o zkušenostech s různými přepravnímu službami (napadá mě například DPD, PPL, DHL, TopTrans, případně Obchodní balík České pošty). Protože co mám doposud zkušenosti (PPL, Obchodní balík ČP), tak na včasné a správné vyřízení přepravy z místa A na místo B se u nás za rozumné peníze spolehnout nedá :-(. Neustálé vymlouvání pracovníku na depu, když se jim nahlašuje nesplnění ať už přepravy nebo svozu, že na jejich straně pochybení nenastalo (přestože prokazatelně ano) je opravdu něco, k čemu je třeba mít vážně pevné nervy.
Osobně vidím problém ani ne tak v samotné koncepci přepravních služeb (tedy firmách), jako spíše v lidech, kteří v konečném důsledku zabezpečují jejich provoz (řidiči, pracovnící na depu) - dokud nebudou tyto firmy klást na své pracovníky vyšší požadavky (což s sebou samozřejmě nese i nějaké to zvýšení výdajů na ně), tak se zlepšení patrně nikdy nedočkáme a neustále se budou lidé rozčilovat nad tím, že jim opět přišel balík o den později, než měl, přičemž k tomu nebyl žádný důvod, který by to ospravedlňoval.
Perličkou jsou potom takoví řidiči, kteří prokazatelně lžou (že na udané adrese v tu a tu dobu byli, ale nikoho tam nezastihli, nebo že se s dotyčným telefonicky domluvili na dalším dni, přestože s dotyčným vůbec nikdo nemluvil apod.) - to, že případně nestíhají, je v žádném případě neospravedlňuje k takovémuto přístupu k zákazníkům, protože ti si za jejich služby platí a kolikrát jsou na jejich službách a spolehlivosti závislí.
Jaké tedy máte vlastní zkušenosti? Kterou přepravní službu Vy nebo Vaše firma používá? Kdybyste si mohl vybrat, kterou byste zvolil a proč?
Osobně vidím problém ani ne tak v samotné koncepci přepravních služeb (tedy firmách), jako spíše v lidech, kteří v konečném důsledku zabezpečují jejich provoz (řidiči, pracovnící na depu) - dokud nebudou tyto firmy klást na své pracovníky vyšší požadavky (což s sebou samozřejmě nese i nějaké to zvýšení výdajů na ně), tak se zlepšení patrně nikdy nedočkáme a neustále se budou lidé rozčilovat nad tím, že jim opět přišel balík o den později, než měl, přičemž k tomu nebyl žádný důvod, který by to ospravedlňoval.
Perličkou jsou potom takoví řidiči, kteří prokazatelně lžou (že na udané adrese v tu a tu dobu byli, ale nikoho tam nezastihli, nebo že se s dotyčným telefonicky domluvili na dalším dni, přestože s dotyčným vůbec nikdo nemluvil apod.) - to, že případně nestíhají, je v žádném případě neospravedlňuje k takovémuto přístupu k zákazníkům, protože ti si za jejich služby platí a kolikrát jsou na jejich službách a spolehlivosti závislí.
Jaké tedy máte vlastní zkušenosti? Kterou přepravní službu Vy nebo Vaše firma používá? Kdybyste si mohl vybrat, kterou byste zvolil a proč?
Jednou jedinkrát jsem byl donucen si nechat něco přivést, byla to společnost DPD. Přiváděl jsem si a rozváděl bezdrát. Měl jsem na to "jenom" víkend, jelikož potom jsem měl jet na zahraniční cestu. A co čert nechtěl, v pátek dopoledne kontroluji zásilku, kde je. A nikde nic ?!? Tak jsem volal do prodejny, odtud to bylo odeslané správně (ještě tentýž den vyzvednuto). Mno a když jsem se podíval na webové stránky, tak tam bylo garance doručení do druhého pracovního dne (nebo 24 hodin, nepamatuju si to přesně :)). Volal jsem na dopravku a tam mi milá paní sdělila, že došlo ke špatnému naložení auta z depa a že moje díly nejedou teď na sever Čech ale někam k Brnu. Tak jsem po ní chtěl, ať mi ty díly teda nějak expres přivezou a že to prý není možné. Dal jsem jim tedy šanci, že si pro to zajedu do depa, ale až v sobotu, že jinak nemohu. To se jí samozřejmě nelíbilo. Po několika dalších větách mě radši přepojila někam, kde se vyřizovali reklamace. Mno a tam se člověk nestačil divit. Řekli mi, že v podmínkách mají vyhrazenou možnost spoždění dodávky, ale zároveň tam mají garanci doručení (tak kde je pravda ??) ... Nakonec to stejně dopadlo tak, že přijeli v pondělí až večer a jako "omluvu" jsem nemusel platit dopravné (těch "pár korun" by mě opravdu zabilo, spíš jsem potřeboval díly včas).
