reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Zkušenosti s E-Shopy

nfs (0)|19.7.2007 16:49
[QUOTE=tequilla;5893]Obcas se da neco levne sehnat napr. na [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]. Ja u alzasoftu jinak reklamoval uz nescetnekrat a nikdy jsem problem s reklamaci nemel. Vsechny reklamace mi uznaly na miste a behem pul hodinky jsem odchazel z reklamacniho oddeleni s papirem do skladu na vydani nove komponenty. Vse bylo kupovane na firmu a mame u nich slusnej obrat...tezko rict, zda s tim vstricnost pri reklamacich muze nejak souviset :cool:[/QUOTE]


===== E-SHOP PIXMANIA NEJHORŠÍ FIRMA MEZI E-SHOPY=====
jedná se o firmu registrovanou ve francii, pouze s formulářem pro spojení. Objednal jsem videokameru, zaplatil předem. Uplynulo více jak 3 týdny a kamera nedorazila, a komunikují pouze e-mailem a to stylem (zboží jsme předali přepravci, kontaktujte přepravce) Betriebsgesellschaft DPD Deutscher Paket Dienst GmbH na zahraničním čísle. Arogantní firma.
tequilla (1015)|27.8.2007 10:38
Po delsi dobe sem prihodim zkusenost z par internetovymi obchody, snad se nekomu budou hodit...
1) http://www.korunka.cz - objednaval jsem v pulce srpna, vsechno zbozi melo uvedeno stav na ext. sklade, takze doruceni do 48 hodin. Platba predem na zalohovou fakturu (30 tisic). Tudiz nemel byt problem. Doruceni jsem pozadoval pozdeji nez za tech 48 hodin (abych to synchronizoval se stehovanim a aby to privezli rovnou na novou adresu). Tudiz nemel byt problem a bylo to i potvrzeno. Skutecnost je takova, ze nemam ani spotrebice ani prachy. Na zadne e-maily nereaguji. Na telefon se mi podarilo dovolat jen jednou minuly tyden ve stredu, a to zkousim uz pomalu 10 dnu a hodne zhusta (cti, ze jsem se telefonem na uchu porad) - maji hlasovy strom, prehraje dvakrat hudbu, dvakrat zopakuje, ze jsou operatori zaneprazdneni a sproste vas tipne. Ve ctvrtek a patek dokonce pernamentne jejich ustredna hlasila, ze je cislo obsazeno. Dnes tam jedu osobne, takovy toco :angry tam mozna jeste nevideli (ovsem pokud se tak chovaji ke vsem zakaznikum, tak asi budou zvykli). Hlavne ze se chlubi spotrebitelskym auditem obchodnich podminek (sdruzeni ochrany spotrebitelu). :thumbdown
2) http://www.centroom.cz - sice hrozne nepredhledny e-shop, ale naprosto skvela komunikace a velmi prijemne ceny. Pokud se vykytnul nejaky problem (nedostupne zbozi), bylo z jejich strany promptne vyreseno (udan presny termin doruceni nebo navrh alternativy). Oproti prvnimu obchodu je to uplny opak. :thumb
3) http://www.netfox.cz - stejne jako bod 2), ale s prehlednym e-shopem. Dobre ceny a komunikace take na vysoke urovni. Bezproblemove reseni reklamaci. :thumb
4) sice s HW a SW nema moc spolecneho (spise s odreagovanim od SW a HW), ale jeste na http://www.sportobchod.cz se da koupit zbozi za super ceny (naposledy jsem kupoval tenisovou raketu Technifibre t.force '07 slevnenou z 5500 na 2500). Prdedtim zase veci na squash za podobnych podminek. Dokazi i velmi fundovane poradit, u vetsiny zbozi je i hodnoceni uzivatelu.
matyyy (2527)|18.12.2007 23:46
kde sem vsude neco nakupoval do zavorek sem dopsal pocet nakupu a kolik penez
dxt (1 0k2) - vcelku me prekvapilo ze vec u ktere bylo ihned k odberu dodavali 2 dni (nic jako ze zbozi se musi pripravit nikde nenapsali) jinak no-problem
czc (5 7k) - v pohode , loni sem si objednal 14 dni pred Vanocema pouzdro na fotak a byl sem ujisten ze do 2 dnu bude , pak sem jeste 10 slysel ze zitra bude a 23 zrusil objednavku
cybex (2 5k) - 1 nakup uplne v pohode reklmace taky , druhy nakup uvidim zitra
obchod (7 10k) - ty me ted vcelku nasrali pac 14 dni delali mrtveho brouka a pak oznamili ze konci, by me zajimalo jak dopadne reklamace dvdcka (uz je tam tri tydny)
zlevnujeme (2 3k) - komunikace dobra (kdyz neco nemeli tak zavolali a vse se domluvilo) v eshopu maj spoustu chyb, jednou mi poslali zasilku na 2 baliky (jednu vec nemeli) a nechteli nic navic (na to ze to byla ctecka za 2 kila a jen blba dobirka je stala 80)
mhcomp (2 - 2k) stejny dodavatel jako pro zlevnujeme mensi sortiment zbozi se da vyzvednou v praze druhy den
itek (1 - 3k7) - ty ted 14dni shaneli neco co meli skladem :) tak uvidime jestli to prijde do patku jak slibili
mall (1 0k5 /1zrusena) - 2 veci co byli skladem maji dodaci lhutu po novym roce tam uz vickrat nakupovat nebudu
akcni-naradi (1 -4k) - dobra komunikace a dobre ceny , meli skladem to co mall nemel
alfacomp (2 15k) - v pohode , trochu prekvapeni ze zaruka nalcd je pro podnikatele jen rok (u tiskarny to uvedli)
alzahard (1 30k) - kdyz jeste fungovali tak ntb prisel do 20h od objednavky }na to ze to byla novinka a nikde jinde ho nemeli)
itelevne(1 2k5) konunikace nic moc a dodani trvalo taky dost dlouho na to ze zbozi bylo skladem
obchodni-dum (1 15k) OK
nakupni-dum (1 15k) ok
ceskepocitace (1 2k) zbozi neodpovdalo popisu
hifishop (1 15k) se jeste uvidi
rsc-computers (1 2k7) komunikace nulova , ale prislo to celkem rychla a hlavne za malo penez
---------------
co sem tak nejak kupoval
4 mb, 3cpu, 10ram, 3 hdd, 2 gpu, 1x lcd, 2 tiskarny, 3 televize, lednicku, pracku, vrtacku, brusku,3x hifi, ntb a spoustu dalsich picovin
FAJN-TOM (63)|20.12.2007 15:55
Dnes mam jednu dobrou zkušenost s pc-obchodem v Ústí nad Orlicí (když se jde na vlakový nádraží), přišel jsem tam a že potřebuji teplovodivou pastu, řekl mi že na skladě nemá žádné, ale našel jednu, kterou už použil na nějaké PC, ještě v ní byla půlka a tak mi ji daroval:thumb
mastermind (18)|16.1.2008 17:46
Já dřív nakupoval v TSBohemia - bez problémů do chvíle, než jsem přišel do styku s reklamačním oddělením v Brně. Výsledek - již nikdy víc! Jednalo se o reklamaci HDD IBM "deathstar" 40GB (jistě mnozí víte o čem je řeč) a dělali takové obstrukce, že bych je kamenoval.

