Fujitsu Siemens Computers spouští program Collect & Return
7.1.2008, Marek Štelčík, aktualita
Společnost Fujitsu Siemens Computers od ledna 2008 dále zlepšuje své servisní podmínky. Ti již s produktem zakoupeným po tomto datu nemusí vůbec osobně navštívit servis. Veškeré servisní opravy v rámci záruky budou řešeny buď přímo u zákazníka...
Společnost Fujitsu Siemens Computers od ledna 2008 dále zlepšuje své servisní podmínky. Ti již s produktem zakoupeným po tomto datu nemusí vůbec osobně navštívit servis. Veškeré servisní opravy v rámci záruky budou řešeny buď přímo u zákazníka nebo prostřednictvím služby Collect & Return, kdy servisní partner zajistí vyzvednutí vadného produktu, opravu a následně i zpětnou dopravu k zákazníkovi.
Společnost se tak přiklání ke konkurenci, která (například Acer) službu Collect & Return taktéž poskytuje. Společnost Siemens se snaží evidentně více zaměřit na spokojenost zákazníků, v loňském roce totiž spustila program garance nulových vadných bodů u vybraných LCD panelů a garantovanou opravou notebooků Lifebook u zákazníka do druhého pracovního dne.
Zdroj: TZ Siemens
Společnost se tak přiklání ke konkurenci, která (například Acer) službu Collect & Return taktéž poskytuje. Společnost Siemens se snaží evidentně více zaměřit na spokojenost zákazníků, v loňském roce totiž spustila program garance nulových vadných bodů u vybraných LCD panelů a garantovanou opravou notebooků Lifebook u zákazníka do druhého pracovního dne.
Zdroj: TZ Siemens