Jinak kolega, který prodává díly, používá PPL a k plné spokojenosti. Pokud je sezóna velké přepravy tak radši řeknou jeden den navíc, než aby se dušovali. Proč ne...
btw. jsem z automobilového průmyslu, tak znám ISO 9001 a další. Když jsem po nich chtěl oficiální plán náprav z mého případu a další, co může zákazník vyžadovat tak mě docela hezky odbyli. Mno jo, škoda že ne vše funguje tak jak má...
Jinak kolega, který prodává díly, používá PPL a k plné spokojenosti. Pokud je sezóna velké přepravy tak radši řeknou jeden den navíc, než aby se dušovali. Proč ne...
btw. jsem z automobilového průmyslu, tak znám ISO 9001 a další. Když jsem po nich chtěl oficiální plán náprav z mého případu a další, co může zákazník vyžadovat tak mě docela hezky odbyli. Mno jo, škoda že ne vše funguje tak jak má...
Dneska jsem měl dostat zásilku (obchodní balík České Pošty). Před chvílí se ve sledování zásilky objevilo: Po neúspěšném pokusu o doručení byla zásilka dne 29.06.2006 uložena na poště XXX, adresát nebyl zastižen. Na to, že jsem byl celý den doma, slušný výkon.
[QUOTE=a8nr]Dneska jsem měl dostat zásilku (obchodní balík České Pošty). Před chvílí se ve sledování zásilky objevilo: Po neúspěšném pokusu o doručení byla zásilka dne 29.06.2006 uložena na poště XXX, adresát nebyl zastižen. Na to, že jsem byl celý den doma, slušný výkon.[/QUOTE]
No to je tak pokaždé. Možná se ani nedivím, co jsem slyšel, tak už si ty lístečky o tom, že nejste doma připraví dopředu a pak jen nahází do schránek. Když se na to podívám z jejich strany, tak maj docela fofr...
No to je tak pokaždé. Možná se ani nedivím, co jsem slyšel, tak už si ty lístečky o tom, že nejste doma připraví dopředu a pak jen nahází do schránek. Když se na to podívám z jejich strany, tak maj docela fofr...
[QUOTE=a8nr]Lísteček ještě nemám, ten přijde až zítra.[/QUOTE]
Evidentně jsem byl příliš velký optimista. Nedoručili mi ani lísteček.
Evidentně jsem byl příliš velký optimista. Nedoručili mi ani lísteček.
Zkus si tam zavolat, myslím, že by neměl být problém se s něma domluvit, že se pro ten balík stavíš i bez lístku, když jim řekneš, že si na to čekal celej den doma a potřebuješ to nutně...
Osobní zkušenost mám s PPL - vcelku positivní.V našem regionu jezdí za PPL "pan Hruška".Vždy dopředu slušně zavolá a domluví nejlepší místo a čas předání zásilky, druhý telefonát je bezprostředně před příjezdem.Poté co naposledy při přenášení dvou krabic z auta ke mně zvrhnul obě krabice z plné součástek/proc,ram,graf k/výšky asi 2 mětrů na zem na dlaždice dostal málem infarkt - sepsali jsem hlášení a ač nerad vše si zase bez říkání odvezl.Od té doby si "dává pozor" a není s ním jakýkoliv problém.
já sem teda zatím díky bohu žádný problém neměl. věci na netu kupuji velice často a zatím naštěstí vždy všechno OK. když to jde, tak si vybírám ppl.
