Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Zkušenosti s přepravními službami

Karel Polívka (1485)|28.6.2006 13:41
Když je tu už téma pojednávající o dobírkách České pošty, napadlo mě založit samostatné téma, které by pojednávalo o zkušenostech s různými přepravnímu službami (napadá mě například DPD, PPL, DHL, TopTrans, případně Obchodní balík České pošty). Protože co mám doposud zkušenosti (PPL, Obchodní balík ČP), tak na včasné a správné vyřízení přepravy z místa A na místo B se u nás za rozumné peníze spolehnout nedá :-(. Neustálé vymlouvání pracovníku na depu, když se jim nahlašuje nesplnění ať už přepravy nebo svozu, že na jejich straně pochybení nenastalo (přestože prokazatelně ano) je opravdu něco, k čemu je třeba mít vážně pevné nervy.

Osobně vidím problém ani ne tak v samotné koncepci přepravních služeb (tedy firmách), jako spíše v lidech, kteří v konečném důsledku zabezpečují jejich provoz (řidiči, pracovnící na depu) - dokud nebudou tyto firmy klást na své pracovníky vyšší požadavky (což s sebou samozřejmě nese i nějaké to zvýšení výdajů na ně), tak se zlepšení patrně nikdy nedočkáme a neustále se budou lidé rozčilovat nad tím, že jim opět přišel balík o den později, než měl, přičemž k tomu nebyl žádný důvod, který by to ospravedlňoval.

Perličkou jsou potom takoví řidiči, kteří prokazatelně lžou (že na udané adrese v tu a tu dobu byli, ale nikoho tam nezastihli, nebo že se s dotyčným telefonicky domluvili na dalším dni, přestože s dotyčným vůbec nikdo nemluvil apod.) - to, že případně nestíhají, je v žádném případě neospravedlňuje k takovémuto přístupu k zákazníkům, protože ti si za jejich služby platí a kolikrát jsou na jejich službách a spolehlivosti závislí.

Jaké tedy máte vlastní zkušenosti? Kterou přepravní službu Vy nebo Vaše firma používá? Kdybyste si mohl vybrat, kterou byste zvolil a proč?
Wlcheck (86)|28.6.2006 14:52
Jednou jedinkrát jsem byl donucen si nechat něco přivést, byla to společnost DPD. Přiváděl jsem si a rozváděl bezdrát. Měl jsem na to "jenom" víkend, jelikož potom jsem měl jet na zahraniční cestu. A co čert nechtěl, v pátek dopoledne kontroluji zásilku, kde je. A nikde nic ?!? Tak jsem volal do prodejny, odtud to bylo odeslané správně (ještě tentýž den vyzvednuto). Mno a když jsem se podíval na webové stránky, tak tam bylo garance doručení do druhého pracovního dne (nebo 24 hodin, nepamatuju si to přesně :)). Volal jsem na dopravku a tam mi milá paní sdělila, že došlo ke špatnému naložení auta z depa a že moje díly nejedou teď na sever Čech ale někam k Brnu. Tak jsem po ní chtěl, ať mi ty díly teda nějak expres přivezou a že to prý není možné. Dal jsem jim tedy šanci, že si pro to zajedu do depa, ale až v sobotu, že jinak nemohu. To se jí samozřejmě nelíbilo. Po několika dalších větách mě radši přepojila někam, kde se vyřizovali reklamace. Mno a tam se člověk nestačil divit. Řekli mi, že v podmínkách mají vyhrazenou možnost spoždění dodávky, ale zároveň tam mají garanci doručení (tak kde je pravda ??) ... Nakonec to stejně dopadlo tak, že přijeli v pondělí až večer a jako "omluvu" jsem nemusel platit dopravné (těch "pár korun" by mě opravdu zabilo, spíš jsem potřeboval díly včas).

