Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Nové PC,problém s BIOSem

sk8er1969 (2)|12.12.2013 19:32
Ahoj,dnes jsem si vyzvedl nové PC,které jsem měl "jen" zprovoznit,ale nějak se mi to nedaří.Nejsem žádný odborník,ale své PC jsem si sestavoval sám a problém do dnes nemám a je to už 7 let. Ale o problému : Po dokončené instalaci OS a vložení CD od zákl.desky se začaly na monitoru objevovat vodorovné rovné tenké linky a obraz se začal škubat.Po instalaci z CD si OS žádal restart a potom se objevila chyba.
"FATAL ERROR: One or more table pointers are invalid.Modification could be ....(slovo,které jsem si už nestačil zapamatovat)
Press any key to continue booting."
Vrátil jsem se zpět do BIOSu a podle manuálu k desce jsem kontroloval nastavení a pro svůj pocit klidu jsem dal "Load Optimized Defaults"a potom "F10". Bohužel ani to nepomohlo a nevím kde jsem co udělal špatně.OS sice naběhl,ale když jsem chtěl instalovat ovl.gr.karty,tak nejdříve přestal pracovat "průzkumník",potom "installer" a pak zmizely ikony i lišta.Nenapadlo mne nic a tak jsem PC vypnul a zkoušel na "netu" najít příčinu - nenašel :cry:
Najde se někdo,kdo je ochoten poradit ?? Má to být pro mé synovce k vánocům. Počítám,že problém je nejspíše mezi klávesnicí a židlí,ale s tím teď už nic nenadělám.Popis chyb není úplný,ale hlavní příčinu bych viděl v nastavení BIOSu,kdy asi není to zákl.nast. vždy úplně to nejlepší ?! BIOS("UEFI") u těchto nových mtb ale neznám a je tak podrobný,že teď už si nejsem jistý vůbec ničím :cry:

[INDENT]Instalovaný je zakoupený W7 Pro-32bit CZ DVD[/INDENT]
[INDENT]PC z nových komponentů sestavovali v CZC.cz[/INDENT]


SESTAVA

Nové komponenty:
MB Gigabyte P85-D3 - P85, DDR3, s. 1150, ATX
CPU Intel Core i3-4130 (3,4GHz, 3MB, LGA 1150) BOX
RAM Kingston 2x2GB DDR3, 1600 MHz, CL9 (KHX16C9B1RK2/4X) XMP