Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Problem s BOOTMGR IS COMPRESSED

dawes1 (4)|25.2.2014 12:14
Dobry den,

pri vypnuti a zapnuti pocitace na me vybehla cerna obrazovka a tato hlaska: BOOTMGR IS COMPRESED Please restart your computer CTR+ALT+DEL kdyz to udelam jsem zase na zacatku.

Zkousel jsem nahodit a opravit Windows z instalacniho DVD mam Win7 ale nechce mi najet.. zkousel jsem take prohlednout Bios pres F2 jake mam bootovaci zarizeni na 1.2.3 miste muj pocitac ma jeste floppy disk ktery je na 1 miste na 2 miste mam pevny disk ( RAID zapojeni 2v1 )a na tretim az DVD mechaniku...

Problem je ze nemohu nic zmenit v Biosu na kazdou zmenu mi to reaguje VIEW ONLY a pritom to po me nechce zadne heslo... podotykam jsem jen bezny uzivatela nejsem technik ani expert

Muzete mi prosim poradit co s tim a jak nahodit zpatky windows? Nerad bych prisel o tyto data .. take mam objednany SSD disk na ktery jsem chtel udelat klon Win7 a HDD nechat jen na storage ale tohle me predbehlo ... zakon schvalnosti...

Budu rad za kazdou radu .. moc dekuji
zsdx (2098)|25.2.2014 13:19
Potrebujes nastartovat z instalacniho DVD a pak zrusit kompresi (minimalne) u toho souboru - prikaz compact /u
BIOSy mivaji jeste jednorazove bootmenu, kde si vyberes zarizeni - nejakou klavesu k tomu urcenou to nevypisuje (ve chvili, kdy je tam F2 to Setup) ?
dawes1 (4)|25.2.2014 13:44
[QUOTE=zsdx;553454]Potrebujes nastartovat z instalacniho DVD a pak zrusit kompresi (minimalne) u toho souboru - prikaz compact /u
BIOSy mivaji jeste jednorazove bootmenu, kde si vyberes zarizeni - nejakou klavesu k tomu urcenou to nevypisuje (ve chvili, kdy je tam F2 to Setup) ?[/QUOTE]

Jak jsem psal instalacni disk s Win7 mi nechce najet a taky se nemohu dostat na prikazovy radek abych toto zadal... Jak se dostanu do toho jednorazoveo boot menu?