Jinak kolega, který prodává díly, používá PPL a k plné spokojenosti. Pokud je sezóna velké přepravy tak radši řeknou jeden den navíc, než aby se dušovali. Proč ne...

btw. jsem z automobilového průmyslu, tak znám ISO 9001 a další. Když jsem po nich chtěl oficiální plán náprav z mého případu a další, co může zákazník vyžadovat tak mě docela hezky odbyli. Mno jo, škoda že ne vše funguje tak jak má...
a8nr (176)|29.6.2006 16:03
Dneska jsem měl dostat zásilku (obchodní balík České Pošty). Před chvílí se ve sledování zásilky objevilo: Po neúspěšném pokusu o doručení byla zásilka dne 29.06.2006 uložena na poště XXX, adresát nebyl zastižen. Na to, že jsem byl celý den doma, slušný výkon.
Perfect (158)|29.6.2006 16:10
[QUOTE=a8nr]Dneska jsem měl dostat zásilku (obchodní balík České Pošty). Před chvílí se ve sledování zásilky objevilo: Po neúspěšném pokusu o doručení byla zásilka dne 29.06.2006 uložena na poště XXX, adresát nebyl zastižen. Na to, že jsem byl celý den doma, slušný výkon.[/QUOTE]

No to je tak pokaždé. Možná se ani nedivím, co jsem slyšel, tak už si ty lístečky o tom, že nejste doma připraví dopředu a pak jen nahází do schránek. Když se na to podívám z jejich strany, tak maj docela fofr...
a8nr (176)|29.6.2006 16:20
Lísteček ještě nemám, ten přijde až zítra.
a8nr (176)|30.6.2006 15:59
[QUOTE=a8nr]Lísteček ještě nemám, ten přijde až zítra.[/QUOTE]
Evidentně jsem byl příliš velký optimista. Nedoručili mi ani lísteček.
Perfect (158)|30.6.2006 16:30
Zkus si tam zavolat, myslím, že by neměl být problém se s něma domluvit, že se pro ten balík stavíš i bez lístku, když jim řekneš, že si na to čekal celej den doma a potřebuješ to nutně...
cmoudina (37)|30.6.2006 21:40
Osobní zkušenost mám s PPL - vcelku positivní.V našem regionu jezdí za PPL "pan Hruška".Vždy dopředu slušně zavolá a domluví nejlepší místo a čas předání zásilky, druhý telefonát je bezprostředně před příjezdem.Poté co naposledy při přenášení dvou krabic z auta ke mně zvrhnul obě krabice z plné součástek/proc,ram,graf k/výšky asi 2 mětrů na zem na dlaždice dostal málem infarkt - sepsali jsem hlášení a ač nerad vše si zase bez říkání odvezl.Od té doby si "dává pozor" a není s ním jakýkoliv problém.
Abel (97)|30.6.2006 22:57
já sem teda zatím díky bohu žádný problém neměl. věci na netu kupuji velice často a zatím naštěstí vždy všechno OK. když to jde, tak si vybírám ppl.

známá má ale velice, VELICE negativní zkušenosti s českou poštou... jak co se týče dopisů, tak i balíků. několikrát jí přišel balíček ze zahraničí a byl zničený, otevřený a "vyrabovaný", některé věci chyběly atd. když to řešila s poštou, samozřejmě nic nevyřešila. ochota jakš takš byla, ale výsledek žádný.

nebo prý když posílala dopis někam do zahraničí (na tu zemi si teď nevzpomenu), tak ta paní co tam sedí a nějak to třídí co kam bude posláno (jak se jim nadává?), tak prostě nepoznala, že (třeba) sweden je švédsko a poslala to do švýcarska... známá ji nehorázně zdrbala a pracovnice pošty oponovala tím, že to tam měla mít napsané česky, že ona anglicky neumí...

no comment.


proto česká pošta nikdy!
Martin Šejnoha (255)|1.7.2006 02:52
poštou jsem si nechal poslat Hi-Fi receiver a dopadlo to tak že místo zhruba čtveratého tvaru měl tvar spíše kosočtvercový...opravdu jsem neměl sil se s pošťáky dohadovat, tak jsem receiver uvedl do původního stavu a bez problémů funguje a nic na něm není znát. odesílateli jsem napsal že je vše OK, pošta by stejně nic nevyřešila, takže tak.
Pavel Kovač (374)|4.7.2006 13:55
Dnes melo PPL prijet pro balik, ale kdyz jsem volal ridici, tak se zacal vymlouvat ze se na Strahov nemohl dostat. Je sice pravda ze tu je Vsesokolsky slet a prujezd Strahovem je malinko omezeny (vim pouze o jedne zavrene ulici ze smeru Bila hora, ostatni prijezdy jsou vsak OK). Zkratka a jednoduse se ridici sem nechtelo nebo se zalekl policajtu.

