CZC - reklamace
Zdravím, máte někdo zkušenost se způsobem a délkou vyřízení reklamace u CZC? Za těch 11let co stavím nebo dělám upgrade PC známým po rodině jsem reklamoval operační paměti jen jednou a to je technik strčil do počítače, podíval se na monitor a hned mě podal jiné. Které přede mnou odzkoušel. Můj první nákup u CZC se nepovedl /potíže popisuji v jiném vlákně/. Jinak nakupuji jen v Alfě a tam Geily nemají. To budu čekat fakt těch 30 dní jak mě napsali v emailu? Vždyť se tyto produkty neopravují. Koupil jsem si radši klasiku Kingstony a jsem teď nas.anej 2x. Přece nebudu bez PC měsíc......
Paměti se v podstatě ve všech větších obchodech (Mironet, CZC apod.) mění hned na místě (pokud jsou skladem), stejně tak jako všechna ostatní technika, která se neopravuje, často ani nediagnostikuje...
30 dnů v těhle obchodech už čekáš spíš výjimečně a to spíš u "horších" značek. Dokonce i třeba notebooky od Aceru se vrací do týdne, to ale spíš záležitost servisu, než obchodu...
30 dnů v těhle obchodech už čekáš spíš výjimečně a to spíš u "horších" značek. Dokonce i třeba notebooky od Aceru se vrací do týdne, to ale spíš záležitost servisu, než obchodu...
nj ale CZC mě nic nevyměnilo a napsalo klasiku o 30denní lhůtě a vyjádřeni autorizovaného servisu. Jak to chodí u Mironetu, T.S.B nebo Alfy vím. Zajímá mě právě zkušenost s CZC
No já mám jen tu negativní a vesměs s těmi dražšími věcmi - konkrétně ramky od ocz (jednou mi dokonce nebyly schopni ani zavolat byť měly k dispozici čísla hned dvě a další na razítku, následovala historka jak to zblbly v servisu asusu byť se tam deska opravila za 16dní včetně expedice zpět)
edit: jinak v czc mi pokaždé tvrdili něco jiného co se původu desky týkalo a evidentně nebyla na opravě poprvé
edit: jinak v czc mi pokaždé tvrdili něco jiného co se původu desky týkalo a evidentně nebyla na opravě poprvé
[quote=Richmond;427548]No já mám jen tu negativní a vesměs s těmi dražšími věcmi - konkrétně ramky od ocz (jednou mi dokonce nebyly schopni ani zavolat byť měly k dispozici čísla hned dvě a další na razítku, následovala historka jak to zblbly v servisu asusu byť se tam deska opravila za 16dní včetně expedice zpět)
edit: jinak v czc mi pokaždé tvrdili něco jiného co se původu desky týkalo a evidentně nebyla na opravě poprvé[/quote]
Díky, tak jsem je odhadl asi přesně.
Jen bych rád aby se zachovaly podle jejich reklamačního řádu. Konkrétně odstavec:
Vady neodstranitelné
Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání užívání zboží jako zboží bez vady, má kupující právo na výměnu zboží za nové nebo může od smlouvy odstoupit.
edit: jinak v czc mi pokaždé tvrdili něco jiného co se původu desky týkalo a evidentně nebyla na opravě poprvé[/quote]
Díky, tak jsem je odhadl asi přesně.
Jen bych rád aby se zachovaly podle jejich reklamačního řádu. Konkrétně odstavec:
Vady neodstranitelné
Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání užívání zboží jako zboží bez vady, má kupující právo na výměnu zboží za nové nebo může od smlouvy odstoupit.
U těch GeiLů mají dlouhou čekací lhůtu nejspíš kvůli tomu, že jim je dodává externí dodavatel (a ne něco velkého jako je 100mega, actebis apod., tuším že je to firma s modrobílým logem a začíná na P ale za boha si teď nevzpomenu)
Od pondělka co jsem to dal na reklamaci tak mají pořád uvedeno skladem v centrále. Ale už ty paměti stejně nechci. Já si koupil jiný. To by mě děcka ukamenovali, bejt pár dní bez počítače. Já bych to u ntb nějak přežil :-))
Ze zákona mají na reklamaci 30 dní, pak teprv můžeš vyžadovat vrácení peněz/dobropis. V případě že jsi je koupil přes net tak je lhůta 14ti denní
[quote=Richmond;427563]Ze zákona mají na reklamaci 30 dní, pak teprv můžeš vyžadovat vrácení peněz/dobropis. V případě že jsi je koupil přes net tak je lhůta 14ti denní[/quote]
Ano, to je snad všude. Já si naběhl s tím že jsem na diagnostiku dal starej memtest a než jsem to tady taky díky vám všem vyřešil + svátky tak 14dní fuč.