Pár věcí jsem objednával z CZC, špičkový přístup i u reklamací, vysoké ceny, nejsou v Brně.

Už cca 5 let nakupuju u SOFTCOMu a měnit nebudu.
Reklamace vyřízeny rychle a bez problémů - příklady:
(kamarádovi se v mechanice roztrhlo starší CD - reklamace mechaniky výměnou = musel jsem smeknout.)
(5.1 Genius HT začaly blbnout - reklamace vyřízena za 4 pracovní dny.)
Při nalezení nižší ceny na netu vám většinou dají stejnou a občas i nižší.
Občas někomu skládám nebo upgraduji PC a tak nakupuju poměrně často a ještě se mi nestalo, že bych nebyl spokojený.

Přiznávám, že na zaměstnancích výdeje je občas k večeru znát psychická únava - ale mě by z toho asi kleplo úplně.
Razi3L (612)|20.1.2008 17:54
[QUOTE=Architect;38632]
Jinak, co se týče mé záporné zkušenosti, velmi záporné zkušenosti, hraničící až s opravdovým šokem je AUKRO.CZ. Zaregistroval jsem se před pár dny a ještě ten den mi přišel (z nepochopitelných důvodů) mail se zprávou: Projevil jste zájem o plný účet, poštou Vám bude doručeno číslo s kódem. Jenže já, jednak jsem vůbec o nic takového nežádal a dokonce jsem na Aukru, ještě nic nekoupil. Na můj mail s tím, že žádám o zrušení, a že se jedná pouze o nedorozumnění jsem dostal odpověď typu: Stejně to budete jednou potřebovat... Inu dnes, opravdu vytočen, jsem psal znovu na Aukro, uvidíme, jestli si dokáží vůbec vážit svých zákazníků a když jim (osobně si najdu čas a vše vysvětlím) napíšu o zrušení aktivace, nejsou ani schopni zrušení akceptovat?? Navíc, když se jedná o takovéto nedorozumnění (posílají ten mail všem zákazníkům? ne!).
[/QUOTE]