Bohuzel toto neni jedina spatna zkusenost s PPL.
eraser (0)|4.7.2006 15:20
Objednával som si z CZC a dopravu mi zabezpečili cez DPD a bol som spokojný. Megaobchod a Kasa používajú PPL, taktiež 100% spokojnosť.
boboco (1987)|5.7.2006 22:41
Když se tady ta debata tak pěkně rozjela přispěju i já svou troškou do mlýna:-)). Po několikaletých zkušenostech (výpomoc v počítačový firmě, kde se obědnává denně) si vždy vybírám jen mezi dvěmi přepravními společnostmi. A to jest PPL nebo Česká pošta. PPLce se fakt jen málokdy stane, že by balík nepřivezli a navíc je většinou i slušná domluva s řidičem, bohužel to ale poslední dobou vypadá tak, že PPL přejde kompletně pod DHLku (pokud se už tak nestalo, oni totiž ani sami zaměstnanci - řidiči nevědí pro koho dělaj:-)) a to pak bude na ..., protože jestli bych si mohl na nějakou přepravku fakt stěžovat, tak je to právě DHL - všem vřele nedoporučuji:-)). A Česká pošta? Věřte tomu nebo ne, ale zatím mě fakt nikdy nezklamala a jezdí vždycky jako první -sám se tomu divím, ale je to tak:)
Pida2 (6)|13.7.2006 19:23
Já používám hlavně českou poštu a taky mě ještě nikdy nezklamala a myslím si, že ji nějaká DHL nebo PPL je tak nepoloží
ICEBOSS (3435)|13.7.2006 19:28
- na malé balíčky využívám českou poštu, ale vždycky to pojistím.
- na střední taky českou poštu, ale obvykle obchodní balíky
- nedávno jsem posílal pres DPD 19" monitor a pres DPD chodi i veci z CC a spokojenost, nemohl jsem si na nic stezovat. kdyz neco nevedeli, tak mi zavolali, na "hotline" byla prijemna slecna... :)
Architect (232)|13.7.2006 19:33
Ceska Posta:
Vlkidu, pokazde se ke mne domu stavila mila postacka s balikem.
Procak, v poradku.(dobirka) Deska, v poradku.(obchodni balik)
PPL v pohode (vse v cas, pokud se domluvite s ridicem, at vam napr. zavola, kdy zhruba prijede, v ramci moznosti neni nic lepsiho.) a to jsem objednaval vypalovačku a super, zadny pomackany balik.

Doufám, že se nesetkám se špatnými zkušenostmi, jako spousta lidí.
Pavel Kovač (374)|13.7.2006 21:19
Tak dnesni dalsi perla od PPL. Prijelo PPL s tim ze ma u me vyzvednout balik. Prepravu jsem vsak objednaval na vcerejsek (vcera prijelo). Kdyz jsem daval pozadavek na strankach PPL, tak se objevi poznamka ve smyslu: Pokud nedostanete potvrzeni do 30min pozadavek zopakujte. Zhruba po hodine co jsem nedostal potvrzeni jsem samozrejme dal pozadavek znovu. Po zhruba 20min prisli dva emaily (dvakrat potvrzeni :-) ).
Centrala nejspis predala ridici na vcerejsek jeden pozadavek a ridic prijel. Dnes vyhrabala nekde dalsi pozadavek (ale muselo na nem byt vcerejsi datum) a ridic prijel znova :-)
Je videt ze v tom maji opravdu "poradek" :-)
Jan Vítek (15)|14.7.2006 19:02
[QUOTE=Pavel Kovač]Tak dnesni dalsi perla od PPL. Prijelo PPL s tim ze ma u me vyzvednout balik. Prepravu jsem vsak objednaval na vcerejsek (vcera prijelo). Kdyz jsem daval pozadavek na strankach PPL, tak se objevi poznamka ve smyslu: Pokud nedostanete potvrzeni do 30min pozadavek zopakujte. Zhruba po hodine co jsem nedostal potvrzeni jsem samozrejme dal pozadavek znovu. Po zhruba 20min prisli dva emaily (dvakrat potvrzeni :-) ).
Centrala nejspis predala ridici na vcerejsek jeden pozadavek a ridic prijel. Dnes vyhrabala nekde dalsi pozadavek (ale muselo na nem byt vcerejsi datum) a ridic prijel znova :-)
Je videt ze v tom maji opravdu "poradek" :-)[/QUOTE]

