Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
10.7.2007, Jan Vítek, aktualita
Nový CEO společnosti Electronic Arts, John Riccitiello, vyjádřil své obavy nad směrem, kterým se ubírají počítačové hry. Reportérům Wall Street Journal řekl, že jeho firma i ostatní výrobci nudí hráče k smrti, když vytvářejí hry, které jsou...
Krtek1 | 10.7.200717:19
Já do dneška hraju HRY. Třeba Lemmings, Shadow of the beast, Dune 2, UFO 1... Dost mně mrzí že budoucí generace si tyhle pecky ani nezahrajou. Taková geniální myšlenka jako byly Lemouni... nebo Elite a Frontier....
Sem tam zahraju i něco čistě PCčkovskýho soudobýho ale to mně většinou do tejdne omrzí. A jako Amoud dodnes duší vidim, že od dob zavedení 3D akcelerátorů na PC nevzniklo nic jinýho než 3D kraviny ­(i když třeba Mafii mam rád a nenazývam jí kravinou­). Celkem bych uvítal návrat k pěkný kreslený grafice jako bejvala třeba v Monkey Islandech, Elvíře nebo Indy johnsovi...
Z RPGček mně chytlo jenom Diablo. Zbytek je samý chození a tápání po všem možnym. Prostě mi ten Baldusr gate vůůůbec nesed. To neni hra na odreagování a vyblbnutí.
Odpovědět0  0
Pavel Boček (403) | 10.7.200713:55
Souhlasím, Fallit, Baldur­'s Gate apod, to jsou nejlepší hry všech dob. Jsou na svou dobu rozlehlé a přesto plné questů a pořád se tam něco děje ­(ne jako v Oblivionu­) a prostě mají takovou jiskru. Škoda že už toho BIS a Interplay moc nevydají...

Jinak myslím si, že běžným hráčům může být částečně jedno jak se to vyvíjí, díky řadě malých studií si vždycky může koupit to, co se mu líbí. Problém je co s námi chudáky recenzenty...
Odpovědět0  0
Ellessar (125) | 10.7.200710:41
Zrejme popisuje problemy v EA :­) Rozdiel medzi jednotlivymi rocnikmi FIFY a NHL su:
nove menu
update timov
vyssie poziadavky
nove klavesy ­(napr. na uder pastou, kop kolenom, alebo hlavicka temenom :D­) = horsia hratelnost

Nehral som kazde NHL, ale mam 2­-3 navazujuce vydania a ked som ich hral, tak toto boli jedine rozdiely. NHL 1997 sa mi zo vsetkych NHL paci najviac, nema prilis jednoduche ale ani prilis zlozite ovladanie a celkom dobra grafika na ten cas.

Inac to iste napr. s CNC a The Battle for Middle­-Earth, vsetko tie iste enginy, len ine modely...
Odpovědět0  0
tv (56) | 10.7.200712:46
Přesně!
V NFS vidím od Porsche jen každý rok nová auta, lepší grafiku, ale jako auto se to nechová a nechová. Po 7 letech je náraz do laťkového plotu pořád totální zastavovačka. Chjo...
Ale s tím časem má trochu pravdu ­- Morrowind jsem nedohrál a Oblivion ani nezačal :­-(
Odpovědět0  0
inetMark (61) | 10.7.200710:11
Vsetci co tu na tie hry nadavate ­(aspon vacsina z vas­), tak mate vsetko nelegalne hry. Necudujte sa, ze hry smeruju tam, tak smeruju, pretoze su orientovane na zakaznikov, ktori za ne zaplatia a verte, ze oni nemaju cas a chut sa s tou hrou nejak hlboko hrajenkat a nastavovat. Niekto tu spominal, ze hry smeruju k niecomu ako sledovanie filmu. No suhlasim, to je pre tychto zakaznikov vhodne.
-
Nevravim, ze su urcene pre mna :­) . Ja som uz asi 2­-3 roky na pocitaci okrem online flash hier nehral nic. Naviac sa mi zvojho casu pacil Fallout 1 a 2, Red Alert, atd... ­(mimochodom sa dali ziskat v Level ci v Score­). Vravim len tolko, ze postupom casu ludi prestane bavit hrat na PC a stracat tym tony casu, pretoze je kopa inej zabavy a kopa inych moznosti ako stravit cas nad pocitacom. Mne momentalne vyovuje hranie na PDA a PSP.
-
Niektori ste pisali, ze to kazi mladez... Ja neviem. Podla mna to kazi starsia generacia, dospievajuca generacia. Cize generacia, ktora za tie hry plati.
Odpovědět0  0
camo | 10.7.200710:29
přesně tak na PC strácíte mnoho času a já hraju spíš na PSP.Je to lepší zabava.
Odpovědět0  0
Ellessar (125) | 10.7.200710:46
PSP je len dalsi PC s obmedzenymi moznostami a vacsinou o nicom grafikou ­(alebo kolki mate PSP3 a HD televizor?)
Odpovědět0  0
Camo | 10.7.200710:50
lol o ničem grafiku?prosím tě vždyt jsi to nikdy nedržel v ruce omg
Odpovědět0  0
Ellessar (125) | 10.7.200716:53
Drzal som aj PS1 aj PS2 omgggggg

