Google tratí až miliardu dolarů ročně za falešné kliky
7.3.2007, Marek Štelčík, aktualita
Společnost Google představením systému AdWords zaznamenala obrovský úspěch na poli reklamy a zajistila si opravdu nemalé zisky. S tím však zároveň souvisí i problémy. Sama společnost nyní oznámila, že ztrácí více než miliardu amerických...
Společnost Google představením systému AdWords zaznamenala obrovský úspěch na poli reklamy a zajistila si opravdu nemalé zisky. S tím však zároveň souvisí i problémy. Sama společnost nyní oznámila, že ztrácí více než miliardu amerických dolarů ročně kvůli takzvaným falešným klikům. Někteří podvodníci totiž využívají různé boty a software pro generaci těchto falešných kliků na reklamní odkazy.
Začátkem roku již proběhl soud s podvodníky a nařízena byla náhrada škody ve výši 90 milionu amerických dolarů. Google se tak chce na tyto podvodníky mnohem více zaměřit a bojovat proti nim. Ať už zlepšováním samotného systému, tak i právními kroky.
Zdroj: dailytech
Začátkem roku již proběhl soud s podvodníky a nařízena byla náhrada škody ve výši 90 milionu amerických dolarů. Google se tak chce na tyto podvodníky mnohem více zaměřit a bojovat proti nim. Ať už zlepšováním samotného systému, tak i právními kroky.
Zdroj: dailytech