
Ahoj,
chtěl bych poprosit někoho zkušeného o radu ohledně mého problému. Zkoušel jsem hledat ve vícero příspěvcích i na jiných fórech, ale opravdu nic nepomohlo.
Mám potíže s připojením k internetu přes wifi a to u notebooku: Lenovo Y570, Acer Timeline (oba Intel(R) 1000NGB) a tabletu Samsung Galaxy 2.7..
Problém spočívá v tom, že mi v nepravidelných intervalech vypadává připojení k internetu. Internet mám od UPC, stejně tak jako i jejich modem. K tomu je připojený router Zyxel NBG 417N. Pokud jsou počítače napojené na kabel, tak vše funguje bez problémů. S wifi nastává ale problém, kdy mi vypadne připojení k internetu (signál je dostupný, ale je omezené připojení (žlutý trojúhelníček s vykřičníkem)). Pokud tedy usuzuji správně, potřeboval bych poradit s nějakým nastavením samotné wifi.
Děkuji za jakoukoliv pomoc.
Honza
chtěl bych poprosit někoho zkušeného o radu ohledně mého problému. Zkoušel jsem hledat ve vícero příspěvcích i na jiných fórech, ale opravdu nic nepomohlo.
Mám potíže s připojením k internetu přes wifi a to u notebooku: Lenovo Y570, Acer Timeline (oba Intel(R) 1000NGB) a tabletu Samsung Galaxy 2.7..
Problém spočívá v tom, že mi v nepravidelných intervalech vypadává připojení k internetu. Internet mám od UPC, stejně tak jako i jejich modem. K tomu je připojený router Zyxel NBG 417N. Pokud jsou počítače napojené na kabel, tak vše funguje bez problémů. S wifi nastává ale problém, kdy mi vypadne připojení k internetu (signál je dostupný, ale je omezené připojení (žlutý trojúhelníček s vykřičníkem)). Pokud tedy usuzuji správně, potřeboval bych poradit s nějakým nastavením samotné wifi.
Děkuji za jakoukoliv pomoc.
Honza
Tvůj problém má značku Zyxel, nahraď jej třeba TP-Linkem a bude po problemu.
Než mě tu někdo odsoudi že je to blbe řešení, tak další možností je zkusit mu aktualizovat firmware, správně ho nastavit a naladit na co nejčistší kanál, vzhledem ke zkušenostem to nepomůže a z reklamace se vrátí s tím, že závada se neprojevila, případně přijde jiný kus který bude dělat totéž.
Než mě tu někdo odsoudi že je to blbe řešení, tak další možností je zkusit mu aktualizovat firmware, správně ho nastavit a naladit na co nejčistší kanál, vzhledem ke zkušenostem to nepomůže a z reklamace se vrátí s tím, že závada se neprojevila, případně přijde jiný kus který bude dělat totéž.