Aku kvalitu moze mat obraz s rozlisenim 720x576 a to este na tak obrovskej obrazovke omggg? Dobru grafiku mozes mat len s HD TV omgggggg
Odpovědět0  0
Camo | 10.7.200718:15
aha v tom případě jsi ho nedržel, a za druhé nemá ani takové rozlišení má uplně jiné a srovnávat ps2 s PSP je trochu demence.
S ps2 musíš být furt na jednom místě a s PSP můžeš hrát, když jideš po ulici.No to je ta demence
Odpovědět0  0
inetMark (61) | 10.7.200718:48
Keby si menej pouzival to omg a viac rozum, tak by si pochopil ze psp nema s hdtv a s ps1 a ps2 vela spolocneho...
Odpovědět0  0
Camo | 10.7.200719:05
pan chytrý přišel, já jsem jen reagoval na příspěvek
Odpovědět0  0
inetMark (61) | 10.7.200721:08
Tebe akoze o co ide? Co sa do mna navazas? Trosku si precitaj diskusiu a ze na koho som reagoval.
Odpovědět0  0
Camo | 11.7.20078:23
lol kdo se to začal do mě navážet jako první?táhni na slovesnko a nevyskakuj si
Odpovědět0  0
inetMark (61) | 11.7.200717:20
Myslel som si o tebe, ze si troska inteligentnejsi. Zjavne som sa mylil. Si nechapavy a navyse si decko ­(mas primitivne reci­).
Ja som sa do teba nenavazal, pretoze ani jedna reakcia nebola smerovana na teba. Opakujem este raz si pozri na koho som reagoval. Obhajoval som PSP jak ty.
Odpovědět0  0
Camo | 12.7.20077:33
No mě to tak nepřipadalo, ale jestli je to tak tak sorko sem tě asi bblbě pochopil
Odpovědět0  0
inetMark (61) | 12.7.200711:44
:­)
Ak myslis tuto vetu ­"Keby si menej pouzival to omg a viac rozum, tak by si pochopil ze psp nema s hdtv a s ps1 a ps2 vela spolocneho...­" Tak to som reagoval na toho pred tebou, nie na teba. K nemu vedie ciarka.
Odpovědět0  0
Camo | 12.7.200711:55
NJ blbě jsem si to přečetl SORRY máš ICQ?
Odpovědět0  0
inetMark (61) | 12.7.200711:59
OK. Nic sa nestalo :­) .
291­-297­-843 .
Odpovědět0  0
inetMark (61) | 10.7.200711:12
HD televizor mam, PS3 nemam a neplanujem. Hram na toalete :­) , vecer pred spanim, po obede ked si nachvilku lahnem, pripadne na zahrade alebo ked cestujem ­(nie autom­) do 30km vzdialeneho mesta.
PSP nie je dalsi PC. PC mam prevazne na pracu a na to sa PSP pouzit neda. PSP je cisto na zabavu ­(ci uz multimedia, hry a podobne­).
Odpovědět0  0
jfb | 10.7.200711:04
No já mám 90% her legálně, hodně her samozřejmě ze Score a Levelu, ale normálních originálek taky dost. A naposledy jsem dal těřže vydělaných 700Kč za Gothica 3 a dal jsem je rád. Ale je fakt že těch hodin co jsem strávil u Gothika 1,2,3, Fallout 1,2 a Baldurs Gate. 1,2 jsem mohl využít efektivněji. Ale proč, když mne to baví?
Odpovědět0  0
inetMark (61) | 10.7.200711:15
Neber ma v zlom. Aj ja som zabil hodne casu nad Fallout 1 a 2 a nelutujem. Cloveka to bavi a zaroven sa tym uci ­(nech si mysli kto chce co chce, vazne sa clovek uci, napriklad taku anglictinu ­- ak nehra s cestinou ci slovencinou­). Ja som to myslel tak, ze casom si clovek najde zabavu v inom a uz nebude chcet mrhat tolko casu nad hrami v PC.
Odpovědět0  0
fonda_cz (5) | 10.7.20077:17
.. ty krasny hry joko byl Unreal a datadisk return to na pali, starej half life, dnes sou to jen skoro same takticko­-valecne 3D akce a jen jednou za cas se obevi neco opravdu peknyho jako HL2, Prey, call of juarez
Odpovědět0  0
Libor (54) | 10.7.20077:30
jenže vysvětli dnešní mladé generaci, co je to za hry ? mě hodně vadí, že je hodně her, které ve své době vydání tak tak jedou na HIGHEND počítačích ­(třeba loni vydaný Call of Juarez)
Odpovědět0  0
fonda_cz (5) | 10.7.20077:51
jo a jeste vzpominam kdyz sem hral moji uplne prvni hru na PC, Duke nukem 3D na VFX1, tenkrat uzasnej zazitek a jak sem se perfektne bavil s Hereticem 2 este na starej grafice Intel 740 nebo tak nejak, quli Unrealu sem si koupil TNT2 M64 32MB za tezky prachy. Joo ale to uz je davno, takhle uz si nikdy nezaparim jako tenkrat
Odpovědět0  0
wrah (108) | 10.7.20077:57
No jo, oni výrobci vráží miliony do úžasné grafiky. A nechce se jim zaplatit solidního scénáristu, aby navrhl slušný příběh. Výsledkem je hra co krásně vypadá, ale nikdo jí nedohraje. Ne proto, že by neměl čas, ale proto, že mu dojde, že je to sr.čka..
Odpovědět0  0
fonda_cz (5) | 10.7.20078:25
jj naprostej souhlas, pamatuju jak sem se tesil na D3 a pro me to bylo obrovske zklamani, sice graficky hezky ale div sem si na monitor jeste nesvitil baterkou a jako hra nic moc, furt na jedno brdo: temna chodba a hup najednou prede mnou prisera, a zase: temna chodba a hup najednou prede mnou prisera :D
Odpovědět0  0
Jan Vítek (3359) | 10.7.20078:43
No mě se spíš osvědčilo chodit pozpátku, protože to bylo pořád: temná chodba a najednou za mnou dvě příšery.
Odpovědět0  0
itchy355 | 10.7.20079:13
erm..a jaktoze vsechny tak bavil doom a doom 2? 3ku sem teda nehral, ale.. ­"temna chodba hup prisera temna chodba hup prisera­" mi zni tak nejak jako doomovate:­) ­(i kdyz ty chodby byly celkem slusne osvetleny;­)­) O nic moc jinyho tam prece neslo:­) Ale asi holt lidi uz cekaj vic..po zminenych unrealech a HL..
Odpovědět0  0
Bfree (7) | 10.7.20076:53
A ja si myslel ze hry hrace nudi spis proto ze to jsou neskutecne omalovanky co potrebujou superultramega nadupane PC, ale hratelnost je az na poslednim miste. Krasny priklad je treba nfs carbon, Q4 atd, atd...
Odpovědět0  0
Dritzzt | 10.7.200710:18
To s tím Carbonem není zrovna dobrej příklad. Ten až tak náročnej není, je dělanej pro masy. Tudíž i pro slabší HW.

