Tazatel: DareDeer
Znění dotazu: Dobrý den,
prosím o názor všech, kteří se vyznají. Reklamovala jsem HP Probook 6555b, odešla mi grafika. Dle popsání stavu mi bylo předem řečeno, že závadu bude nejspíš v NortBridge. oprava zabrala měsíc a v reklamačním protokolu mám uvedeno, že oprava byla vyřešena výměnou za nový díl. Na desce byl vyměněn chipset. Notebook mi vrátili, grafika šlape, jenže: je takřka nemožné notebook zapnout. Pokud je v síti, po zapnutí se jen rozsvítí kontrolky a monitor zůstane černý, kontrolky CapsLock a NumLock problikávají a nezbyde mi než notebook natvrdo vypnout. Na třetí čtvrtý pokus se ho podaří zapnout, ale pouze pokud je vypojen ze sítě. Tento problém se projevuje nejvíce pokud NB probouzím ze spánku, v takovém případě ho zapínám tak deset minut, než se spustí. Pokud byl NB úplně vypnutý, problém se někdy projeví, někdy ne, někdy se sám po třech vteřinách vypne, někdy zůstane jen černý monitor a vypnout ho musím sama. Kontrolky někdy blikají čtyřikrát, někdy pětkrát, někdy stihnou bliknout jen jednou a NB se honem vypne.
Když jsem jim tu fušeřinu vrátila, ať to koukají dát do pořádku, řekli mi že notebook zkoušeli a žádnou závadu neprojevil. To jejich zkoušení by mě taky zajímalo, jelikož se mi po opravě resetoval čas na liště a ani ho nesrovnali, nebo si toho ani nevšimli protože žádná kontrola neproběhla... NB je v ervisu už více než jeden další měsíc a žádný posun se nekoná, volali mi že si s tím nevědí rady, prý se stane u jednoho počítače z tisíce, že po opravě chipsetu (konkrétně nějaké GP001, nevím co to je) se projeví taková závada. NB předali technikovi přímo ze servisu HP, který ale řekl, že netuší, kde by mohla být chyba a nic nezjistil. NB je starý tři roky a NIKDY nedělal problémy při zapínání, předpokládám proto, že chyba vznikla právě při manipulaci s deskou v servisu.
Servis mi nabídnul vrácení peněz, pokud závadu neodstraní. Reklamovanou grafiku mi opravili, ale podělali na desce něco jinýho. Můj dotaz proto zní: mám požadovat "jen" vrácení peněz za opravu grafiky? Je adekvátní, že mi grafiku za trojku opravili, ale po jejich "servisu" je noťas skoro na odpis, ačkoli před servisem se zapínáním nikdy potíž nebyla? Jak byste postupovali dál?
HW a SW počítače, jehož se dotaz týká: základní deska, bios, grafika, chipset
Znění dotazu: Dobrý den,
prosím o názor všech, kteří se vyznají. Reklamovala jsem HP Probook 6555b, odešla mi grafika. Dle popsání stavu mi bylo předem řečeno, že závadu bude nejspíš v NortBridge. oprava zabrala měsíc a v reklamačním protokolu mám uvedeno, že oprava byla vyřešena výměnou za nový díl. Na desce byl vyměněn chipset. Notebook mi vrátili, grafika šlape, jenže: je takřka nemožné notebook zapnout. Pokud je v síti, po zapnutí se jen rozsvítí kontrolky a monitor zůstane černý, kontrolky CapsLock a NumLock problikávají a nezbyde mi než notebook natvrdo vypnout. Na třetí čtvrtý pokus se ho podaří zapnout, ale pouze pokud je vypojen ze sítě. Tento problém se projevuje nejvíce pokud NB probouzím ze spánku, v takovém případě ho zapínám tak deset minut, než se spustí. Pokud byl NB úplně vypnutý, problém se někdy projeví, někdy ne, někdy se sám po třech vteřinách vypne, někdy zůstane jen černý monitor a vypnout ho musím sama. Kontrolky někdy blikají čtyřikrát, někdy pětkrát, někdy stihnou bliknout jen jednou a NB se honem vypne.
Když jsem jim tu fušeřinu vrátila, ať to koukají dát do pořádku, řekli mi že notebook zkoušeli a žádnou závadu neprojevil. To jejich zkoušení by mě taky zajímalo, jelikož se mi po opravě resetoval čas na liště a ani ho nesrovnali, nebo si toho ani nevšimli protože žádná kontrola neproběhla... NB je v ervisu už více než jeden další měsíc a žádný posun se nekoná, volali mi že si s tím nevědí rady, prý se stane u jednoho počítače z tisíce, že po opravě chipsetu (konkrétně nějaké GP001, nevím co to je) se projeví taková závada. NB předali technikovi přímo ze servisu HP, který ale řekl, že netuší, kde by mohla být chyba a nic nezjistil. NB je starý tři roky a NIKDY nedělal problémy při zapínání, předpokládám proto, že chyba vznikla právě při manipulaci s deskou v servisu.