známá má ale velice, VELICE negativní zkušenosti s českou poštou... jak co se týče dopisů, tak i balíků. několikrát jí přišel balíček ze zahraničí a byl zničený, otevřený a "vyrabovaný", některé věci chyběly atd. když to řešila s poštou, samozřejmě nic nevyřešila. ochota jakš takš byla, ale výsledek žádný.
nebo prý když posílala dopis někam do zahraničí (na tu zemi si teď nevzpomenu), tak ta paní co tam sedí a nějak to třídí co kam bude posláno (jak se jim nadává?), tak prostě nepoznala, že (třeba) sweden je švédsko a poslala to do švýcarska... známá ji nehorázně zdrbala a pracovnice pošty oponovala tím, že to tam měla mít napsané česky, že ona anglicky neumí...
no comment.
proto česká pošta nikdy!
známá má ale velice, VELICE negativní zkušenosti s českou poštou... jak co se týče dopisů, tak i balíků. několikrát jí přišel balíček ze zahraničí a byl zničený, otevřený a "vyrabovaný", některé věci chyběly atd. když to řešila s poštou, samozřejmě nic nevyřešila. ochota jakš takš byla, ale výsledek žádný.
nebo prý když posílala dopis někam do zahraničí (na tu zemi si teď nevzpomenu), tak ta paní co tam sedí a nějak to třídí co kam bude posláno (jak se jim nadává?), tak prostě nepoznala, že (třeba) sweden je švédsko a poslala to do švýcarska... známá ji nehorázně zdrbala a pracovnice pošty oponovala tím, že to tam měla mít napsané česky, že ona anglicky neumí...
no comment.
proto česká pošta nikdy!
poštou jsem si nechal poslat Hi-Fi receiver a dopadlo to tak že místo zhruba čtveratého tvaru měl tvar spíše kosočtvercový...opravdu jsem neměl sil se s pošťáky dohadovat, tak jsem receiver uvedl do původního stavu a bez problémů funguje a nic na něm není znát. odesílateli jsem napsal že je vše OK, pošta by stejně nic nevyřešila, takže tak.
Dnes melo PPL prijet pro balik, ale kdyz jsem volal ridici, tak se zacal vymlouvat ze se na Strahov nemohl dostat. Je sice pravda ze tu je Vsesokolsky slet a prujezd Strahovem je malinko omezeny (vim pouze o jedne zavrene ulici ze smeru Bila hora, ostatni prijezdy jsou vsak OK). Zkratka a jednoduse se ridici sem nechtelo nebo se zalekl policajtu.
Bohuzel toto neni jedina spatna zkusenost s PPL.
Bohuzel toto neni jedina spatna zkusenost s PPL.
Objednával som si z CZC a dopravu mi zabezpečili cez DPD a bol som spokojný. Megaobchod a Kasa používajú PPL, taktiež 100% spokojnosť.
Když se tady ta debata tak pěkně rozjela přispěju i já svou troškou do mlýna:-)). Po několikaletých zkušenostech (výpomoc v počítačový firmě, kde se obědnává denně) si vždy vybírám jen mezi dvěmi přepravními společnostmi. A to jest PPL nebo Česká pošta. PPLce se fakt jen málokdy stane, že by balík nepřivezli a navíc je většinou i slušná domluva s řidičem, bohužel to ale poslední dobou vypadá tak, že PPL přejde kompletně pod DHLku (pokud se už tak nestalo, oni totiž ani sami zaměstnanci - řidiči nevědí pro koho dělaj:-)) a to pak bude na ..., protože jestli bych si mohl na nějakou přepravku fakt stěžovat, tak je to právě DHL - všem vřele nedoporučuji:-)). A Česká pošta? Věřte tomu nebo ne, ale zatím mě fakt nikdy nezklamala a jezdí vždycky jako první -sám se tomu divím, ale je to tak:)
Já používám hlavně českou poštu a taky mě ještě nikdy nezklamala a myslím si, že ji nějaká DHL nebo PPL je tak nepoloží
- na malé balíčky využívám českou poštu, ale vždycky to pojistím.