Kdežto Q4 je hra na efekt, k demonstraci síly GK ­(tady myslím sponzorovanej nVidií­).
Odpovědět0  0
Bfree (7) | 10.7.200710:56
To s tim Carbonem to byl velmi dobrej priklad, nepoukazoval jsem na grafickou narocnost ale na to ze oproti predchozimu dilu neprinesl skoro nic noveho, max vylepseni v grafice....

Q4, skoda mluvit...
Odpovědět0  0
Boguš (916) | 10.7.20076:22
... hehe nový CEO .... zřejmě se chce nějak zviditelnit ....
Odpovědět0  0
Blade222 (2) | 10.7.20071:40
A ja jsem si myslel ze jsou hry porad jednodussi a jednodussi a zatim jsou moc slozity hmmm no tak to potom jo.S takovou by se za chvilku mohly vydavat hry co dohrajem za 4­-5 hodin stat budou stejne jak ted a narocnost hry bude zrejme srovnatelna se sledovanim deje nejakyho filmu
Odpovědět0  0
Boguš (916) | 10.7.20076:21
... a zřejmě tady touhle rétorikou nám tohle budou vnucovat.

.... alespoň lépe viniknou menší týmy vývojářů z jiných zemí. Amíci ať si klidně hrají ping pong se dvě čárkami a kostičkou ....
Odpovědět0  0
Dritzzt | 10.7.20071:25
Hry jsou snad jediným odvětvím kdy zákazník vyžaduje méně kvality a kvantity za stejné peníze.

Nebo se pletu?

Mě spíš EA nudí tím, že je to tisíckrát to samé, jednoduché a pitomé.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.