Unity je herní engine, který se často používá pro vývoj menších her. Před pár dny byla oznámena struktura nových poplatků, které měli vývojáři začít platit za provedené instalace svých her. Následovala ale taková vlna kritiky, že teď Unity zařazuje zpátečku.
Společnost Epic uvedla nový update pro svůj Unreal Engine 5. Jelikož jde o technologicky velmi vyspělý systém pro vývoj her, na který přešla už celá řada vývojářů, je zajímavé sledovat jeho vylepšování. Možná budete překvapení, co všechno update přináší.
Máme tu vyjádření od vývojářů hry S.T.A.L.K.E.R. 2 ohledně diskuze, která vznikla v návaznosti na nejnovější trailer zveřejněný v době konání Gamescomu a týkala se toho, zda došlo k downgradu grafiky. A tedy jak by měla vypadat finální verze.
Krátce po uvedení se tým Starfieldu a Phil Spencer, CEO herní divize Microsoftu, už stihli pochlubit, že hra má více než 6 milionů hráčů, v den uvedení ji hrálo současně více než 1 milion lidí a jde o nejvíce úspěšné uvedení hry Bethesdy v historii.
Máme tu další konec známého herního studia. Tentokrát jde o Volition Games, které vytvořilo série jako Descent, Red Faction a Saints Row. Probereme si možné důvody a shrneme si, komu vlastně studio kdy patřilo, jelikož v průběhu let došlo k mnoha změnám.
Starfield už vyšel pro majitele dražších edicí a máme tak k dispozici nejen recenze herních redakcí, ale také dojmy hráčů. Splnila hra nakonec vysoká očekávání? Jaké jsou vlastně možnosti průzkumu vesmíru a jednotlivých planet?
Pokud máte rádi RTT hry jako Commandos, nejspíše znáte produkci vývojářského studia Mimimi Games, které v roce 2020 vydalo hru Desperados III a jen před 2 týdny jejich nejnovější titul Shadow Gambit: The Cursed Crew. Bohužel teď oznámili svůj konec.
Po zveřejnění nového traileru a oznámení posunu vydání na první kvartál příštího roku se v rozhovoru na Gamescomu CEO vývojářského studia GSC Game World a šéf vývoje hry rozpovídal o jejich změně enginu na Unreal Engine 5.
Ubisoft zveřejnil nový trailer na svou připravovanou hru ze světa Avatara, který je zaměřený na technické vlastnosti týkající se platformy PC. Hra bude podporovat ray tracing a dozvídáme se informace o podpoře FSR 2 a DLSS. Doplněno o nový příběhový trailer.
Vývojáři zveřejnili nový gameplay trailer a odklad vydání na první čtvrtletí 2024. Trailer ale vyvolal diskuzi, zda došlo ke grafickému downgradu. Jsou také už k dispozici první dojmy herních novinářů z Gamescomu, kde si mohli zahrát krátké demo.