
Na IDF Fall 2006 byl demonstrován systém s procesorem Intel Core 2 Quad přetaktovaným na 3,73GHz a grafickou kartou GeForce 7900GTX. Každé jádro je zaměstnáno minimálně jedním vláknem hry. Jedno je pro renderování, další pro audio, streaming, fyziku a generování terénu.
Renderovací vlákno je stejné jako v každé hře, posílá obraz a data ke zpracování grafické kartě, audio vlákno je pochopitelně velmi nenáročné. Streaming vlákno má za úkol nahrávat data z DVD, pevného disku, jejich dekompresi, což by ve výsledku mělo zajistit to, že in-game loadingy budou minulostí.
Fyzikální vlákno využívá Havok engine, karta AGEIA PhysX není podporována. Toto vlákno zabere minimálně 80% jednoho jádra, už z toho je jasné, že na jednojádrovém procesoru by toho výkonu pro zbytek moc nezbylo. No a konečně vlákno na generování terénu, které jej generuje za běhu hry.
Podle vývojářů poběží hra velmi dobře i na základní frekvenci procesoru Intel Core 2 Quad, otázkou je nakolik dobře poběží na Intel Core 2 Duo. Vzhledem k tomu, že hra je souběžně vyvíjena i pro Xbox 360, měly by být optimalizace na velmi dobré úrovni a neměl by být s během hry problém.
Zdroj: www.anandtech.com