reklama
Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty
Chlazení a skříně
Ostatní
Periférie
Procesory
Storage a RAM
Základní desky
O nás  |  Napište nám
Facebook  |  Twitter
Digimanie  |  TV Freak
Svět mobilně  |  Svět audia

IBM opět první v počtu získaných patentů v USA

, , aktualita
IBM opět první v počtu získaných patentů v USA
Společnost IBM se pochlubila, že již devatenáctkrát za sebou figuruje ve Spojených státech jako firma, která získala za rok nejvíce patentů (dle IFI CLAIMS Patent Services). Konkrétně jich v uplynulém roce zaregistrovala na 6180, ovšem špatně...
IBM opět první v počtu získaných patentů v USA
Společnost IBM se pochlubila, že již devatenáctkrát za sebou figuruje ve Spojených státech jako firma, která získala za rok nejvíce patentů (dle IFI CLAIMS Patent Services). Konkrétně jich v uplynulém roce zaregistrovala na 6180, ovšem špatně na tom nebyl ani Samsung s 4895 patenty. Ostatní firmy již nedosahují ani polovičního počtu, i když to samo o sobě pochopitelně nemůže být měřítkem jejich úspěšnosti. IBM však do svého výzkumu také značně investuje, a to přibližně 6 miliard USD ročně.





Zásluhu na rekordním počtu patentů přiznaných firmě IBM má přes 8000 výzkumníků pracujících ve 46 státech USA a dalších 36 zemích světa. A právě výzkumníci působící mimo Spojené státy si můžou přičíst minimálně spolupráci na 26 % nových patentů.

Lídři v počtu amerických patentů získaných v roce 2011
  1. IBM - 6180
  2. Samsung - 4895
  3. Canon - 2822
  4. Panasonic - 2560
  5. Toshiba - 2484
  6. Microsoft - 2312
  7. Sony - 2286
  8. Seiko Epson - 1532
  9. Hon Hai - 1514
  10. Hitachi - 1467

Tisková zpráva také mluví o některých konkrétních patentech, a to o systému a metodě pro simulaci mozkové kůry a její činnosti, pak tu jsou elektronické podněty motivující ke zdravým stravovacím návykům, metoda pro udělování uživatelských oprávnění na zabezpečených doménách internetových obchodů nebo určování budoucí polohy prostřednictvím sociálních sítí na základě poloh vrstevníků uživatele. Získané informace pak mohou uživatelé sdílet a dále upotřebit.

Zdroj: TZ IBM
reklama
reklama
reklama