Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

maximální velikost rozlišení textur podporovaná DirectX 10?

Pali P. (29)|21.5.2007 07:10
V piatok padla táto otázka v experiáde. Podľa materiálov nVidia http://www.nvidia.co.uk/content/PDF/Geforce_8800/Microsoft_DirectX_10_Technical_Brief.pdf strana 2, tabuľka 2 je to 8096 x 8096. Je to správny údaj? V experiáde som v piatok za túto odpoveď bod nezískal. Kto sa mýli? Redakcia Svet Hardware alebo nVidia v svojich materiáloch?:stupid
tequilla (1015)|21.5.2007 08:29
Ja myslim :notsure odpovedel stejne, po zodpovezeni dnesni otazky mi prisel e-mail, ze z 6 odpovedi mam 5 spravne (dnesni se nepocita). Takze jsi si jisty, ze spatna byla tato tvoje odpoved a ne nejaka predesla?

EDIT: Tak jsem dal 8192...sorry za OT
Pali P. (29)|21.5.2007 12:34
Takže už mi je jasné, čo je podľa redakcie správne. No stále mi nie je jasné, ktorý údaj je naozaj správny. Žeby mala nVidia chybu v svojich materiáloch? Údaj 8096 x 8096 sa mi zdal dosť divný, no nepredpokladal som chybu v materiáloch tak veľkého výrobcu GPU a VGA kariet. Čo na to redakcia Sveta Hardware?
snajprik (110)|21.5.2007 13:29
[QUOTE=Pali P.]Takže už mi je jasné, čo je podľa redakcie správne. No stále mi nie je jasné, ktorý údaj je naozaj správny. Žeby mala nVidia chybu v svojich materiáloch? Údaj 8096 x 8096 sa mi zdal dosť divný, no nepredpokladal som chybu v materiáloch tak veľkého výrobcu GPU a VGA kariet. Čo na to redakcia Sveta Hardware?[/QUOTE]

Samozrejme že sa NVIDIA myli čo už oni o tom vedia :D
antolix911 (14)|22.5.2007 18:14
ja som dal tiez 8096