
Meziročně přitom došlo k poklesu zmíněného trhu o 14,5 % a Lenovo jako jediné mezi pěti nejsilnějšími firmami rostlo, a to celkem výrazně o 43,3 %. V kategorii klasických notebooků pak Lenovo oproti stejnému kvartálu 2011 dokázalo svůj tržní podíl téměř zdvojnásobit a nyní v této kategorii má obsazenu více než pětinu trhu. To samé platí i pro oblast klasických stolních počítačů a úspěchy firma slavila také v oblasti počítačů All in One, čemuž se nelze vzhledem k jejich vzrůstající popularitě divit.

Jejich růst můžeme předpokládat i do budoucna díky příchodu a propagaci operačního systému Windows 8, jenž je zaměřen na dotykové ovládání, které je počítačům AiO vlastní. Lenovo je přitom v oblasti All in One na českém trhu jedničkou s podílem přes 60 % a ve zprávě se nezapomněl zmínit o oceněném (CES 2012) modelu IdeaCentre A720 s 27" LCD.
Zdroj: TZ Lenovo