Honza1111
|
5.8.20049:18
kvůli tomu jste vyhodily 6 litrů za grafickou kartu a po 10ti hodinách už vás to nebaví, docela výdrž, mě každá hra omrzela do půl hodiny. Spíše je zajímavé jak Radeon 9800pro je slabá karta v této hře, proti nevidii vypadá jako lowend a ne karta za 200 dolarů.
Odpovědět0 0
Pomohou Catalyst 4.9 beta, ktere uz jsou k dispozici. Pri testovani to pridalo okolo 5-15fps (podle rozliseni a narocnosti sceny).
Odpovědět0 0
No tak ja jsem jeste D3 nehral, ale rozhodne fandim HL2 :) Myslim si ze pribeh a hatelnost v HL2 bude na neco jine urovni nez u D3. Vse tou jsou ovsem jen spekulace... :) Snad jen bych rad dodal: AMD rulezz :)))
Odpovědět0 0
dg_MM
|
4.8.200412:16
Tuto hru již hraji druhým dnem a musím říci, že nechápu, proč jsou z ní všichni tak u vytržení, protože ta hra je graficky silně průměrná a z prostředí se vám po 10 hodinách tu hru ani nebude chtít dohrát. Hraji to v 1280x1024 v UltraHigh detailech a techtury vypadají hrozně rozmazaně, BumpMaping je ve srovnání s CryTek enginem směšný a postavičky rozhodně nemají 80000 polygonů, protože jsem všechny hranatější než postvy ve FarCry. Materiál, který má být železný vypadá mnohem hůř než ten ve FarCry a to mi přitom tento DOOM3 vyžaduje na takového průměrné grafické orgie mnohem více od hardware než FarCry.
Celkově shrnuto: je to středně velké zklamání. Z mého pohledu by si jedničku zasloužil pouze člověk co dělal zvuky, ty jsou fak t COOL a tak je to dobře naskriptované, takže již dopředu tušíte, že přijde nějaké překvapení a máte strach odkud to na vás vletí :-). Ten engine je fakt slabý a poráží ho FarCry a zcela určitě ho porazí i Half Life 2 a Stalker.
Odpovědět0 0
Ja
|
4.8.200414:18
Nemozem s tebou suhlasit, mam obe hry, Doom 3 som hral skoro do 02.00 a musim povedat, ze ma o dost lepsiu grafiku ako FarCry, hlavne postavy, co je ale pravda, ze mam z toho zmiesane pocity, ak bude cela hra len o tom, ze sa budem predierat v chodbach nejakej vesmirnej stanice, kde nebude poriadne ani nic vidiet,tak je to dost o nicom :o((, a dost silne to posobi, ze chodi clovek stale dokolecka dokola :o((
Odpovědět0 0
Uplne s tebou suhlasim. Veru som sa musle dobre poobzerat aby som nasiel zretelne znamky bum/normal mappingu. Vo FC priam bil do oci vsade okolo. Pre priklad si porovnajte dve kupelne- z FC vs. D3, na plnej ciare vyhrava FC. Detailnost textur prostredia - proti FC snad polovicna. Polygonov na niektorych postavach o polovicu menej, vidno spicate hlavy!. a pritom je to na HW zravejsie. Mozno je tu lepsia praca s stienmi, v tomto mal FC rezervy. A rozhodne neodporucam hrat klaustrofobikom.
pre mna osobne je D3 (engine) dost sklamanim.
Odpovědět0 0
xR->
|
5.8.200410:21
Engine D3 je revolucni v tom, ze naprosto vsechno osvetleni na vsech povrsich (vcetne stinu apod.) je pocitato realtime, coz treba ve FC neni. Proto to nemusi vypadat zpocatku tak dobre, ale technicky je to obrovsky skok vpred. Navic to jede obstojne a v plne kvalite (vcetne difuzniho a spekularniho bumpmappingu) i na GF4 MX (uroven DX7!). Chtel bych na teto karte videt FC...
Odpovědět0 0
GLOWi
|
5.8.200412:02
Nevim ,nevim., ale DOOM 3 nepouziva POUZE dynamicke osvetleni "The game lacks so-called soft shadows and uses a number of light maps, therefore, we cannot say that Doom III uses only dynamic lighting model. " FC jede na GF4 MX bez problemu, stejne jako DOOM 3 na nejnizsi nastaveni (i kdyz hra jako takova se mi mne moc nenadchla a podle ohlasu mne asi nenadchne ani D3).
Odpovědět0 0