verte tomu nebo ne, tak toto zasilaji vsem, jsem tam uz nejaky ten patek zaregistrovany a vse chodi v pohode. Myslim to, ze vam zaslou dopis s aktivacnim cislem je napsano v podminkach nebo informacich, co odsouhlasite. A je to samozrejme zdarma nebo bylo nevim, jak je to ted...
JaMiskater (18)|21.1.2008 22:59
Já jsem spokojenej s ALZA.cz a z Alfacomp.cz sice nevim jak je to s reklamacema ale o to víc jim věřim, protože mi neprodali nic vadnýho :) jinde jsem na netu zatim nenakupoval ale budu na CZC maj tam dobrý ceny a podle toho co ruzně čtu s nima neni problém.
stavik (54)|23.1.2008 01:27
Zkusenost s Alfacomp:
Pred sedmi lety jsem tam kupoval pc, vse probehlo OK, s reklamaci zkusenost nemam.
Minuly tyden jsem si pres e-shop objednal chladic CPU (meli skladem), bylo to v pondeli v 11hod a telefonicky jsme se domluvili, ze kdyz do objednavky napisu o urychleni objednavky, postaraji se o to, abych ho druhy den mel. Na druhy den nic neprislo, zadny e-mail s potvrzenim o predani PPL. Nenapadlo me zavolat jim co se deje, Dalsi den taky nic, tak jsem tam volal a bylo mi zdeleno, ze jeste neexpedovali, nevi proc, asi byl poskozen (asi kec) nebo blablabla. Nakonec prisel az na treti den po vyrizeni objednavky. Naslibuji a p.d. V tomto me teda zklamali, protoze jsem se tesil jak male dite....
stavik (54)|23.1.2008 01:30
[QUOTE=JaMiskater;83189]Já jsem spokojenej s ALZA.cz a z Alfacomp.cz sice nevim jak je to s reklamacema ale o to víc jim věřim, protože mi neprodali nic vadnýho :) jinde jsem na netu zatim nenakupoval ale budu na CZC maj tam dobrý ceny a podle toho co ruzně čtu s nima neni problém.[/QUOTE]


Promin,ale ceny zbozi na CZC oproti e-shopum kde jsem kupoval....Mozna neco je tam levnejsi, ale vetsina se da sehnat u vyhlasenych e-shopu levneji.
Intri (3490)|23.1.2008 01:37
No, moje zkušenosti s Alfou se dají shrnout do jediného slova: pozlátko. Prostě mažou zákazníkům med kolem huby, ale vnitřek firmy je daleko větší hnus, než to navenek vypadá. Člověk to pozná až při trochu aktivnějším jednání s nimi, hlavně u těch reklamací.

Přesto všechno to však bohužel neznamená, že Alfa není bezkonkurenčním kamenným obchodem v Ostravě. Mají velmi dobré ceny, celkem příjemnou politiku ve vztahu k "bezproblémovým" zakázníkům ( tedy těm, kteří nereklamují ), a relativně dobrý výběr. Dost mě ale štvou absencí Lenova v nabídce.

Jinak zkušenosti mám i s CZC, ty jsou zatím pouze dobré, i když jsem u nich kupoval jen dva kusy zboží - takže to o ničem nevypovídá.
O_t_i_k (18)|23.1.2008 23:37
CZC - OK 2 nákupy
DXT - OK 8 nákupů, ale skoro nic nemají skladem, k vyzvednutí druhý den, nízké ceny a mám to blízko
Alza - OK 1 nákup
Softcom - OK 5 nákupů

Zatím jsem nikde neřešil reklamace.
pas!k (3765)|24.1.2008 13:27
Alfacomp:
+ Celkem prehledny eshop s moznosti ruznych filtru( bohuzel jen do doby nez se clovek prepne na objednavku
+ Celkem vstricny pristup obchodniku
+ Ceny nekterych komponent
+ Avizo pres sms


- System objednavek .. nevim co pouzivaji za is ale nemaji napriklad moznost filtrovat zakazky podle zakaznika atd .. najit u nich neco bez papirove objednavky je horror.
- Avizo pres sms nekdy nedojde .. clovek defakto nevi jestli je objednavka skladem .. pokud se to nedozvi alfacomp po 5 dnech objednavku zrusi :)
- Obcas prodavaji pouzite zbozi jako nove :) To tu radeji nebudu rozebirat..
- Nemozny prodej na fakturu ..


Softcom
+ Levna media
+ Prehledny eshop (ta stara verze)
+ Celkem zadne fronty (krom vanoc ale to je vsude) a celkem to tam odsejpa...

