www.svethardware.cz
>
>

Jak vypadá vývoj české Kingdom Come: Deliverance?

Jak vypadá vývoj české Kingdom Come: Deliverance?
, , aktualita
Jednou z netrpělivě očekávaných her je česká Kingdom Come: Deliverance, která nás přenese do českých zemí středověku a o to je pro našince zajímavější. I proto se nyní podíváme na její aktuální stav a další zajímavosti.
K oblíbeným
reklama
Pokud vůbec nevíte o co jde, pak vězte, že Kingdom Come: Deliverance je RPG od českého Warhorse Studios, které se odehrává na Sázavsku na počátku 15. století. Plánovány jsou verze pro PC, Xbox One a PS4 (primárně je tato hra naštěstí vyvíjena pro PC) a nyní platí, že se máme dočkat někdy v příštím roce.




- klikněte pro zvětšení -


Vývojáři tuto hru prezentovali na Gamescomu 2016, kde je zpovídal také server wccftech. Co od nich zjistil? Především se ptal na nedávno ohlášené zpoždění na rok 2017, které bohužel nebylo upřesněno ani přibližně na kvartál. Tobias Stolz-Zwilling ale slíbil, že během týdnů až měsíců upřesní datum vypuštění na trh a příští rok budou připraveni mluvit o druhém dílu. Důvodem zpoždění bylo pochopitelně to, že hra si vyžádá ještě pozornost, přičemž vývojáři musí a chtějí reagovat také na komunitu z Kickstarteru, která jim ji financovala nějakými 35 miliony korun.

Screenshoty a videa vypadají velice dobře a předvádějí výtečné grafické zpracování, takže co se týče konzolových verzí, vývojáři nyní na nich pracují a hledají, kde mohou z grafiky slevit, aby to konzole vůbec zvládly. Cílovým rozlišením ale je 1080p. Stejně tak vývojáři vědí o DX12 a VR headsetech a počítají s nimi, ovšem prozatím se o tom moc nedozvíme. Platí, že Oculus Rift je podporován, ale hra na něj není optimalizována, takže hráč může z jejího hraní brzy dostat bolehlav. Zároveň nevylučuje kompatibilitu s PlayStation VR.





Kingdom Come: Deliverance je založen na poslední verzi CryEngine 3, kterou považují za vyspělejší než CryEngine V a ostatně za ni zaplatili už dříve, než se verze V objevila. Tobias ale k tomu dodal, že kdyby měli začínat znova, možná by CryEngine V přeci jen využili, ale pokud jsem jej pochopil správně, tak kvůli jeho potenciálu, ne kvůli jeho aktuálnímu stavu.


Co se týče rozsáhlosti hry, pak hlavní dějová linie má zabrat mezi 20 až 30 hodinami a s vedlejšími úkoly to bude až 100 hodin. Komunita však dostane po vypuštění hry na trh do ruky potřebné nástroje, s nimiž si bude moci tvořit vlastní modifikace podobně jako třeba v případě série The Elder Scrolls. Pak se počítá s Kingdom Come 2, který svým příběhem naváže na první díl, ale nějaká placená DLC pro něj zatím nejsou na pořadu dne. Možná budou, možná ne.

Zdroj: wccftech

reklama
Nejnovější články
Hot Chips 33 budou o 3D pouzdření v podání AMD, Intelu a TSMC Hot Chips 33 budou o 3D pouzdření v podání AMD, Intelu a TSMC
Uprostřed srpna proběhne konference Hot Chips 33, kde bude mezi hlavní témata patřit 3D či obecně pokročilé pouzdření počítačových čipů, a to v podání prezentujících z firem TSMC, Intel a AMD. Na co se můžeme těšit? 
Dnes, aktualita, Jan Vítek
NVIDIA Ada Lovelace má nabídnout podobný skok jako Maxwell - Pascal NVIDIA Ada Lovelace má nabídnout podobný skok jako Maxwell - Pascal
Dobrá zpráva přichází od leakera zvaného Ulysses, který mluví o dalším slušném pokroku ve výkonu, který má předvést budoucí generace GeForce zvaná Ada Lovelace. Má jít totiž o podobný nárůst, jaký ukázal přechod z Maxwellu na Pascal. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek1 komentář
Thunderbolt 5 zřejmě míří k 80 Gb/s a modulaci PAM-3 Thunderbolt 5 zřejmě míří k 80 Gb/s a modulaci PAM-3
Rozhraní Thunderbolt ve verzi 3 i 4 nabízí propustnost 40 Gb/s, čili v tomto ohledu mezigenerační pokrok nic nového nenabídl, ale právě vyvíjená verze Thunderbolt 5 by už díky PAM3 měla propustnost zdvojnásobit. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek
Astronomové nalezli exoplanetu vzdálenou 0,1 světelného roku od své hvězdy Astronomové nalezli exoplanetu vzdálenou 0,1 světelného roku od své hvězdy
Pokud bychom měli brát naši Sluneční soustavu jako vzor, byl by systém hvězdy COCONUTS-2 velice neobvyklý. Zahrnuje totiž velkou planetu, která obíhá daleko za hranicí, již u nás považujeme za okraj soustavy. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek
Samsung chce rozšiřovat výrobu, a zvedá proto ceny svých čipů Samsung chce rozšiřovat výrobu, a zvedá proto ceny svých čipů
Obvykle neslýcháme o tom, že by výrobci čipů zvedali ceny svých produktů kvůli tomu, aby mohli financovat rozšíření svých výrobních kapacit. V Samsung Foundry se ale k tomuto kroku nyní rozhodli, takže co konkrétního plánují?
Dnes, aktualita, Jan Vítek2 komentáře