A to je jen začátek...
Odpovědět0 0
njn, jinak to ani dopadnout nemohlo, kdysi bylo řidičů aut poskrovnu, dnes dají řidičák kdejakému joudovi s IQ tykve, pak je to na cestách o život... když se lidi neumí chovat, musí zákonitě přijít represe
Odpovědět2 3
V Amerike vždy dostávali vodičák od 16, a aj hustota dopravy v 50, 60 rokoch bola podobná
Odpovědět2 1
Ale to přece nijak nedokazuje, že se nějak snížil požadavek na IQ pro získání řidičáku, jak "tvrdíte" v předchozím příspěvku.
Odpovědět0 1
Takže když vám někdo vyvrátí totální žvást, tak se zaměříte na to, co vůbec není pointou příspěvku. Pointou příspěvku je: na cestě je nebezpečněji, v důsledku toho přichází důraznější kontrola takovými technickými prostředky, které jsou k dispozici. Just deal with it.
Odpovědět1 0
Je. Zatím to bude jen v autě, zatím to člověk ve vlastním voze bude moci nějak zakrýt. Ale představa, jak mě šmíruje taxík a nahrává si mě je dost odporná. Plus počítám, když to bude vadit víc lidem, tak se zařídí nějaké protiopatření, aby to zakrýt nešlo. Třeba auto co "nevidí" odmítne jet.
Odpovědět1 1
V EÚ je už pár rokov v nových autách povinný eCall. Oficiálne slúži na zavolanie pomoci v prípade nehody, ale pre kombináciu mikrofónu, mobilu, GPS a počítača čo to celé ovláda, si viem predstaviť veľa "aplikácií. Tipnem si, že nebude dlho trvať, kým súdruhovia z EÚ doplnia povinnú kameru. Napríklad preto aby záchranári mohli vidieť stav posádky po nehode.
Odpovědět0 1