- U zbozi na objednavku dlouhe dodaci lhuty.
- Neprevazi mezi sklady .. pokud je zbozi skladem v praze neprevezou ho do brna a naopak coz nekdy vede opet k delsimu dodacimu terminu.
- Mensi vyber zbozi skladem
- Ceny nekterych komponent byvaji premrstene .. taky bych rekl ze je tak casto neaktualizuji ..

TS bohemia:
+ Ani nevim co bych sem napsal .. parkrat mi vysli vstric na reklamacich .. jinak normalni eshop s celkem dobrejma cenama

- System kde vepredu sedi 5 obchodniku s jedinou pokladni :) Takze vystojite jednu forntu u pokladny a druhou na vydeji kde vetsinou vydava jeden max dva lidi ;)
- Reditel brnenske pobocky nechce ani po 5 letech slyset o prodeji na faktru:)


PetraComp:
+ Zadne me nenapada:)

- Eshop
- Casto je tam fronta diky tomu ze obchodnici pomahaji nejake panicce s vyberem klavesnice .. zda s modrymi nebo cervynimy klavesy .. uvital bych tam spis cpec pracoviste ktere by resilo tyto veci ..
Intri (3490)|24.1.2008 13:43
Co myslíš prodejem na fakturu, please?
pas!k (3765)|24.1.2008 13:45
Vemes zbozi a neplatis ho hotove ale dle domluvene splatnosti zaplatis fakturu:)
Intri (3490)|24.1.2008 13:46
Aha, chápu. Díky. To jsem ještě nikdy nepožadoval, ale moc se těm obchodníkům nedivím...
mech13 (5526)|24.1.2008 18:37
k cenam softcomu: staci jim hodit mail ze je cena bud stara nebo ze bys rad vyuzil neco jako "garance nejnizsi ceny" - nevim jestli a jak presne to maji, ale kdyz jim napises ze jinde to je o 4 kila levnejsi tak se na to podivaji a pokud to jde tak ti to slevni nebo aktualizuji cenik

na alfe mi vadi, ze kdyz obednas pres net a vyzvednes osobne tak prijdes o e-shop slevu. zase maji vic veci za slusny ceny... a vyborny filtr a hlavne vyhledavani zbozi
pas!k (3765)|24.1.2008 20:35
Mech jj to s tou slevou sem zapomnel dat do minusu :)
Janyk1 (997)|24.1.2008 20:41
Zkušenost s Cybex.czloni v květnu jsem tam kupoval MX Revolution a Corsair Flash Voyager GT 8GB a vše proběhlo OK, (myš teď ovšem nefunguje tak ověřím jak jim funguje reklamace), a napodruhé jsem v prosivci kupoval nový HDD, psali dodání do dvou dnů(obědnávka proběhla tak v 8 večer) a druhý den odpoledne po příchodu domů jsem již nalezl ve schránce lístek na vyzvednutí balíku.-vše dobírka
pas!k (3765)|25.1.2008 07:06
Cybex jsem zapomnel zahrnout do vypisu .. U tech reklamaci je na ne potreba trosku tlacit .. zrovna tam reklamuji jedno lcd a jedno jsem reklamoval 6.12 a kl vyzvednuti bylo az tento tyden .. no mezi tim prece jen ty svatky atd tak jsem si rikal ze s eto protahlo ale i tak to bylo dlouho ale asi ne jejich vinou .. Vic jak pred rkem sem tam reklamoval dalsi lcd ktere melo v popisu 100% zaruku kvality ..(tzn vymena pri jedinem vadnem pixelu) a naprosto bez problemu ..
pedea (3)|25.1.2008 23:19
[QUOTE=Architect;38632]Doporučuji: Obchod.cz, Agen, NC
Zhruba za dva týdny budou zkoušet Nejlevnejsipocitace.cz tak uvidime.)

Jinak, co se týče mé záporné zkušenosti, velmi záporné zkušenosti, hraničící až s opravdovým šokem je AUKRO.CZ. Zaregistroval jsem se před pár dny a ještě ten den mi přišel (z nepochopitelných důvodů) mail se zprávou: Projevil jste zájem o plný účet, poštou Vám bude doručeno číslo s kódem. Jenže já, jednak jsem vůbec o nic takového nežádal a dokonce jsem na Aukru, ještě nic nekoupil. Na můj mail s tím, že žádám o zrušení, a že se jedná pouze o nedorozumnění jsem dostal odpověď typu: Stejně to budete jednou potřebovat... Inu dnes, opravdu vytočen, jsem psal znovu na Aukro, uvidíme, jestli si dokáží vůbec vážit svých zákazníků a když jim (osobně si najdu čas a vše vysvětlím) napíšu o zrušení aktivace, nejsou ani schopni zrušení akceptovat?? Navíc, když se jedná o takovéto nedorozumnění (posílají ten mail všem zákazníkům? ne!).