- na střední taky českou poštu, ale obvykle obchodní balíky
- nedávno jsem posílal pres DPD 19" monitor a pres DPD chodi i veci z CC a spokojenost, nemohl jsem si na nic stezovat. kdyz neco nevedeli, tak mi zavolali, na "hotline" byla prijemna slecna... :)
- na střední taky českou poštu, ale obvykle obchodní balíky
- nedávno jsem posílal pres DPD 19" monitor a pres DPD chodi i veci z CC a spokojenost, nemohl jsem si na nic stezovat. kdyz neco nevedeli, tak mi zavolali, na "hotline" byla prijemna slecna... :)
Ceska Posta:
Vlkidu, pokazde se ke mne domu stavila mila postacka s balikem.
Procak, v poradku.(dobirka) Deska, v poradku.(obchodni balik)
PPL v pohode (vse v cas, pokud se domluvite s ridicem, at vam napr. zavola, kdy zhruba prijede, v ramci moznosti neni nic lepsiho.) a to jsem objednaval vypalovačku a super, zadny pomackany balik.
Doufám, že se nesetkám se špatnými zkušenostmi, jako spousta lidí.
Vlkidu, pokazde se ke mne domu stavila mila postacka s balikem.
Procak, v poradku.(dobirka) Deska, v poradku.(obchodni balik)
PPL v pohode (vse v cas, pokud se domluvite s ridicem, at vam napr. zavola, kdy zhruba prijede, v ramci moznosti neni nic lepsiho.) a to jsem objednaval vypalovačku a super, zadny pomackany balik.
Doufám, že se nesetkám se špatnými zkušenostmi, jako spousta lidí.
Tak dnesni dalsi perla od PPL. Prijelo PPL s tim ze ma u me vyzvednout balik. Prepravu jsem vsak objednaval na vcerejsek (vcera prijelo). Kdyz jsem daval pozadavek na strankach PPL, tak se objevi poznamka ve smyslu: Pokud nedostanete potvrzeni do 30min pozadavek zopakujte. Zhruba po hodine co jsem nedostal potvrzeni jsem samozrejme dal pozadavek znovu. Po zhruba 20min prisli dva emaily (dvakrat potvrzeni :-) ).
Centrala nejspis predala ridici na vcerejsek jeden pozadavek a ridic prijel. Dnes vyhrabala nekde dalsi pozadavek (ale muselo na nem byt vcerejsi datum) a ridic prijel znova :-)
Je videt ze v tom maji opravdu "poradek" :-)
Centrala nejspis predala ridici na vcerejsek jeden pozadavek a ridic prijel. Dnes vyhrabala nekde dalsi pozadavek (ale muselo na nem byt vcerejsi datum) a ridic prijel znova :-)
Je videt ze v tom maji opravdu "poradek" :-)
[QUOTE=Pavel Kovač]Tak dnesni dalsi perla od PPL. Prijelo PPL s tim ze ma u me vyzvednout balik. Prepravu jsem vsak objednaval na vcerejsek (vcera prijelo). Kdyz jsem daval pozadavek na strankach PPL, tak se objevi poznamka ve smyslu: Pokud nedostanete potvrzeni do 30min pozadavek zopakujte. Zhruba po hodine co jsem nedostal potvrzeni jsem samozrejme dal pozadavek znovu. Po zhruba 20min prisli dva emaily (dvakrat potvrzeni :-) ).
Centrala nejspis predala ridici na vcerejsek jeden pozadavek a ridic prijel. Dnes vyhrabala nekde dalsi pozadavek (ale muselo na nem byt vcerejsi datum) a ridic prijel znova :-)
Je videt ze v tom maji opravdu "poradek" :-)[/QUOTE]
Me na depu primo doporucili, at radsi objednavam svoz pres e-mail, cimz sami priznali, ze objednavani pres web neni stoprocentni. Kazdopadne jsem uz kolikrat zkousel objednat svoz na urcity rozmezi hodin (minimalne 3) a vicemene toto upozorneni spolehlive nefunguje, a to me stve asi nejvic, ze me blbej svoz baliku casove omezuje.