Maj tam ale odstavec kde mimo jiné uvádějí: Kupující spotřebitel má v případě výskytu neodstranitelné vady, která brání užívání zboží jako zboží bez vady, právo na odstoupení od smlouvy nebo výměnu věci. Výběr záleží na spotřebiteli.
A tak budu chtít odstoupit, jestli to tedy půjde.
Ano, to je snad všude. Já si naběhl s tím že jsem na diagnostiku dal starej memtest a než jsem to tady taky díky vám všem vyřešil + svátky tak 14dní fuč.
Maj tam ale odstavec kde mimo jiné uvádějí: Kupující spotřebitel má v případě výskytu neodstranitelné vady, která brání užívání zboží jako zboží bez vady, právo na odstoupení od smlouvy nebo výměnu věci. Výběr záleží na spotřebiteli.
A tak budu chtít odstoupit, jestli to tedy půjde.
A jaká je na nich neodstranitelná vada (chcete-li vlastnost)? Pokud hází chyby tak Vám je nejspíš vymění kus za kus
Nevím jestli je neodstranitelná ale žiji v domnění že ramky opravovat nebudou. Chyby byly na dvou různých počítačích prokazatelné a od doby co jsem tam vrazil Kingstony je pokoj. Inu uvidíme jak se zachovají. Proto jsem svůj dotaz umístil sem abych věděl jak to u CZC chodí. Jsou v Brně krátkou dobu a tak nevím.
Je tu možnost (a ta se v těchto případech velmi často používá), že vadu sice definují jako opravitelnou (těžko dokážete že není), ale že z ekonomických důvodů se oprava nahrazuje výměnou za nový kus. Dostanete nové a na vrácení peněz nemáte nárok.
Nechci se tu přít co je správě a co není (nechci hájit zájmy ani jedné ze stran) nicméně taková je realita tak se na to připravte.
Pokud chcete jiné, doporučuji se zkusit raději po dobrém domluvit na výměně za jiný typ (třeba naznačit, že zrovna tyto paměti bývají často špatné - nekompatibilní a že je velmi pravděpodobné že je budete za chvíli s reklamací otravovat znova, což určitě není v zájmu ani jedné strany)
Nechci se tu přít co je správě a co není (nechci hájit zájmy ani jedné ze stran) nicméně taková je realita tak se na to připravte.
Pokud chcete jiné, doporučuji se zkusit raději po dobrém domluvit na výměně za jiný typ (třeba naznačit, že zrovna tyto paměti bývají často špatné - nekompatibilní a že je velmi pravděpodobné že je budete za chvíli s reklamací otravovat znova, což určitě není v zájmu ani jedné strany)
Díky, připravuji se na to. A taky na to kde už zřejmě nebudu nakupovat.
Jako vadné Geily označil celou DDRIII serii člověk co ode mne bral ramky do reklamace
Jako vadné Geily označil celou DDRIII serii člověk co ode mne bral ramky do reklamace
Tak pokud to ví i servisní technik tim lépe, musí pravděpodobně dodržet nějaký reklamační postup který často definuje výrobce/dodavatel ale po uznání vady doufám že s výměnou dopadnete dobře. Když ne, smůla pro prodejce..
Jen tak pro zajímavost, dnes t.j. po týdnu od uplatnění reklamace jsem ze zajímavosti zavolal na reklam. oddělení kde mě bylo sděleno že tyto paměti posílají do autorizovaného servisu v Brně.
Já ty paměti reklamoval v Brně..........
Já ty paměti reklamoval v Brně..........
Takže závěrem jsem dopadl jak jsem tušil. Vychutnali si mě tedy skoro celý měsíc. A výsledek? Jak už zde bylo psané: Oprava - Vada odstranitelná, z ekonomických důvodů řešeno výměnou
Ale to mohli udělat hned když je měli celou dobu na skladě. Dokonce v polovině lhůty mě napsali:
Dobrý den,
Výrobek byl odeslán do autorizovaného servisu odkud jsme prozatím bohužel neobdrželi žádné vyjádření.
Pokud však na paměti spěcháte bylo by nejspíše možné ukončit reklamaci novými pamětmi.
Uzavírám tedy svoji zkušenost s tímto obchodem jakožto i jakékoliv nákupy v tomto. První nákup byl zároveň poslední.
Ale to mohli udělat hned když je měli celou dobu na skladě. Dokonce v polovině lhůty mě napsali:
Dobrý den,
Výrobek byl odeslán do autorizovaného servisu odkud jsme prozatím bohužel neobdrželi žádné vyjádření.
Pokud však na paměti spěcháte bylo by nejspíše možné ukončit reklamaci novými pamětmi.
Uzavírám tedy svoji zkušenost s tímto obchodem jakožto i jakékoliv nákupy v tomto. První nákup byl zároveň poslední.