Servis mi nabídnul vrácení peněz, pokud závadu neodstraní. Reklamovanou grafiku mi opravili, ale podělali na desce něco jinýho. Můj dotaz proto zní: mám požadovat "jen" vrácení peněz za opravu grafiky? Je adekvátní, že mi grafiku za trojku opravili, ale po jejich "servisu" je noťas skoro na odpis, ačkoli před servisem se zapínáním nikdy potíž nebyla? Jak byste postupovali dál?
HW a SW počítače, jehož se dotaz týká: základní deska, bios, grafika, chipset
[QUOTE=DareDeer]oprava zabrala měsíc a v reklamačním protokolu mám uvedeno, že oprava byla vyřešena výměnou za nový díl. Na desce byl vyměněn chipset.[/QUOTE]
To se vylucuje - bud mas novou desku (a ta zlobi) nebo provedli 'pouze' reflow/reball (cemuz by odpovidala cena). I opravu lze reklamovat.
To se vylucuje - bud mas novou desku (a ta zlobi) nebo provedli 'pouze' reflow/reball (cemuz by odpovidala cena). I opravu lze reklamovat.
Vždyť jo, opravu jsem jim reklamovala. Ale oni NEVÍ co s tím teď je a proč se to nezapíná, dřív to noťas nedělal a děláto po té jejich opravě. Reflow se dušují že nedělají a nikdy nedělali, protože ví že je to k ničemu. Mají napsané i na svém webu, že reflow nedělají.
Noťas jsem jim vrátila s tím, že po té jejich opravě grafiky nejde zapnout, oni nad tím měsíc stojí a neví, kde je chyba, zapínání dál zlobí a oni mi řekli, že neví jak to opravit a noťas mi nejspíš zase vrátí,s tím že mi vrátí peníze za opravenou grafiku. proto se ptám, jestli je úměrný požadovat zpět jen peníze za provedenou opravu grafiky, když mi tou opravou noťas skoro odepsali, protože takřka nezapnu.
Noťas jsem jim vrátila s tím, že po té jejich opravě grafiky nejde zapnout, oni nad tím měsíc stojí a neví, kde je chyba, zapínání dál zlobí a oni mi řekli, že neví jak to opravit a noťas mi nejspíš zase vrátí,s tím že mi vrátí peníze za opravenou grafiku. proto se ptám, jestli je úměrný požadovat zpět jen peníze za provedenou opravu grafiky, když mi tou opravou noťas skoro odepsali, protože takřka nezapnu.
A notebook s odeslou grafikou zapnout sel? Nejspis ne, proto sel do pozarucni opravy (tedy ne reklamace), ta se ale nezdarila, tak ti za ni vrati penize. Prijde mi to ferove.
Ano, notebook s odeslou grafikou zapnout pochopitelne sel. Problem byl v GRAFICE, nikoli v zapinani. Grafika se opravili (vymena cipu GP001) a nyni NEJDE ZAPNOUT. A servis netusi co udelali na desce blbe.
Notebook s vadnou grafikou chybně zobrazoval grafiku- po monitoru běhaly pruhy a problikávaly barvy. Se zapínáním to nemělo nic společného. Dal se zapnout, vypnout, pomocí klávesových zkratek se dal spustit například Windows Media Player a zkoušeli jsme se například pomocí zkratek dostat do Menu připojení externího monitoru. Notebook jen chybně zobrazoval, běžel normálně. Nyní, po opravě grafiky, ho nelze zapnout. Grafika šlape jak má, zdá se, jelikož po deseti pokusech se mi ho občas podaří nastartovat. Jakmile ale usne nebo ho vypnu, nelze opět zapnout. Kontrolky blikají a notebook buď musím natvrdo vypnout, nebo se někdy nouzově vypne sám.
[QUOTE=Neregistrovaný;553931]Jsem na tom čím dál huř. Noťas nejede, grafika v hajzlu, vrátím se spět ku kalkulačce.[/QUOTE]
Když to tak čtu, tak nevím co je zde dál potřeba řešit. Nikdo z nás ti nepomůže - oprava se nepovedla, takže nezbývá než zkusit reklamovat opravu (ne notebook, ale jeho opravu) a uvidiš co ti řeknou. Uvidíš jak se k tomu daná firma postaví.