Centrala nejspis predala ridici na vcerejsek jeden pozadavek a ridic prijel. Dnes vyhrabala nekde dalsi pozadavek (ale muselo na nem byt vcerejsi datum) a ridic prijel znova :-)
Je videt ze v tom maji opravdu "poradek" :-)[/QUOTE]
Me na depu primo doporucili, at radsi objednavam svoz pres e-mail, cimz sami priznali, ze objednavani pres web neni stoprocentni. Kazdopadne jsem uz kolikrat zkousel objednat svoz na urcity rozmezi hodin (minimalne 3) a vicemene toto upozorneni spolehlive nefunguje, a to me stve asi nejvic, ze me blbej svoz baliku casove omezuje.
[QUOTE=Jan Vítek]Me na depu primo doporucili, at radsi objednavam svoz pres e-mail, cimz sami priznali, ze objednavani pres web neni stoprocentni. Kazdopadne jsem uz kolikrat zkousel objednat svoz na urcity rozmezi hodin (minimalne 3) a vicemene toto upozorneni spolehlive nefunguje, a to me stve asi nejvic, ze me blbej svoz baliku casove omezuje.[/QUOTE]
Ja jsem to vzdy objednaval primo SMSkou u ridice, ale na chvilku jsem doma a musim se spolehat naobjednavani pres net (nedavam svoz, ale objednavkovou prepravu).
Jinak s tim casem... zalezi asi jak kde. Treba v Praze jezdil vzdy v rozmezi 30min coz je super. Ale ted co jsem doma (vesnice) tak jezdi opravdu jak mu to vyjde, tzn. klidne v 8 rano a nebo v 6 vecer.
Ja jsem to vzdy objednaval primo SMSkou u ridice, ale na chvilku jsem doma a musim se spolehat naobjednavani pres net (nedavam svoz, ale objednavkovou prepravu).
Jinak s tim casem... zalezi asi jak kde. Treba v Praze jezdil vzdy v rozmezi 30min coz je super. Ale ted co jsem doma (vesnice) tak jezdi opravdu jak mu to vyjde, tzn. klidne v 8 rano a nebo v 6 vecer.
Já bydlím v malé vsi a to samé :) ale nějak se kvůli tomu nevzrušuju, když má přijet balík tak se zeptám u sousedů okolo a ono to vždycky u někoho leží....
Moje zkušenosti jsou více méně kladné. Neměl jsem větší problémy s PPL ani DPD, Česká Pošta mě jednou mile překvapila, když dodala balík druhý den, když byl z Prahy odeslán v 19 hodin předchozího dne.
Pouze takové drobnosti, jako je dovezení v nesprávný čas, mi vadí. Když už si spediční firmě zaplatím těžkých 150Kč s tím, že chci zboží v 16 hodin a dodají mi ho v 17:30, to není dobře.
Pouze takové drobnosti, jako je dovezení v nesprávný čas, mi vadí. Když už si spediční firmě zaplatím těžkých 150Kč s tím, že chci zboží v 16 hodin a dodají mi ho v 17:30, to není dobře.
ja kdyz obcas jedu z brna vlakem a vidim jak tam posta naklada baliky, tak bych pres ne neposlal ani zeleznou kulicku
[QUOTE=mech13]ja kdyz obcas jedu z brna vlakem a vidim jak tam posta naklada baliky, tak bych pres ne neposlal ani zeleznou kulicku[/QUOTE]
Copak? Nakládání balíků á la basketbal? :D To už snad všichni bereme tak nějak už za samozřejmost, ne? Copak si někdo mohl myslet, že zaplacené nálepky typu "KŘEHKÉ" jsou k něčemu? :D
Copak? Nakládání balíků á la basketbal? :D To už snad všichni bereme tak nějak už za samozřejmost, ne? Copak si někdo mohl myslet, že zaplacené nálepky typu "KŘEHKÉ" jsou k něčemu? :D
Další zářez (asi sem začnu psát všechny špatné zkušenosti, co s přepravními službami (v mém případě veskrze PPL) zaznamenám - může z toho být po nějaké době zajímavý seriál).
