Novy HDD
Ahoj, koupil jsem si novy HDD [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
(doufam ze ma dve plotynky, v alze mi to nebyl schopnej nikdo rict). Jelikoz jsem docela laik, ptam se, je potreba formatovat (cokoliv jineho delat) s novym hdd, jeste pred tim, nez tam dam windowsy?
Diky predem za odpoved.
(doufam ze ma dve plotynky, v alze mi to nebyl schopnej nikdo rict). Jelikoz jsem docela laik, ptam se, je potreba formatovat (cokoliv jineho delat) s novym hdd, jeste pred tim, nez tam dam windowsy?
Diky predem za odpoved.
nie je potrebné nič robiť ... pri inštalácii win budeš mať na výber, kam chceš winy nainštalovať (pokiaľ máš disky alebo partície dve a viac), prípadne vytvoriť na novom disku partíciu alebo dve a viac
Instalační software se bude sám ptát. Klidně někde mrkněte do příručky k windows. A když se vám to pak nebude líbit, tak proces instalace můžete opakovat dle libosti. Formátovat netřeba. :)
Zdravím a jeto přesně tak jak se píše výše.Co se týká počtu ploten tak se mi to zdá volaaké čudné v odkazu na stránku alzy se píše že disk má jednu plotnu.Kupoval jsem disk stejné značky 500gb a má 1 plotnu tudíž 250gb na vrstvu ale ,nacpat na 1 vrstvu 1Tb je trochu moc nevím a domnívám se že skutečně má vic než 1plotnu.Zdar a sílu.
Co si budem povidat, obcas trochu hledani neskodi :D Ale spis me zarazi, ze si nekdo koupi disk a neprecte si recenze a tepr potom hleda kolik ma ploten. Stejne je ta informace k nicemu :D:D
Cituji:" Při případné koupi však dávejte pozor na modelové označení, na trhu se totiž objevují i další disky označené Barracuda 7200.12 bez 1TB ploten. Ty mají jen modely ST1000DM003 (1 TB), ST1500DM003 (1,5 TB), ST2000DM001 (2 TB) a ST3000DM001 (3 TB). "
Ja si ho koupil minuly tyden taky, teda u konkurence o 300Kc lacinejs a ma 2 plotny.