Když to tak čtu, tak nevím co je zde dál potřeba řešit. Nikdo z nás ti nepomůže - oprava se nepovedla, takže nezbývá než zkusit reklamovat opravu (ne notebook, ale jeho opravu) a uvidiš co ti řeknou. Uvidíš jak se k tomu daná firma postaví.
Všimni si, že příspěvek je od Neregistrovaného, nějaké dementní děcko se baví na účet ostatních. Není to první vlákno, kde jsem se s tím setkal.[QUOTE=DrZelenka;553936]Když to tak čtu, tak nevím co je zde dál potřeba řešit. Nikdo z nás ti nepomůže - oprava se nepovedla, takže nezbývá než zkusit reklamovat opravu (ne notebook, ale jeho opravu) a uvidiš co ti řeknou. Uvidíš jak se k tomu daná firma postaví.[/QUOTE]
Kolik ti vrátili za tu nepodařenou opravu? Něco přihoď a kup si ten samý:
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Když na to tak koukám, tak bych zde zavedl zobrazování části IP adresy (třeba prvních 2 oktetů), aby se zamezilo tomu, že zde bez registrace píše víc lidí a vydávají se za jednoho. :stupid Nevím kde, ale někde jsem to viděl a jak se nádherně dalo poznat kdo je kdo ...
Že by:
Nejčastěji se schizofrenie objevuje v období puberty a dospělosti. Ve většině případů se poprvé projevila mezi patnáctým a třicátým rokem života...(konec jakéhosi citátu...)
Nejčastěji se schizofrenie objevuje v období puberty a dospělosti. Ve většině případů se poprvé projevila mezi patnáctým a třicátým rokem života...(konec jakéhosi citátu...)
Dobrý den,
já, tazatel s rozbitým notebookem, uvádím na pravou míru, že ty dementní příspěvky od "neregistrovaného" opravdu nepíšu já, ale někdo kdo se asi hodně nudí. Tři nebo čtyři komenty výše nejsou vůbec ode mě.
Nyní k notebooku. V posledním příspěvku mi radíte, abych noťas reklamovala (jelikož po opravě grafiky, která nyní šlape, notebook nejde zapnout), to jsem udělala už před měsícem. Notebook je od té doby testován a v servisu nemohou přijít na to, kde je chyba. Ví, že notebook dřív se zapínáním nezlobil, a že to začal dělat až po jejich výměně čipu na desce, ale neví co s tím. Poslali ho i přímo technikovi z HP a ten taky na nic nepřišel, na desce je prý vše v pořádku. Bylo mi řečeno že si s tím ještě chvíli budou hrát a pokud na nic nepřijdou, notebook mi v takovém stavu vrátí. Jako kompenzaci mi vrátí peníze, které jsem jim dala za výměnu čipu. Což právě nevím, jestli je relevantní. Výměna čipu vyšla na trojku. Noťas je ale bez zapínání na odpis, za to že závadu způsobili oni při opravě desky bych asi požadovala víc.
---------- Doplněno v 00:57 ---------- Původní příspěvek byl napsán v 00:55 ----------
Ještě dodatek, to zobrazení části IP adresy zaveďte, ať se tu nemůže vměšovat do diskuze takový odpad :-)
já, tazatel s rozbitým notebookem, uvádím na pravou míru, že ty dementní příspěvky od "neregistrovaného" opravdu nepíšu já, ale někdo kdo se asi hodně nudí. Tři nebo čtyři komenty výše nejsou vůbec ode mě.
Nyní k notebooku. V posledním příspěvku mi radíte, abych noťas reklamovala (jelikož po opravě grafiky, která nyní šlape, notebook nejde zapnout), to jsem udělala už před měsícem. Notebook je od té doby testován a v servisu nemohou přijít na to, kde je chyba. Ví, že notebook dřív se zapínáním nezlobil, a že to začal dělat až po jejich výměně čipu na desce, ale neví co s tím. Poslali ho i přímo technikovi z HP a ten taky na nic nepřišel, na desce je prý vše v pořádku. Bylo mi řečeno že si s tím ještě chvíli budou hrát a pokud na nic nepřijdou, notebook mi v takovém stavu vrátí. Jako kompenzaci mi vrátí peníze, které jsem jim dala za výměnu čipu. Což právě nevím, jestli je relevantní. Výměna čipu vyšla na trojku. Noťas je ale bez zapínání na odpis, za to že závadu způsobili oni při opravě desky bych asi požadovala víc.
---------- Doplněno v 00:57 ---------- Původní příspěvek byl napsán v 00:55 ----------
Ještě dodatek, to zobrazení části IP adresy zaveďte, ať se tu nemůže vměšovat do diskuze takový odpad :-)