Docela by mne zajímalo, co mám nyní dělat.:confused:

P.S. Takže dneska budu spát klidně, nejedná se s největší pravděpodobností o plnou aktivaci, ale pouze a plně aktivovaný účet :)[/QUOTE]

V takovémto případě bych neváhal a oslovil obchodní inspekci.
cccman (6)|24.3.2008 16:48
Zdar,
máte někdo zkušenost s e-shopem abitech.cz?

Mají docela dobré ceny, rád bych si od nich něco objednal, ale vypadá to na celkem nový obchod, takže nejsem schopen najít žádné kloudné reference.

Jesti máte někdo s tímto obchodem zkušenosti, podělte se :)
cool.user (2822)|24.3.2008 17:15
[QUOTE=pas!k;83891]- Avizo pres sms nekdy nedojde .. clovek defakto nevi jestli je objednavka skladem .. pokud se to nedozvi alfacomp po 5 dnech objednavku zrusi :) [/QUOTE]
Tak me sms od nich neprisla uz pulrok a to sem se bavil s obchodnikem ze pry to posilali...
Andrasin (92)|27.3.2008 16:26
Co se týče počítačových kompomemtů, tak ty nakupuju jedině na Alfacomp.cz, kvůli dobrým cenám a většinou mají vše skladem. Když to nejde, tak Czechcomputer, s kterými mám taky dost dobrý zkušenosti, až teda na ty ceny. No a ostatní elektroniku nakupuju na Kasa.cz. Velký sortiment obvykle skladem a ochotná podpora. Reklamace nikde nemůžu posoudit neboť jsme nikdy nic nereklamoval, vše co jsem kdy koupil bylo v pořádku.
grapherX (888)|27.3.2008 16:57
Ja nakupuji již dlouho u softcom a naprostá spokojenost. Jedina nevýhoda nový web mi přpada nepřehledny. Jinak kdysi jsem kupoval u mironetu a taky fajn. Ale troch mi dělaliproblem při reklamaci s přehříváním grafiky. A ještě nakupuji v alfacomp. Ten je taky velmi dobry.
Ale jako ne shop považuji softcom...
mech13 (5526)|2.4.2008 11:30
dnes me nastval softcom....

doslel mi case... to ze byla krabice zboku prorvana az na bocnici, kterou lechce prohnula by se dalo hodit na postu, ale ze je bedna zevnitr poskrabana a spinava uz asi nebude prace postacky... a uz vubec nechapu, jak by postacka mohla zlomit na celnim panelu oteviraci zaslepku u DVD... a zdroj prisrubovan jen hooodne zvolna, stacilo pootocit sroubek o jeden zavit a zdroj ledel ven
speedsnail (4876)|2.4.2008 12:40
Pak napis jak vyresili tu reklamaci (pocitam zes jim to obratem poslal zpatky). Zatim sem s nima byl spokejenej (ale bral sem par drobnosti a vzdy osobne)
mech13 (5526)|2.4.2008 13:10
ee, vracet nebudu... ta bocnice je nejspis prace posty, otviraci zaslepka je standartne pribalena druha (a nejakou jeste mam doma) a to poskrabani zevnitr je sice patrny ze se v tom nekdo vrtal, ale ne tak abych to posilal zpatky, cekal jak to vyridi a znova cekal nez mi neco poslou zpet... zitra mi totiz dojde zbytek strev na to PC a potrebuju to rychle dat dohromady a zbavit se toho... kdybych mel cas tak bych to vratil a taky me zajima jak by to vyresily, ale neni to nic tak vaznyho abych kvuli tom uztracel cas. a navic je to jen bedna

jinak jsem u nich uz bral hodne veci (cca 100 000???) a vsechno ostatni OK (temer vse osobka brno)
pas!k (3765)|3.9.2008 18:39
[quote=mech13;107325]dnes me nastval softcom....

[/quote]

Nejspis nejaky kusek ktery byl vystaven na nejake z prodejen?
BTW softcom = temer nic skladem .. pokud objednas vec obcas se stane ze za 14 dni ti reknou ze to nebude atd .. proto nakupuju uz temer vyhradne v alfe.
mech13 (5526)|3.9.2008 20:08
[QUOTE=pas!k;158365]BTW softcom = temer nic skladem .. pokud objednas vec obcas se stane ze za 14 dni ti reknou ze to nebude atd .. proto nakupuju uz temer vyhradne v alfe.[/QUOTE]

zase maji v nabidce veci, ktere malokde jinde sezenes a muzes aspon doufat ze to zrovna bude... bezne veci problem nedelaji. ted uz v brne nebyvam, tak beru hlavne postou tam, kde to je zrovna levnejsi nebo maji vsechno co potrebuju/skladem, takze czc/alfa ale bracha chce obcas neco na fotak a hodne toho maji prave v softcomu
Wlcek (379)|22.1.2009 03:35
Zdravim vsechny,
vim ze uz tu o Pixmanii.cz padlo nejake to slovo. Nebudu zkoumat jestli dobre nebo zle. Moje zkusenost s timto e-shopem je asi takova.