Me na depu primo doporucili, at radsi objednavam svoz pres e-mail, cimz sami priznali, ze objednavani pres web neni stoprocentni. Kazdopadne jsem uz kolikrat zkousel objednat svoz na urcity rozmezi hodin (minimalne 3) a vicemene toto upozorneni spolehlive nefunguje, a to me stve asi nejvic, ze me blbej svoz baliku casove omezuje.
Pavel Kovač (374)|15.7.2006 21:33
[QUOTE=Jan Vítek]Me na depu primo doporucili, at radsi objednavam svoz pres e-mail, cimz sami priznali, ze objednavani pres web neni stoprocentni. Kazdopadne jsem uz kolikrat zkousel objednat svoz na urcity rozmezi hodin (minimalne 3) a vicemene toto upozorneni spolehlive nefunguje, a to me stve asi nejvic, ze me blbej svoz baliku casove omezuje.[/QUOTE]
Ja jsem to vzdy objednaval primo SMSkou u ridice, ale na chvilku jsem doma a musim se spolehat naobjednavani pres net (nedavam svoz, ale objednavkovou prepravu).
Jinak s tim casem... zalezi asi jak kde. Treba v Praze jezdil vzdy v rozmezi 30min coz je super. Ale ted co jsem doma (vesnice) tak jezdi opravdu jak mu to vyjde, tzn. klidne v 8 rano a nebo v 6 vecer.
Martin Šejnoha (255)|15.7.2006 22:54
Já bydlím v malé vsi a to samé :) ale nějak se kvůli tomu nevzrušuju, když má přijet balík tak se zeptám u sousedů okolo a ono to vždycky u někoho leží....
wizaard (913)|15.7.2006 22:54
Moje zkušenosti jsou více méně kladné. Neměl jsem větší problémy s PPL ani DPD, Česká Pošta mě jednou mile překvapila, když dodala balík druhý den, když byl z Prahy odeslán v 19 hodin předchozího dne.

Pouze takové drobnosti, jako je dovezení v nesprávný čas, mi vadí. Když už si spediční firmě zaplatím těžkých 150Kč s tím, že chci zboží v 16 hodin a dodají mi ho v 17:30, to není dobře.
mech13 (5526)|16.7.2006 00:06
ja kdyz obcas jedu z brna vlakem a vidim jak tam posta naklada baliky, tak bych pres ne neposlal ani zeleznou kulicku
wizaard (913)|16.7.2006 00:30
[QUOTE=mech13]ja kdyz obcas jedu z brna vlakem a vidim jak tam posta naklada baliky, tak bych pres ne neposlal ani zeleznou kulicku[/QUOTE]
Copak? Nakládání balíků á la basketbal? :D To už snad všichni bereme tak nějak už za samozřejmost, ne? Copak si někdo mohl myslet, že zaplacené nálepky typu "KŘEHKÉ" jsou k něčemu? :D
Karel Polívka (1485)|20.7.2006 21:36
Další zářez (asi sem začnu psát všechny špatné zkušenosti, co s přepravními službami (v mém případě veskrze PPL) zaznamenám - může z toho být po nějaké době zajímavý seriál).

Na 19.7.2006 jsem objednával svoz balíku z Východních Čech k nám do Brna a přestože mi přišlo potvrzení, že požadavek byl v pořádku akceptován, tak se druhý den na udané adrese neobtěžoval nikdo z PPL ukázat (po celý den tam byl někdo přítomen), nebo aspoň zavolat. Nikdo nepřijel ani následující den, tedy 20.7.2006.
mech13 (5526)|19.8.2006 01:05
potrebuju nutne vedet, jestli PPL doruci balik pouze osobe, ktera je uvedena jako adresat, nebo to bez problemu da i nekomu jinymu (na stejne adrese)
uz su pekne nasrane, neco cakam, jestli se mi bude chtet, rozepisu se asi v topicu "ktery e-shop", blizce to souvisi
Karel Polívka (1485)|19.8.2006 01:35
[QUOTE=mech13]potrebuju nutne vedet, jestli PPL doruci balik pouze osobe, ktera je uvedena jako adresat, nebo to bez problemu da i nekomu jinymu (na stejne adrese)[/QUOTE]
Z našich zkušeností mohu říci, že balík dají i někomu jinému na udané adrese v udané firmě - to, že by řidič trval na konkrétní osobě, která je uvedená jako adresát, se mi ještě nestalo (nicméně pokud nezastihnou nikoho z inkriminované firmy, tak balík nechají třeba i u nějakých "sousedů", záleží to hlavně na konkrétním řidiči, jak k tomu přistupuje, nicméně k nám jezdí poslední dobou cca každé dva měsíce někdo úplně jiný, takže oni to moc neřeší, proč taky. Moje dedukce - když se u jistého řidiče vyskytne moc problémů/nedostatků, nahradí se někým jiným a stále dokola, leč kdo následně trpí? No přece zákazníci PPL - a koho to z PPL reálně zajímá, aby to nějak řešil? Toť otázka.

