Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie Společnost oXy Online s.r.o.
Strana 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazené výsledky: 1 až 15 z 21

Téma: HDD-Kritický stav

Nováček
    Registrace
    Dec 2008

Dobrý den,

Jsem laik a po harašení v PC jsem se začal pídit čím to asi je, docházelo k zamrznutí PC, tak jsem nainstaloval HDDlife a ten mi hlásí kritický stav HDD proto potřebuji poradit s rychlou koupí nového HDD.
    mám zakladni desku:Gigabyte Technology Co., Ltd.Product 965P-DS4
    Původní HDD: WDC WD3200KS-00PFB0 připojený na sata?(žlutý placatý)

HDD chci rozdělit na Dva partitiony.

Něco jsem zde přečetl ale ty názvy a specifikace je pro mě Španělská vesnice.
    Nepíšu to pro své pohodlí a lenost něco přečíst a z orientovat se v této problematice, ale potřebuji rychlé řešení nemám na co zálohovat. Na HDD mám dost důležitých pracovních věcí a ty ztratit tak to by byl VELKÝÝ ***.
    Odpovídat lze po přihlášení

Starousedlík SHW
    Registrace
    Oct 2006

A jakou si predstavujes velikost?

Nováček
    Registrace
    Dec 2008

cca 500gb to by mělo stačit

Starousedlík SHW Avatar uživatele pas!k
    Registrace
    Jul 2006

1. prvne bych poresil zalohu to je momentalne to naprosto nejdulezitejsi co musis udelat pokud mas na disku dulezite data .. k tomu bych se jen zeptal .. to co potrebujes odzalohovat je jaky objem dat ? Ono zalohovat na novy disk na ktery pak jeste budes instalovat system bych moc nedoporucoval .. nikdy nevis co s tim clovek pri te instalaci vyhaluzi ale je to jen moje mozna zbytecna paranoia .. kazdopadne davam prednost datum v teple tzn na nejakem zarizeni ktere pri reinstalaci nebo vymene hw je odpojeno od pc ..