  • 6.1.
  • Pixmania @ Wlcek:
    Potvrzeni objednavky dvou wi-fi routeru v cene kolem 5k.
    Oproti ostatnim e-shopum to vychazelo asi o 1k levneji. Jeste ten den sem zadal prikaz k uhrade.

  • 13.1.
  • Dlouhou dobu se nic nedelo, stav me objednavky byl porad "Priprava", tzn. jeste nebyla prijata platba.
    Nakonec sem zkontroloval prikaz, ktery sem zadaval a zjistil chybu ve variabilnim symbolu (prvni cislice mela byt "0", nevim jestli tam nesla zadat nebo jsem se skutecne upsal). Po dloooohem hledani se mi povedlo najit zpusob jak kontaktovat zakaznickou podporu.
    Napsal jsem tedy e-mail pres jejich FAQ-stranku.

  • 14.1.
  • Pixmania @ Wlcek: "Vase platba byla jiz dohledana a objednavka byla validovana dne 08/01/2009."

  • 15.1.
  • Wlcek @ Pixmania:
    Pokus o kontakt s dotazem na stav me objednavky.
    Pixmania @ Wlcek:
    "Vážený zákazník,
    d'akujeme vám za zaslanie vášho e-mailu. Dovoľujeme si vás však upozorniť, že vám bohužial nemôžeme odpovedať, nakoľko tento e-mail k nám nebol presmerovany. Doporučujeme vám nás kontaktovať cez FAQ-Napiste nam, aby sme mohli odpovedať na vašu žiadosť.
    "

  • 15.1.
  • Pixmania @ Wlcek: "Po vaší žádosti vrácení peněz v částce xxxx.xx CZK za objednávku číslo XXXxxxxxxxxx vás prosíme o zaslání vašich bankovních informací k uskutečnění bankovního převodu."

  • 20.1.
  • Wlcek @ Pixmania:
    Posilam na dotaz pres FAQ jestli nedoslo k omylu a na stav me objednavky. (Priznavam, ze to sem mel udelat hned ten den)

  • 21.1. kolem 9. hodin
  • Pixmania @ Wlcek: "Pozadali jsme o jeji zruseni,jelikoz ani jeden z vyrobku, ktere jste si u nas objednal neni na sklade a nevi kdy bude dostupny. Náš zákaznický servis je Vám k dispozici od pondelí do pátku, od 9h do 17h."

  • 21.1. kolem 12.
  • Pixmania @ Wlcek: "Dobrý den

    Abychom Vám mohli vrátit zaplacenou částku zpět na Vás účet, potřebujeme následující bankovní údaje :

    JMENO BANKY

    JMENO DRZITELE UCTU

    IBAN

    SWIFT

    Pokud tyto udaje nemate k dispozici, kontaktujte prosim Vasi banku.

    Predem dekujeme za jejich zaslani.
    Zespół PIXmania
    "

  • 21.1. jeste tu samou minutu
  • Wlcek @ Pixmania:
    Posilam pripominku ke kvalite sluzeb s dotazem, jak si muzou dovolit automaticky zrusit neci objednavku bez predesleho upozorneni, nebo domluvy, s objednavajicim. Plus par dalsich poznamek o tom, ze za tu dobu uz to mohli mit davno objednane, nebo dokonce na sklade, a ze na sve objednavce trvam.

  • 21.1. tutez minutu
  • Pixmania @ Wlcek: (otravne upozorneni na zaregistrovani meho "dotazu")

Omlouvam se, ze nemuzu citovat sve e-maily zaslane Pixmanii, ale nedelal sem si kopie a v upozorneni o zaregistrovani dotazu neni dotaz citovan.
Zitra bude mozna pokracovani.
cool.user (2822)|22.1.2009 09:04
mstejska (2912)|22.1.2009 09:25
To same
http://www.spotrebitele.info/poradna/dotazy.php?hledej=alfacomp
http://www.spotrebitele.info/poradna/dotazy.php?hledej=czech%20computer
http://www.spotrebitele.info/poradna/dotazy.php?hledej=cybex
atd, myslim ze stejne to bude i u ostatnich velkych eshopu.
Vestsinou se neozyvaji ti co jsou spokojeni ale ti co jsou nespokojeni.
cool.user (2822)|22.1.2009 09:31
[QUOTE=mstejska;209935]...[/QUOTE]
Jak uz jsem napsal na skladce:


Vybocuje z prumeru. Kdyz se podivas na ty dotazy ohledne alfacompu, pripadne czc, rada z nich je spis toho charakteru jestli zakaznik ma ci nema pravo na reklamaci a nebo breci proc jim prodejce nechce vratit penize i po uplynuti 30 deni lhuty kdyz to kupovali na ico.

