SHW37 - H3w3R: 1
Kolik času zabrala tvorba: 3 večery
Pointa wallpaperu: Intel a písek
Zcela vlastní tvorba: Ne
Bylo při tvorbě použito něco nevlastního?
3D model: ne
Brush: ano
Obrázek, fotografie nebo textura: ano
Tutorial: ne
Další komentář: Tentokrát jsem si na to vyčlenil 1 večer navíc, tak snad to trochu pomohlo oproti tomu minulému nedotaženému pokusu...
Pointa wallpaperu: Intel a písek
Zcela vlastní tvorba: Ne
Bylo při tvorbě použito něco nevlastního?
3D model: ne
Brush: ano
Obrázek, fotografie nebo textura: ano
Tutorial: ne
Další komentář: Tentokrát jsem si na to vyčlenil 1 večer navíc, tak snad to trochu pomohlo oproti tomu minulému nedotaženému pokusu...
použit obrázek z poskytnutého archivu + tentokrát jsem sáhnul po cizím brushi, z časových důvodů (i když na tento typ brushů existují tutoriály):
http://qbrushes.net/smoke-fire/particle-smoke/
volně k šíření, viz.:
May be used for commercial artwork - No credits required
+ screen ze 3D
http://qbrushes.net/smoke-fire/particle-smoke/
volně k šíření, viz.:
May be used for commercial artwork - No credits required
+ screen ze 3D
[quote=dzandra;475059]jojo pomohlo:thumb, tohle kolo má zatím slušnou úroveň[/quote]
Také mě toto kolo překvapilo, pokaždé se tu objevil nový a lepší obrázek.
Také mě toto kolo překvapilo, pokaždé se tu objevil nový a lepší obrázek.
Tyjo dost dobrá práce:) Jen se chci zeptat jak takovou ruku vymodeluješ? to začneš jako z kostky a pomocí extrude atd. se dostaneš až k ruce ? Mě nějak to modelování v cinemě nejde:(
[quote=lukas8178;475076]Tyjo dost dobrá práce:) Jen se chci zeptat jak takovou ruku vymodeluješ? to začneš jako z kostky a pomocí extrude atd. se dostaneš až k ruce ? Mě nějak to modelování v cinemě nejde:([/quote]
přesně tak, kostku, extrude, knife a jedeš... někomu pomůže rovnou si hodit hypernurbs a modelovat přímo s ním, ale já většinou dělám hrubej polygonovej model, pak jedu hierarchicky po detailech a hypernurbs až na konec...
pokud hodláš modelovat organický věci, tak doporučuju projít si pár stránek a tutoriálů ohledně polygonální topologie
přesně tak, kostku, extrude, knife a jedeš... někomu pomůže rovnou si hodit hypernurbs a modelovat přímo s ním, ale já většinou dělám hrubej polygonovej model, pak jedu hierarchicky po detailech a hypernurbs až na konec...
pokud hodláš modelovat organický věci, tak doporučuju projít si pár stránek a tutoriálů ohledně polygonální topologie
Urcite nejlepsi z kola. Jednoduche a efektni. Mam par drobnych vyhrad (nebo spis rad?):
Zvazil bych lehce jinou kompozici. Zlaty stred?!
Trochu me vadi konstantni sum co je pridany v shopu. Sice na prvni pohled navozuje pocit hrubeho pisku, ale pri druhem pohledu uz vadi. Radeji bych resil hrubost i na urovni 3D (ne geometricky, ale alespon texturove + bump).
Kazdopadne je to dobre ;-)
Zvazil bych lehce jinou kompozici. Zlaty stred?!
Trochu me vadi konstantni sum co je pridany v shopu. Sice na prvni pohled navozuje pocit hrubeho pisku, ale pri druhem pohledu uz vadi. Radeji bych resil hrubost i na urovni 3D (ne geometricky, ale alespon texturove + bump).
Kazdopadne je to dobre ;-)
[quote=Pavel Kovač;475947]Urcite nejlepsi z kola. Jednoduche a efektni. Mam par drobnych vyhrad (nebo spis rad?):
Zvazil bych lehce jinou kompozici. Zlaty stred?!
Trochu me vadi konstantni sum co je pridany v shopu. Sice na prvni pohled navozuje pocit hrubeho pisku, ale pri druhem pohledu uz vadi. Radeji bych resil hrubost i na urovni 3D (ne geometricky, ale alespon texturove + bump).
Kazdopadne je to dobre ;-)[/quote]
díky všem za komplimenty...
střed - pořád je to wallpaper, takže v úvahu přichází buď středová kompozice nebo něco "doplňujícího" prostor a v takovém případě by asi trochu zanikala myšlenka (nebo by byla výrazně potlačena). Pokud bych to nedělal jako wall, nejspíš bych tu kompozici volil jinou, bohatší a zajímavější
šum - souhlas, důvod proč jsem to tak neudělal byl ten, že se to již nedalo použit v bumb, diffusion, ani displacement vrstvě (všechny obsazeny), zbývala jen textura. S tím by nebyl problém u pouště, ale ruku bych musel natexturovat (na což nebyl čas), jinak by tam bylo plno chyb a efekt by to nesplnilo, spíš naopak. Proto jsem zvolil cestu shopu, pozadí se trochu snažil utlumit DOF efektem a na té ruce jsem už hrubost ponechal...
Zvazil bych lehce jinou kompozici. Zlaty stred?!
Trochu me vadi konstantni sum co je pridany v shopu. Sice na prvni pohled navozuje pocit hrubeho pisku, ale pri druhem pohledu uz vadi. Radeji bych resil hrubost i na urovni 3D (ne geometricky, ale alespon texturove + bump).
Kazdopadne je to dobre ;-)[/quote]
díky všem za komplimenty...
střed - pořád je to wallpaper, takže v úvahu přichází buď středová kompozice nebo něco "doplňujícího" prostor a v takovém případě by asi trochu zanikala myšlenka (nebo by byla výrazně potlačena). Pokud bych to nedělal jako wall, nejspíš bych tu kompozici volil jinou, bohatší a zajímavější
šum - souhlas, důvod proč jsem to tak neudělal byl ten, že se to již nedalo použit v bumb, diffusion, ani displacement vrstvě (všechny obsazeny), zbývala jen textura. S tím by nebyl problém u pouště, ale ruku bych musel natexturovat (na což nebyl čas), jinak by tam bylo plno chyb a efekt by to nesplnilo, spíš naopak. Proto jsem zvolil cestu shopu, pozadí se trochu snažil utlumit DOF efektem a na té ruce jsem už hrubost ponechal...