SHW35 - lukas8178: 1
Kolik času zabrala tvorba: 10
Pointa wallpaperu: Logitech - myši plné barev.
Zcela vlastní tvorba: Ano
Bylo při tvorbě použito něco nevlastního?
3D model: ne
Brush: ne
Obrázek, fotografie nebo textura: ano
Tutorial: ano
Pointa wallpaperu: Logitech - myši plné barev.
Zcela vlastní tvorba: Ano
Bylo při tvorbě použito něco nevlastního?
3D model: ne
Brush: ne
Obrázek, fotografie nebo textura: ano
Tutorial: ano
Použité obrázky: Všechny použité obrázky spadají pod CC 2.0 Attribution.
http://www.flickr.com/photos/amagill/97128152/
Autor: Andrew Magill
http://www.flickr.com/photos/kage_san/3859775155/
Autor: Rafael Kage
http://www.flickr.com/photos/mycael/3710113739/
Autor: Mycael
Použité tutorialy: (pouze částečně jsem je využil)
http://photoshopland.com/tutorials/photo-effects/full-glass-of-ocean-wine-photoshop-tutorial/
http://www.tutorialwiz.com/water_on_tap/
http://www.fierydarts.com/photo-effects/creating-water-from-a-tap.htm
http://www.flickr.com/photos/amagill/97128152/
Autor: Andrew Magill
http://www.flickr.com/photos/kage_san/3859775155/
Autor: Rafael Kage
http://www.flickr.com/photos/mycael/3710113739/
Autor: Mycael
Použité tutorialy: (pouze částečně jsem je využil)
http://photoshopland.com/tutorials/photo-effects/full-glass-of-ocean-wine-photoshop-tutorial/
http://www.tutorialwiz.com/water_on_tap/
http://www.fierydarts.com/photo-effects/creating-water-from-a-tap.htm
Super nápad i pěkné zpracování. Jen poznámka - na pozadí není horní barevný přechod plynulý, jsou vidět schody. Nechcete to ještě upravit? Zbytečně to kazí dojem.
Snažil jsem se to trochu poupravit ale asi marně přechod tam LCD furt ukazuje ale na CRT tam skoro nic neni... nevím co to způsobuje všechny přechody by měli být naprosto plynulé asi se tam nějak perou barvy... nicméně prosím o změnění wallu za tento novjější. Děkuji.
tak proti tomuhle nehraju :) ... chtěl jsem dneska něco vyťukat, ale když vidím tenhle wall, tak se mi do toho vůbec nechce, ještě že jsem tak lenivej a nezačal s tím už včera :D
:thumb (na levý ruce) a :thumb (na pravý ruce)
:thumb (na levý ruce) a :thumb (na pravý ruce)
:thumb:thumb, no naštěstí taky zvítězila lenost, navíc bych asi ve srovná s tímhle a ještě jedním neuspěl. Takže budu ušetřený čas věnovat dragonage
[quote=lukas8178;458937]Snažil jsem se to trochu poupravit ale asi marně přechod tam LCD furt ukazuje ale na CRT tam skoro nic neni... nevím co to způsobuje všechny přechody by měli být naprosto plynulé asi se tam nějak perou barvy... nicméně prosím o změnění wallu za tento novjější. Děkuji.[/quote]
OK, zaměněno, ale je to škoda.
Jakým způsobem je provedený export do výsledného jpg? V čem je to vůbec dělané?
OK, zaměněno, ale je to škoda.
Jakým způsobem je provedený export do výsledného jpg? V čem je to vůbec dělané?
[quote=Karel Polívka;459775]OK, zaměněno, ale je to škoda.
Jakým způsobem je provedený export do výsledného jpg? V čem je to vůbec dělané?[/quote]
Celé je to dělané v photoshopu včetně exportu, který je nastaven na maximální kvalitu .jpg formátu. Ještě jsem to zkusil vyexportovat v .png (viz. příloha 1) formátu ale rozdíl na mém LCD takřka neznatelný. Našel jsem na internetu forum kde se tímto problémem zabývají (http://www.sitepoint.com/forums/graphics-8/why-do-dark-gradients-always-turn-out-ugly-598080.html) nicméně moc úspěšně ho také nevyřešily i tak jsem zkusil jeden jejich návod s přidáním šumu ale zlepšení jsem opět nezpozoroval (příloha 2).
Jakým způsobem je provedený export do výsledného jpg? V čem je to vůbec dělané?[/quote]
Celé je to dělané v photoshopu včetně exportu, který je nastaven na maximální kvalitu .jpg formátu. Ještě jsem to zkusil vyexportovat v .png (viz. příloha 1) formátu ale rozdíl na mém LCD takřka neznatelný. Našel jsem na internetu forum kde se tímto problémem zabývají (http://www.sitepoint.com/forums/graphics-8/why-do-dark-gradients-always-turn-out-ugly-598080.html) nicméně moc úspěšně ho také nevyřešily i tak jsem zkusil jeden jejich návod s přidáním šumu ale zlepšení jsem opět nezpozoroval (příloha 2).
Tak panové. Evidentně hledáte chybu v něčem, kde chyba není. Resp. je to standardní vlastnost 8bit barev. Navíc na 99% máte určite degradované na LCD. Je to zkrátka dáno příliž jemným přechodem dvou barev/odstínů. Jediná možnost je změnit barvy, nebo zkrátka zafakovat ve dvou přechodech pod sebou různě blendnuté (pomáhá to). Pak je možnost dělat celý obr. v 16 bitech, ale 99% uživatelů to stejně nezobrazí, takže to je jedno. Každopádně exportu to trošičku pomůže ;-)
Jinak ale dobrý nápad. Osobně mě vadí trošku nenavázanost tekutiny na okraj "skleničky" vlivem vizkozity a zbytečně rozmazaných či naopak někde málo rozmazaných okrajů kapaliny. Ale uznávám, že jsem pes :-)
Ještě jedna věc: Modrá tekutina na sebe nenavazuje (resp. fotka nenavazuje na vytvořenou kapalinu barevně).
Každopádně nejlepší wallpaper ;-)
Ještě jedna věc: Modrá tekutina na sebe nenavazuje (resp. fotka nenavazuje na vytvořenou kapalinu barevně).
Každopádně nejlepší wallpaper ;-)