Kdyz se ale podivas na pixmanii tak se resi dva problemy:
1) reklamace
2) storno objednavek z jejich strany
Jenz usti v jeden vysledek - pixmania ti "posle" penize ale rada spotrebitelu je nikdy neuvidi.

Takze ne, rozhodne bych se neodvazoval serizoni shopy typu alfa/czc srovnavat s pixmanii ktera v cr ma uz pomalu horsi povest nez satron.
StD (1963)|22.1.2009 09:35
Nevím, jestli jste tu už neprobírali Mironet, ale jednou se mi stalo, že jsem si přes i-net objednal cake 50 ks DVD+R určité značky, které jsem tehdy nutně potřeboval, že si je vyzvednu cestou z práce (P9-Letňany) osobně. Objednávka potvrzená, zboží skladem. Přijel jsem do Holešovic o pár hodin později a ejhle, zboží najednou nebylo... Tak halt storno a koupě za rohem v Alza.

Jinak ad Cybex - na peníze za reklamovanou a vrácenou (osobně) nefunkční zvukovku jsem čekal 8 měsíců - a čekal bych zřejmě dál, pokud bych se neozval...
Wlcek (379)|22.1.2009 10:27
Takze doplnuji:
[QUOTE=Wlcek;209908]Zdravim vsechny,
vim ze uz tu o Pixmanii.cz padlo nejake to slovo. Nebudu zkoumat jestli dobre nebo zle. Moje zkusenost s timto e-shopem je asi takova.

  • 6.1.
  • Pixmania @ Wlcek:
    Potvrzeni objednavky dvou wi-fi routeru v cene kolem 5k.
    Oproti ostatnim e-shopum to vychazelo asi o 1k levneji. Jeste ten den sem zadal prikaz k uhrade.

  • 13.1.
  • Dlouhou dobu se nic nedelo, stav me objednavky byl porad "Priprava", tzn. jeste nebyla prijata platba.
    Nakonec sem zkontroloval prikaz, ktery sem zadaval a zjistil chybu ve variabilnim symbolu (prvni cislice mela byt "0", nevim jestli tam nesla zadat nebo jsem se skutecne upsal). Po dloooohem hledani se mi povedlo najit zpusob jak kontaktovat zakaznickou podporu.
    Napsal jsem tedy e-mail pres jejich FAQ-stranku.

  • 14.1.
  • Pixmania @ Wlcek: "Vase platba byla jiz dohledana a objednavka byla validovana dne 08/01/2009."

  • 15.1.
  • Wlcek @ Pixmania:
    Pokus o kontakt s dotazem na stav me objednavky.
    Pixmania @ Wlcek:
    "Vážený zákazník,
    d'akujeme vám za zaslanie vášho e-mailu. Dovoľujeme si vás však upozorniť, že vám bohužial nemôžeme odpovedať, nakoľko tento e-mail k nám nebol presmerovany. Doporučujeme vám nás kontaktovať cez FAQ-Napiste nam, aby sme mohli odpovedať na vašu žiadosť.
    "

  • 15.1.
  • Pixmania @ Wlcek: "Po vaší žádosti vrácení peněz v částce xxxx.xx CZK za objednávku číslo XXXxxxxxxxxx vás prosíme o zaslání vašich bankovních informací k uskutečnění bankovního převodu."

  • 20.1.
  • Wlcek @ Pixmania:
    Posilam na dotaz pres FAQ jestli nedoslo k omylu a na stav me objednavky. (Priznavam, ze to sem mel udelat hned ten den)

  • 21.1. kolem 9. hodin
  • Pixmania @ Wlcek: "Pozadali jsme o jeji zruseni,jelikoz ani jeden z vyrobku, ktere jste si u nas objednal neni na sklade a nevi kdy bude dostupny. Náš zákaznický servis je Vám k dispozici od pondelí do pátku, od 9h do 17h."

  • 21.1. kolem 12.
  • Pixmania @ Wlcek: "Dobrý den

    Abychom Vám mohli vrátit zaplacenou částku zpět na Vás účet, potřebujeme následující bankovní údaje :

    JMENO BANKY

    JMENO DRZITELE UCTU

    IBAN

    SWIFT

    Pokud tyto udaje nemate k dispozici, kontaktujte prosim Vasi banku.

