Dlouhá herní série Assassin's Creed byla naposledy výrazně pozměněna či přehodnocena před pěti lety, když nastoupil díl Origins ze starověkého Egypta, na nějž navázal díl Odyssey z doby Peloponéské války a nakonec přišla Valhalla, čili i Vikingové. Čtvrtý díl v duchu těchto třech her ale už nepřijde, neboť nástupem Assassin's Creed Infinity se tato franšíza opět změní a mnozí jistě nebudou rádi, když uslyší výraz live service.
O tom se sice na blogu samotného Ubisoftu nemluví, neboť tam se jakékoliv zmínce o povaze příštího pokračování této herní série vyhýbají, stejně jako jiným užitečným a konkrétním informacím. Můžeme ale využít informace od Bloombergu, kde je sice poznamenáno, že Infinity se na trh ještě zdaleka nechystá, čili mnohé se může změnit, ovšem má platit to, že v Ubisoftu se zakoukali směrem k titulům, které jsou svým majitelům schopny pravidelně přinášet výdělek.

Ubisoft se zkrátka rozhodl, že z Assassin's Creed vytvoří dlouhodobě udržovanou hru ve stylu Destiny 2, čili už to nebude hra, kterou si jednou koupíme a možná pak k ní pořídíme nějaké to DLC. Půjde o službu a od takové služby její provozovatel očekává pravidelné příjmy, které ovšem mohou být generovány všemožnými způsoby (krom prodeje hlavní a výchozí kopie), jako je předplatné, prodej lootboxů, kosmetických předmětů, samozřejmě i sezónních rozšíření anebo rovnou může jít o pay to win, což je ještě stále extrémní případ.
Od Ubisoftu se pak bude přirozeně očekávat, že bude hru neustále udržovat, doplňovat do ní nový obsah a připravovat různé události, což je základní předpoklad toho, aby se vytvořená uživatelská základna rychle nesmrskla v několik nejvěrnějších, čili aby Infinity neskončila dejme tomu jako Anthem od Bioware.
Očekávat také máme různá herní prostředí, čímž se zřejmě míní různá místa i časová období, což by šlo připodobnit třeba k The Elder Scrolls Online, kde si rovněž můžeme zahrát v různých končinách kontinentu Tamriel, zatímco předchozí díly (až na Arenu, samozřejmě) se týkaly jen jednotlivých částí. Pro Ubisoft může jít samozřejmě i o příležitost recyklovat své již dříve vytvořené "assets", čili modely, textury, celé mapy, apod. Ale jako obvykle, uvidíme.