Řidič v klidu hází do dodávky LCD panely pěkně obloučkem jednou rukou, jako by to to byly krabice plné plyšových medvědů - však proč taky ne. Už jsem sem raději přestal zkušenosti s PPL psát, protože po těch nedávných by to bylo asi už neuvěřitelné.
mech13 (5526)|19.8.2006 01:47
[QUOTE=Karel Polívka]Už jsem sem raději přestal zkušenosti s PPL psát, protože po těch nedávných by to bylo asi už neuvěřitelné.[/QUOTE]
jen pokracujte, me to bavilo:) (teda spis to bylo k placi, ale da se to brat i s humorem)
Karel Polívka (1485)|19.8.2006 01:52
[QUOTE=mech13]jen pokracujte, me to bavilo:) (teda spis to bylo k placi, ale da se to brat i s humorem)[/QUOTE]
Nedokážete si představit, jak to dokáže stresovat - neustále se rozčilovat nad neschopností přepravit balík z jednoho města do druhého v rámci ČR tak, jak slibuje PPL ve svých obchodních podmínkách (tedy do druhého dne) - anebo vůbec se obtěžovat a balík na udané adrese vyzvednout - a to dokonce po opakovaných urgencích!
wizaard (913)|19.8.2006 11:21
Nedávno jsem objednával balík (resp. celkem 2 balíky = 1 zásilka) od TS Bohemia přes GLS (celková hodnota 1800Kč) a věřte nebo ne, ale v pátek to bylo obchodem podáno (odpoledne), ještě ten den mi volali, že to mám v pondělí doma. V pondělí jsem jak trumpeta čekal celý den doma, že to přijde (byly to komponenty na opravu jednoho PC, známému jsem slíbil, že to bude v pondělí) a ono nic... v 19 hodin jsem čekání vzdal, známému se omluvil a druhý den ráno volal do TS Bohemia, kde mi řekli, že je vše OK a dali mi čísla balíků (samozřejmě jsem je z ničeho nevinil, oni udělali všechno správně), takže jsem se díval na web GLS a vyhledal si svůj balík, ale bezúspěšně - balík nebyl nalezen. Hmm... :o Tak jsem tedy četl jejich závazky vůči mně a dočetl jsem se, že garantují dodání do 24 hodin (v pracovní dny, samozřejmě), a že když nedodají, vracejí peníze (o tom jsem se handrkovat nechtěl), takže jsem volal na centrálu GLS, kde mi milá slečna po uvedení čísla balíku řekla, že neví, proč to v pondělí nedošlo, když mělo. Dala mi číslo na řidiče. Volám řidičovi a už jsem byl celkem nabroušený a ptám se ho na 2 jednoduché otázky - zeptal jsem se ho asi takhle: "Dobrý den, tady Matěj Gottwald, mám na Vás dvě zásadní otázky - měl byste mít v autě balík pro mě - proč nedošel včera? A kdy mi ho dnes přivezete?". No... nakonec jsem se s ním dohodl, ale musel to převzít táta, protože jsem musel odjet pryč, domů jsem se dostal až večer, PC rychle opravil a odnesl známému. Fuj... :)
Martin Šejnoha (255)|19.8.2006 22:38
No ke mě PPL už jezdí preventivně jestli něco nechci odvézt:) Jednou u mě byli i dvakrát běhen dne, jeden balík dovezl a další úplně jiný si za půl hodiny prozměnu pro balík přijel. Tomu říkám efektivita. :))
mrozu (87)|22.8.2006 12:54
Je pravda, ze PPL s balikama zachazi neskutecne, se divim, ze to ty komponenty muzou prezit, ale posilame baliky (komponenty, PC, monitory...) temer denne a toho, co dojde nejakym zpusobem zmrzaceny, je vzhledem k poctu minimum. Ale kdyz uz, tak to stoji za to - zatim vede case, ktera po doruceni mela z boku tvar spis kosoctverce nez obdelniku, ta jim snad musela spadnout z letadla :)
tequilla (1015)|22.8.2006 16:12
[QUOTE=mrozu]Je pravda, ze PPL s balikama zachazi neskutecne, se divim, ze to ty komponenty muzou prezit, ale posilame baliky (komponenty, PC, monitory...) temer denne a toho, co dojde nejakym zpusobem zmrzaceny, je vzhledem k poctu minimum. Ale kdyz uz, tak to stoji za to - zatim vede case, ktera po doruceni mela z boku tvar spis kosoctverce nez obdelniku, ta jim snad musela spadnout z letadla :)[/QUOTE]