Na 19.7.2006 jsem objednával svoz balíku z Východních Čech k nám do Brna a přestože mi přišlo potvrzení, že požadavek byl v pořádku akceptován, tak se druhý den na udané adrese neobtěžoval nikdo z PPL ukázat (po celý den tam byl někdo přítomen), nebo aspoň zavolat. Nikdo nepřijel ani následující den, tedy 20.7.2006.
Na 19.7.2006 jsem objednával svoz balíku z Východních Čech k nám do Brna a přestože mi přišlo potvrzení, že požadavek byl v pořádku akceptován, tak se druhý den na udané adrese neobtěžoval nikdo z PPL ukázat (po celý den tam byl někdo přítomen), nebo aspoň zavolat. Nikdo nepřijel ani následující den, tedy 20.7.2006.
potrebuju nutne vedet, jestli PPL doruci balik pouze osobe, ktera je uvedena jako adresat, nebo to bez problemu da i nekomu jinymu (na stejne adrese)
uz su pekne nasrane, neco cakam, jestli se mi bude chtet, rozepisu se asi v topicu "ktery e-shop", blizce to souvisi
uz su pekne nasrane, neco cakam, jestli se mi bude chtet, rozepisu se asi v topicu "ktery e-shop", blizce to souvisi
[QUOTE=mech13]potrebuju nutne vedet, jestli PPL doruci balik pouze osobe, ktera je uvedena jako adresat, nebo to bez problemu da i nekomu jinymu (na stejne adrese)[/QUOTE]
Z našich zkušeností mohu říci, že balík dají i někomu jinému na udané adrese v udané firmě - to, že by řidič trval na konkrétní osobě, která je uvedená jako adresát, se mi ještě nestalo (nicméně pokud nezastihnou nikoho z inkriminované firmy, tak balík nechají třeba i u nějakých "sousedů", záleží to hlavně na konkrétním řidiči, jak k tomu přistupuje, nicméně k nám jezdí poslední dobou cca každé dva měsíce někdo úplně jiný, takže oni to moc neřeší, proč taky. Moje dedukce - když se u jistého řidiče vyskytne moc problémů/nedostatků, nahradí se někým jiným a stále dokola, leč kdo následně trpí? No přece zákazníci PPL - a koho to z PPL reálně zajímá, aby to nějak řešil? Toť otázka.
Řidič v klidu hází do dodávky LCD panely pěkně obloučkem jednou rukou, jako by to to byly krabice plné plyšových medvědů - však proč taky ne. Už jsem sem raději přestal zkušenosti s PPL psát, protože po těch nedávných by to bylo asi už neuvěřitelné.
Z našich zkušeností mohu říci, že balík dají i někomu jinému na udané adrese v udané firmě - to, že by řidič trval na konkrétní osobě, která je uvedená jako adresát, se mi ještě nestalo (nicméně pokud nezastihnou nikoho z inkriminované firmy, tak balík nechají třeba i u nějakých "sousedů", záleží to hlavně na konkrétním řidiči, jak k tomu přistupuje, nicméně k nám jezdí poslední dobou cca každé dva měsíce někdo úplně jiný, takže oni to moc neřeší, proč taky. Moje dedukce - když se u jistého řidiče vyskytne moc problémů/nedostatků, nahradí se někým jiným a stále dokola, leč kdo následně trpí? No přece zákazníci PPL - a koho to z PPL reálně zajímá, aby to nějak řešil? Toť otázka.
Řidič v klidu hází do dodávky LCD panely pěkně obloučkem jednou rukou, jako by to to byly krabice plné plyšových medvědů - však proč taky ne. Už jsem sem raději přestal zkušenosti s PPL psát, protože po těch nedávných by to bylo asi už neuvěřitelné.
