John Riccitiello: Hry nudí hráče k smrti
10.7.2007, Jan Vítek, aktualita
![John Riccitiello: Hry nudí hráče k smrti](navstevnost-a-redakce/1/img/website-800.jpg)
Nový CEO společnosti Electronic Arts, John Riccitiello, vyjádřil své obavy nad směrem, kterým se ubírají počítačové hry. Reportérům Wall Street Journal řekl, že jeho firma i ostatní výrobci nudí hráče k smrti, když vytvářejí hry, které jsou...
Nový CEO společnosti Electronic Arts, John Riccitiello, vyjádřil své obavy nad směrem, kterým se ubírají počítačové hry. Reportérům Wall Street Journal řekl, že jeho firma i ostatní výrobci nudí hráče k smrti, když vytvářejí hry, které jsou složitější a složitější, a něco se tedy musí stát.
Zajímalo by mě, jak toto jde dohromady se stále sílícími pocity skalní komunity počítačových hráčů, kteří jsou spíše zhnuseni nad tím, že se z her stala záležitost pro masy. Pamětníci legend jako Ultima Underworld a desítek dalších asi pocity Riccitiella nesdílí, ale je pravda, že ti již jsou dnes na okraji zájmu softwarových společností.
![](john-riccitiello-hry-nudi-hrace-k-smrti/17522/img/body-0.45C.jpg)
John Riccitiello se dále vyjádřil, že herní průmysl potřebuje přitáhnout příležitostné hráče, kteří nemají čas dohrát ani dnešní průměrnou střílečku. Musí se tak změnit i prodejní strategie. Dále se dle CEO Electronics Arts tento rok objevilo příliš titulů, které jsou stejné jako rok či více let staré tituly a to je také třeba změnit. S tímto mají ale výrobci her problémy již velmi dlouho, v podstatě od dob, kdy se úspěšné a revoluční hry začaly více či méně povedeně "klonovat". Uvidíme tedy, jak se apel předsedy nakonec projeví.
Zdroj: DailyTech
Zajímalo by mě, jak toto jde dohromady se stále sílícími pocity skalní komunity počítačových hráčů, kteří jsou spíše zhnuseni nad tím, že se z her stala záležitost pro masy. Pamětníci legend jako Ultima Underworld a desítek dalších asi pocity Riccitiella nesdílí, ale je pravda, že ti již jsou dnes na okraji zájmu softwarových společností.
![](john-riccitiello-hry-nudi-hrace-k-smrti/17522/img/body-0.45C.jpg)
John Riccitiello se dále vyjádřil, že herní průmysl potřebuje přitáhnout příležitostné hráče, kteří nemají čas dohrát ani dnešní průměrnou střílečku. Musí se tak změnit i prodejní strategie. Dále se dle CEO Electronics Arts tento rok objevilo příliš titulů, které jsou stejné jako rok či více let staré tituly a to je také třeba změnit. S tímto mají ale výrobci her problémy již velmi dlouho, v podstatě od dob, kdy se úspěšné a revoluční hry začaly více či méně povedeně "klonovat". Uvidíme tedy, jak se apel předsedy nakonec projeví.
Zdroj: DailyTech