Jednou jsem v hospe slysel "chvastani" lidi s jedny nejmenovany prepravky a to jsem opravdu ziral. Dva mluvili o tom, jak s poslednim balikem, kterej ten den nedorucili, hrali v dodavce fotbalek a meli z toho hroznou srandu...co k takovym *pip* dodat? :mad:
wizaard (913)|26.8.2006 00:59
Exotická zkušenost s UPS:

V pondělí (21.8.2006) byla ze Santa Clary (California, USA) odeslána cca v 18:30 jejich času expresně zásilka směřovaná mně do ČR, předpokládané doručení bylo 23.8.2006 (středa), samozřejmě to nestihli (balík se moc dlouho zdržel v USA, zřejmě byl dle nápisu na něm "MISSORT" špatně roztříděn) a zdržel se původně o den, nakonec došel v pátek kolem 15 hodin. V USA pobyl (než se dostal do Kolína v Německu) celé 3 dny, až ve čtvrtek byl v Evropě, pak putoval (podle mě nelogicky) do Polska a až pak do Prahy. Chování řidiče UPS (ve stejnokroji :) ) bylo exemplární, byl milý, prostě paráda. Cena přepravy byla cca 4000Kč (170USD).

[SIZE="1"](Pokud někoho zajímá, oč se jednalo, protože je to trochu moc exotiky, tak mi nVIDIA posílala svůj "sticker". Ještě mi má v pondělí dojít sticker Gigabyte :) .)[/SIZE]
SmartMole (297)|29.8.2006 10:53
Já mám zase vtipné zkušenosti s obchodním balíkem české pošty! :-) Posílal jsem grafiku na reklamaci z Prahy do Ústí. Byl jsem s majitelem domluven, že mi místo karty pošlou jinou. Vzhledem k tomu, že jsem si zrovna pořídil nové pc a i ta karta byla nová, tak jsem se těšil jak blecha, až to zprovozním a i den tam a den zpět se mi zdálo moc. Nakonec to dopadlo tak, že balík doručovali asi 5 dní (4 dny ho řidič jentak vozil ve voze, takže ani nešel vyzvednout v depu a pátý ho milostivě doručil). Zpátky to trvalo pouze 3 dny, ale stálo mě to asi 5 telefonátů na poštu a pořádné došlápnutí na ty pracanty z pošty! :-) Česká pošta už nikdy...ale teď mě napadá...co tedy?
Martin Šejnoha (255)|29.8.2006 11:34
Dneska mi dorazily Free samply z Texasu přes Fedex a nemůžu si ztěžovat, vše proběhlo naprosto bez problémů:)
SmartMole (297)|29.8.2006 12:04
[QUOTE=Martin Šejnoha]Dneska mi dorazily Free samply z Texasu přes Fedex a nemůžu si ztěžovat, vše proběhlo naprosto bez problémů:)[/QUOTE]

A cena? :)
wizaard (913)|29.8.2006 12:31
[SIZE="1"]Abych nezapomněl, když se tady rozvinulo to s tou cenou, já tu zásilku od nVIDIe neplatil... :) To bych tu samolepku už nechtěl! :D[/SIZE]
Martin Šejnoha (255)|29.8.2006 17:36
[QUOTE=GeniusV]A cena? :)[/QUOTE] mě to nestálo ani korunu :) šlo o vzorky a ty Texas instruments zasílá zdarma.
Konnor (278)|3.10.2006 14:40
No s poštou jsem celkem spokojen, ale moc zkušeností nemám. Zato s PPL jsem spokojen na 100%. Mám číslo přímo na řidiče, takže stačí brnkonout a už to frčí.