asynchronní shadery a notebooková grafika nvidia
Ahoj na internetu jsem našel informace o tom, že nvidia grafická karta v notebooku nebo desktopu nepodporuje u současných GK 970 nebo 980 tzv. asynchronní shadery. Zkoušel jsem nastudovat a vyhledat si informaci o asynchronních shaderech, ale v češtině jsem nic nenašel a angličtině moc nerozumím.
Mohl by mi někdo vysvětlit o co se přesně jedná a jaký zasadní vliv to má na hraní her a co taková funkce přidává navíc.
Jinak se ještě zeptám, prý nvidia jak mobilní tak desktopová grafika píská při více FPS
Mohl by mi někdo vysvětlit o co se přesně jedná a jaký zasadní vliv to má na hraní her a co taková funkce přidává navíc.
Jinak se ještě zeptám, prý nvidia jak mobilní tak desktopová grafika píská při více FPS
V magazínu ddworld píšou že novější řady 970 a 980 od nvidie a nižší nepodporují asynchronní shadery Jak to tedy vlastně s podporou.
Já bych jen dodal že ddworld je třeba brát s nadhledem, dá se tam najít pár článků kde je nvidia strašně, ale strašně fuj a kdo ji má, tomu ruky upadnou, jenže nic není černobílé. Taky tento magazín přestávám kvůli tomu pomalu číst...
V podstatě je to jen o tom, že kepler a maxwell nezvládají najednou grafické operace a výpočty, počítá se jedno a nebo druhé. Nakolik to ovlivní budoucí hry si netroufám říci, to už je na vývojářích jak se s tím poperou. Podle mého, než přijdou hry s plnou podporou DX12 vč. AS, tak už bude dnešní generace maxwellu zastaralá.
V podstatě je to jen o tom, že kepler a maxwell nezvládají najednou grafické operace a výpočty, počítá se jedno a nebo druhé. Nakolik to ovlivní budoucí hry si netroufám říci, to už je na vývojářích jak se s tím poperou. Podle mého, než přijdou hry s plnou podporou DX12 vč. AS, tak už bude dnešní generace maxwellu zastaralá.