reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
5.10.2020, Milan Šurkala, aktualita
Automobily Tesla jsou už nějaký ten rok vybavovány interiérovými kamerami směřujícími do prostoru posádky. Dosud se nijak zvlášť nevyužívaly, nicméně hackeři přišli na to, co bude rovněž jejich účelem. Mají monitorovat i pohled řidiče.
Lukáš Petříček (280) | 5.10.202019:45
A to je jen začátek...
Odpovědět0  0
Danny723 (36) | 5.10.202021:10
njn, jinak to ani dopadnout nemohlo, kdysi bylo řidičů aut poskrovnu, dnes dají řidičák kdejakému joudovi s IQ tykve, pak je to na cestách o život... když se lidi neumí chovat, musí zákonitě přijít represe
Odpovědět2  3
ZipX (190) | 6.10.20200:38
V Amerike vždy dostávali vodičák od 16, a aj hustota dopravy v 50, 60 rokoch bola podobná
Odpovědět2  1
Danny723 (36) | 6.10.20206:44
Vždy mě zajímalo, jak někdo může takovou, na první pohled blbost, vypustit. Všude okolo vidíme, že aut na silnicích přibývá, proč by Amerika měla být jiná. Protože není.

Vývoj mezi lety 1960 ­- 2010
http:­/­/www.earth­-policy.org­/plan_b_updates­/2010­/update87

Vývoj mezi lety 1990 ­- 2018
https:­/­/www.statista.com­/statistics­/183505­/number­-of­-vehicles­-in­-the­-united­-states­-since­-1990­/

Takže skok z 70 miliónů na 270 miliónů se u vás označuje jako ­"podobná­" hustota? Já tomu říkám čtyřnásobná.
Odpovědět1  0
Simik (356) | 6.10.20207:02
Ale to přece nijak nedokazuje, že se nějak snížil požadavek na IQ pro získání řidičáku, jak ­"tvrdíte­" v předchozím příspěvku.
Odpovědět0  1
Danny723 (36) | 6.10.202015:40
Takže když vám někdo vyvrátí totální žvást, tak se zaměříte na to, co vůbec není pointou příspěvku. Pointou příspěvku je: na cestě je nebezpečněji, v důsledku toho přichází důraznější kontrola takovými technickými prostředky, které jsou k dispozici. Just deal with it.
Odpovědět1  0
wrah666 (6205) | 6.10.20209:07
Je. Zatím to bude jen v autě, zatím to člověk ve vlastním voze bude moci nějak zakrýt. Ale představa, jak mě šmíruje taxík a nahrává si mě je dost odporná. Plus počítám, když to bude vadit víc lidem, tak se zařídí nějaké protiopatření, aby to zakrýt nešlo. Třeba auto co ­"nevidí­" odmítne jet.
Odpovědět1  1
martinX34 (53) | 6.10.202018:26
V EÚ je už pár rokov v nových autách povinný eCall. Oficiálne slúži na zavolanie pomoci v prípade nehody, ale pre kombináciu mikrofónu, mobilu, GPS a počítača čo to celé ovláda, si viem predstaviť veľa ­"aplikácií. Tipnem si, že nebude dlho trvať, kým súdruhovia z EÚ doplnia povinnú kameru. Napríklad preto aby záchranári mohli vidieť stav posádky po nehode.
Odpovědět0  1
Danny723 (36) | 6.10.202018:46
EU jde trochu jiným směrem, v nejblíž z takových kontroverzních systémů je asi omezovač rychlosti, který bude upravovat maximálku podle značek.

https:­/­/www.novinky.cz­/auto­/clanek­/eu­-navrhuje­-dalsi­-bezpecnostni­-vybavu­-aut­-chce­-narizovat­-i­-rychlost­-jizdy­-15404

V článku je zmíněná i detekce únavy, kterou by teoreticky mohly značky řešit vnitřní kamerou, ale už dnes existují systémy, které k tomu kameru nepotřebují.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.