reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
24.3.2022, Jan Vítek, aktualita
NVIDIA odstartovala vývoj upscalingových technologií především jako způsob, kterým lze nahradit snímkovací frekvenci ztracenou využitím ray tracingu. Firmě AMD tu jde spíše o využití vyšších rozlišení. A jak to vidí Intel? 
Udělejte klidně super 8K rozlišení na 240FPS s Antialiasingem, ambitentní okluzí, blurem a já nevím čím ještě, ale stejně se ty hry nedají hrát. Člověk by si chtěl zahrát pořádnou střílečku alá CSko, CSGO je mrtvá hra a vlave proti cheatrum nic nedělá. Valorant sice měl hezkou myšlenku, ale taky už ho hacknuli, ale na druhou stranu, Valorant se nedá hrát, to je kravina která se s třílením nemá nic společného. pak je kupa armádních her, které jsou postaveny na úžasné grafice a reálnosti, takže dostanete kulku přes celou mapu od snipera jako třeba ve Verdunu. Místo aby se dělala pořádna hra tak se dělají jen kraviny, třikrát refreshnutej Fallout u kterýho nemusíš přemýšlet. Takže k čemu to všechno?
Odpovědět0  1
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.