[QUOTE=Karel Polívka]Už jsem sem raději přestal zkušenosti s PPL psát, protože po těch nedávných by to bylo asi už neuvěřitelné.[/QUOTE]
jen pokracujte, me to bavilo:) (teda spis to bylo k placi, ale da se to brat i s humorem)
jen pokracujte, me to bavilo:) (teda spis to bylo k placi, ale da se to brat i s humorem)
[QUOTE=mech13]jen pokracujte, me to bavilo:) (teda spis to bylo k placi, ale da se to brat i s humorem)[/QUOTE]
Nedokážete si představit, jak to dokáže stresovat - neustále se rozčilovat nad neschopností přepravit balík z jednoho města do druhého v rámci ČR tak, jak slibuje PPL ve svých obchodních podmínkách (tedy do druhého dne) - anebo vůbec se obtěžovat a balík na udané adrese vyzvednout - a to dokonce po opakovaných urgencích!
Nedokážete si představit, jak to dokáže stresovat - neustále se rozčilovat nad neschopností přepravit balík z jednoho města do druhého v rámci ČR tak, jak slibuje PPL ve svých obchodních podmínkách (tedy do druhého dne) - anebo vůbec se obtěžovat a balík na udané adrese vyzvednout - a to dokonce po opakovaných urgencích!
Nedávno jsem objednával balík (resp. celkem 2 balíky = 1 zásilka) od TS Bohemia přes GLS (celková hodnota 1800Kč) a věřte nebo ne, ale v pátek to bylo obchodem podáno (odpoledne), ještě ten den mi volali, že to mám v pondělí doma. V pondělí jsem jak trumpeta čekal celý den doma, že to přijde (byly to komponenty na opravu jednoho PC, známému jsem slíbil, že to bude v pondělí) a ono nic... v 19 hodin jsem čekání vzdal, známému se omluvil a druhý den ráno volal do TS Bohemia, kde mi řekli, že je vše OK a dali mi čísla balíků (samozřejmě jsem je z ničeho nevinil, oni udělali všechno správně), takže jsem se díval na web GLS a vyhledal si svůj balík, ale bezúspěšně - balík nebyl nalezen. Hmm... :o Tak jsem tedy četl jejich závazky vůči mně a dočetl jsem se, že garantují dodání do 24 hodin (v pracovní dny, samozřejmě), a že když nedodají, vracejí peníze (o tom jsem se handrkovat nechtěl), takže jsem volal na centrálu GLS, kde mi milá slečna po uvedení čísla balíku řekla, že neví, proč to v pondělí nedošlo, když mělo. Dala mi číslo na řidiče. Volám řidičovi a už jsem byl celkem nabroušený a ptám se ho na 2 jednoduché otázky - zeptal jsem se ho asi takhle: "Dobrý den, tady Matěj Gottwald, mám na Vás dvě zásadní otázky - měl byste mít v autě balík pro mě - proč nedošel včera? A kdy mi ho dnes přivezete?". No... nakonec jsem se s ním dohodl, ale musel to převzít táta, protože jsem musel odjet pryč, domů jsem se dostal až večer, PC rychle opravil a odnesl známému. Fuj... :)
No ke mě PPL už jezdí preventivně jestli něco nechci odvézt:) Jednou u mě byli i dvakrát běhen dne, jeden balík dovezl a další úplně jiný si za půl hodiny prozměnu pro balík přijel. Tomu říkám efektivita. :))
Je pravda, ze PPL s balikama zachazi neskutecne, se divim, ze to ty komponenty muzou prezit, ale posilame baliky (komponenty, PC, monitory...) temer denne a toho, co dojde nejakym zpusobem zmrzaceny, je vzhledem k poctu minimum. Ale kdyz uz, tak to stoji za to - zatim vede case, ktera po doruceni mela z boku tvar spis kosoctverce nez obdelniku, ta jim snad musela spadnout z letadla :)
[QUOTE=mrozu]Je pravda, ze PPL s balikama zachazi neskutecne, se divim, ze to ty komponenty muzou prezit, ale posilame baliky (komponenty, PC, monitory...) temer denne a toho, co dojde nejakym zpusobem zmrzaceny, je vzhledem k poctu minimum. Ale kdyz uz, tak to stoji za to - zatim vede case, ktera po doruceni mela z boku tvar spis kosoctverce nez obdelniku, ta jim snad musela spadnout z letadla :)[/QUOTE]
