No, že bych si při hraní hry všiml rozdílu RT ON/OFF, to teda ne - kdybych hrál "naslepo" a měl pak říct, co bylo RT ON, tak bych to neuhádl. Naopak ty dva obrázky pod sebou v článku - ten RT OFF se mi líbí víc.
Co mě tedy nutí zapínat RT a používat ho??? NIC :o) Ale někteří si ho musí připlatit v kartě :oDDD
Odpovědět2 2
když jsem naposledy pořádně koukal na rozdíl třeba v battlefield ty exploze atd tak to RTX vypadalo sakra lépe
Odpovědět0 0
A co kdyz to ruzne zobrazeni vnimaji ruzni lide kazdy po svem? Na tom statickem, srovnavacim obrazku na mne pusobi take lepe scena s RTX off. V tomto konkretnim pripade mi vadi hlavne to tmavsi nasviceni cele sceny, ktere je mi tnem v oku uz z minulosti. Jak je videt, nejake stiny se daji vykreslit i "postaru", bez RTX a pokud zapnuti featury sezere nezanedbatelnou cast vykonu navic, tak pro mne porad nestoji za to - tim nepopiram jeho vyhody, jen to predpokladam jeste nejakou dobu nebude prakticke pro nas bezne uzivatele. Dokud nebude grafika vykreslena pouzitelne realtime plnohodnotne pomoci raytracingu (=vyvoj her to jenom zkomplikuje, hry se musi udelat jak pro rasterizaci, tak navic i pro rtx efekty), tak to beru spise jenom za takove marketingove pozlatko, kdy pri dnesni dostupnosti grafickeho vykonu prevazi negativa nad pozitivy.
Odpovědět1 0