reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Bleskovky  |  Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty
Chlazení a skříně
Ostatní
Periférie
Procesory
Storage a RAM
Základní desky
O nás  |  Napište nám
Google News  |  Facebook  |  Twitter
Digimanie  |  TV Freak  |   Svět mobilně
Proč mít u nás profil?

Téma: Technická podpora a postup při reklamaci

GIGABYTE (153)|9.1.2015 00:27
Veškeré dotazy na technickou podporu se snažíme centralizovat. Proto vás prosíme o využití těchto stránek: http://esupport.gigabyte.com/question/Tech

V případě reklamace se omlouváme za vzniklé potíže. Doručte prosím produkt prodejci, který přes distributora zajistí odeslání do některého z našich servisů v rámci EU.

Poznámka: Výše uvedené platí pro základní desky a mini PC BRIX. Informace o technické podpoře a postupu při reklamaci u ostatních produktů GIGABYTE naleznete na http://www.gigabyte.com