reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Jak resetovat síťové adaptéry v XP?

cody_shw (5)|9.4.2007 11:12
Ahoj, v poslední době mám problém s připojením ADSL přes USB modem Siemens A-100-I. Po připojení k novému počítači mi v nepravidelných intervalech vypadává připojení, ve Správci úloh se pak u modemu zobrazí stav "nefunkční". Pokud se znovu pokusím vytočit připojení, vytvoří se jakoby nový síťový adaptér, ale připojení nefunguje. Podotýkám, že na starém počítači funguje modem bez problémů, měl by tedy být v pořádku. Jsem v této oblasti laik, napadlo mě snad jedině nějak "resetovat" síťové adaptéry ve WinXP. Poradí někdo? Děkuji
taskman_siemens.png
grimmi (41)|12.4.2007 19:20
Já ti poradím takto: Používat ADSL modem přes USB je masochizmus hraničící s nedbalostí. Takový počítač je skvělé místo pro útoky virů, červů spysoftu a další havěti, o tom, jak si tento šmejd dokáže zz PC udělat zdatného rozesílače SPAMU ani nemluvím. A věř mi, že je jedno, jaký anti vir/spy soft máš nainstalenej.

Podle mě jediný rozumný řešení je mít modem připojený přes Ethernet RJ45 konektor do síť.karty.

Co se ale tvýho problému týče, nedávno jsem stejnou věc řešil reinstalací Windows, právě virová havěť nakousla USB tak, že se modem neustále odpojoval a tvářil se, že je nefunkčníí a i po odvirování problém přetrvával.

A jestli se nepletu, tak v případě připojení přes USB se vlastně jedná jakoby o vytáčené připojení přes nainstalovaný modem, takže o resetu Sítě nemůže být řeč. Tohle není připojeno přes žádný síťový adaptér.
grimmi (41)|12.4.2007 19:20
omluva, omylem jsem příspěvek vložil dvakrát.
cody_shw (5)|14.4.2007 13:49