    Predem dekujeme za jejich zaslani.
    Zespół PIXmania
    "

  • 21.1. jeste tu samou minutu
  • Wlcek @ Pixmania:
    Posilam pripominku ke kvalite sluzeb s dotazem, jak si muzou dovolit automaticky zrusit neci objednavku bez predesleho upozorneni, nebo domluvy, s objednavajicim. Plus par dalsich poznamek o tom, ze za tu dobu uz to mohli mit davno objednane, nebo dokonce na sklade, a ze na sve objednavce trvam.

  • 21.1. tutez minutu
  • Pixmania @ Wlcek: (otravne upozorneni na zaregistrovani meho "dotazu")

Omlouvam se, ze nemuzu citovat sve e-maily zaslane Pixmanii, ale nedelal sem si kopie a v upozorneni o zaregistrovani dotazu neni dotaz citovan.
Zitra bude mozna pokracovani.[/QUOTE]

[List]
  • 22.1.
  • Pixmania @ Wlcek:
    "Pozadali jsme oproplaceni,jelikoz nam dodavatel neurcil datum nove dodavky a nemuzeme Vam s jistotou rici kdy bude vyrobek na sklade."

    Je to stejny mail jako uz mi jednou poslali drive, takze uvazuju ze jim poslu bankovni udaje a necham si vratit penize. Nez se s nima mesic hadat o objednavce a pak treba v pripade reklamace nekolik dalsich.... nestoji to za to.
    Intri (3490)|30.1.2009 23:47
    [QUOTE=Deee-aN;212917]Z těchhle bych vzal ten "E" z Megaobchodu, je to solidní krám.[/QUOTE]

    Fakt? Já z něj ještě nenakupoval, ale neslyšel jsem na něj zrovna moc chvály. Nejvíc stížností jsem slyšel na neaktualizované ceny, kdy pak po objednání posílali e-mail, že výrobek stojí úplně jinou částku. Taky jsem slyšel stížnosti na nabídku zboží, které nikdy nemívají skladem.
    desuk (4)|20.6.2009 14:35
    Já jednoznačně nakupuji přes CZC. Zdá se mi jako jeden z nejlepších.
    wanrouter (126)|20.6.2009 15:34
    [QUOTE=Wlcek;209908]Zdravim vsechny.[/QUOTE]

    No ked som si to cele precital, tak nechapem co sa rozculujes :))) oni nespravili chybu.

    Ak tovar nie je mozne dodat, tak obstaravatel moze zrusit objednavku, alebo by si cakal do konca zivota...
    Logout (4018)|20.6.2009 15:37
    desus: ...a nejdražších...
    wanrouter: ????? Oni mu posali, ať jim kvůli jeho žádosti o vrácení peněz pošle bankovní údaje. Copak on o něco žádal?
    Zákaznickej servis pixmanie je děs - viz samostatnej thread tušim na digimanii.
    zákazník (0)|5.3.2011 22:18
    Měl jsem s prodejcem obchodu nejlevnejsipocitace.cz dobré zkušenosti pouze do doby, kdy nastal problém s reklamací zboží. Koupil jsem u něj vysokorychlostní flash disk v ceně přibližně 3000 Kč. Po čase přestal fungovat, a tak jsem šel uplatnit svůj nárok na reklamaci. Po třech týdnech jsem obdržel disk zpět s tím, že je opraven. Poněvadž nejsem jeho majitelem (koupil jsem ho pro kamaráda), uvěřil jsem. Kamarád však doma zjistil, že se jedná o nový, ale podstatně pomalejší disk třetinové hodnoty. Šel jsem tedy zpátky k prodejci a vyrozuměl ho o dané situaci. Ten zboží převzal k opětovné reklamaci a já čekal, až se ozve s jejím výsledkem. Marně. Po více než měsíci jsem se tedy vydal znovu do obchodu i s kamarádem. Tam jsme se dozvěděli, že reklamace byla zamítnuta s tím, že ze strany prodejce je vše v pořádku, ale je ochoten nám prodat za velmi nízkou cenu disk jiný. To jsme samozřejmě odmítli. Jelikož pan Petr Griač není ochoten přiznat svou chybu a zjednat nápravu, bude jediným řešením, jak získat své peníze zpět, soud. Nekalé jednání pana Griače mě mrzí o to víc, že jsem u něj za poslední roky utratil nemálo peněz a měl jsem ho za seriózního člověka, jak se na první pohled jeví.
    Po této špatné zkušenosti rozhodně NEDOPORUČUJI u něj nakupovat!