Jednou jsem v hospe slysel "chvastani" lidi s jedny nejmenovany prepravky a to jsem opravdu ziral. Dva mluvili o tom, jak s poslednim balikem, kterej ten den nedorucili, hrali v dodavce fotbalek a meli z toho hroznou srandu...co k takovym *pip* dodat? :mad:
Jednou jsem v hospe slysel "chvastani" lidi s jedny nejmenovany prepravky a to jsem opravdu ziral. Dva mluvili o tom, jak s poslednim balikem, kterej ten den nedorucili, hrali v dodavce fotbalek a meli z toho hroznou srandu...co k takovym *pip* dodat? :mad:
Exotická zkušenost s UPS:
V pondělí (21.8.2006) byla ze Santa Clary (California, USA) odeslána cca v 18:30 jejich času expresně zásilka směřovaná mně do ČR, předpokládané doručení bylo 23.8.2006 (středa), samozřejmě to nestihli (balík se moc dlouho zdržel v USA, zřejmě byl dle nápisu na něm "MISSORT" špatně roztříděn) a zdržel se původně o den, nakonec došel v pátek kolem 15 hodin. V USA pobyl (než se dostal do Kolína v Německu) celé 3 dny, až ve čtvrtek byl v Evropě, pak putoval (podle mě nelogicky) do Polska a až pak do Prahy. Chování řidiče UPS (ve stejnokroji :) ) bylo exemplární, byl milý, prostě paráda. Cena přepravy byla cca 4000Kč (170USD).
[SIZE="1"](Pokud někoho zajímá, oč se jednalo, protože je to trochu moc exotiky, tak mi nVIDIA posílala svůj "sticker". Ještě mi má v pondělí dojít sticker Gigabyte :) .)[/SIZE]
V pondělí (21.8.2006) byla ze Santa Clary (California, USA) odeslána cca v 18:30 jejich času expresně zásilka směřovaná mně do ČR, předpokládané doručení bylo 23.8.2006 (středa), samozřejmě to nestihli (balík se moc dlouho zdržel v USA, zřejmě byl dle nápisu na něm "MISSORT" špatně roztříděn) a zdržel se původně o den, nakonec došel v pátek kolem 15 hodin. V USA pobyl (než se dostal do Kolína v Německu) celé 3 dny, až ve čtvrtek byl v Evropě, pak putoval (podle mě nelogicky) do Polska a až pak do Prahy. Chování řidiče UPS (ve stejnokroji :) ) bylo exemplární, byl milý, prostě paráda. Cena přepravy byla cca 4000Kč (170USD).
[SIZE="1"](Pokud někoho zajímá, oč se jednalo, protože je to trochu moc exotiky, tak mi nVIDIA posílala svůj "sticker". Ještě mi má v pondělí dojít sticker Gigabyte :) .)[/SIZE]
Já mám zase vtipné zkušenosti s obchodním balíkem české pošty! :-) Posílal jsem grafiku na reklamaci z Prahy do Ústí. Byl jsem s majitelem domluven, že mi místo karty pošlou jinou. Vzhledem k tomu, že jsem si zrovna pořídil nové pc a i ta karta byla nová, tak jsem se těšil jak blecha, až to zprovozním a i den tam a den zpět se mi zdálo moc. Nakonec to dopadlo tak, že balík doručovali asi 5 dní (4 dny ho řidič jentak vozil ve voze, takže ani nešel vyzvednout v depu a pátý ho milostivě doručil). Zpátky to trvalo pouze 3 dny, ale stálo mě to asi 5 telefonátů na poštu a pořádné došlápnutí na ty pracanty z pošty! :-) Česká pošta už nikdy...ale teď mě napadá...co tedy?
Dneska mi dorazily Free samply z Texasu přes Fedex a nemůžu si ztěžovat, vše proběhlo naprosto bez problémů:)
[QUOTE=Martin Šejnoha]Dneska mi dorazily Free samply z Texasu přes Fedex a nemůžu si ztěžovat, vše proběhlo naprosto bez problémů:)[/QUOTE]
A cena? :)
A cena? :)
[SIZE="1"]Abych nezapomněl, když se tady rozvinulo to s tou cenou, já tu zásilku od nVIDIe neplatil... :) To bych tu samolepku už nechtěl! :D[/SIZE]