Logitech se transformuje, co chystá nového?
8.7.2015, Jan Vítek, aktualita
Společnost Logitech, známý výrobce počítačových periferií, dnes ohlásil svou "největší transformaci v historii". Tato technologická společnost se nyní dle vlastních slov více zaměří na design. Co to bude znamenat?
Společnost Logitech se tedy odhodlala k velké transformaci své značky, což nepřekvapivě zahrnuje i nové logo, respektive dvě nová loga. První z nich má plnou délku, tedy Logitech a druhé je zkrácené na Logi, přičemž právě to bude určeno pro novou skupinu produktů.
Takové produkty mají přesahovat rámec počítačových periferií a dle výrobce si našly své místov každodenním životě lidí. Dle tiskové zprávy můžeme očekávat více barev a jednoduchý design a pravděpodobně půjde o různé klávesnice, pouzdra pro mobilní zařízení a podobné produkty. Firma ale neuvedla nic konkrétního.
Logitech uvedl, že na transformaci své značky pracuje už od roku 2013, kdy započal změny ve firemní kultuře a zahájil práce na inovaci produktů. Nemůžeme asi očekávat, že se mávnutím proutku objeví na trhu zcela jinak vypadající produkty značky Logitech, neboť ty už některými změnami prošly, takže se bude jednat o postupný vývoj s ohledem na design. Bracken Darrell, CEO Logitechu, k tomu řekl: "design stavíme do středobodu všeho, co děláme."
Čili produkty firmy Logitech svou transformací v podstatě již prošly a nyní příšel čas i na značku. To ale neznamená, že nemůžeme očekávat další změny a také byla slíbena nějaká překvapení v podobě nových produktových kategorií.
Zdroj: TZ Logitech
Takové produkty mají přesahovat rámec počítačových periferií a dle výrobce si našly své místov každodenním životě lidí. Dle tiskové zprávy můžeme očekávat více barev a jednoduchý design a pravděpodobně půjde o různé klávesnice, pouzdra pro mobilní zařízení a podobné produkty. Firma ale neuvedla nic konkrétního.
Logitech uvedl, že na transformaci své značky pracuje už od roku 2013, kdy započal změny ve firemní kultuře a zahájil práce na inovaci produktů. Nemůžeme asi očekávat, že se mávnutím proutku objeví na trhu zcela jinak vypadající produkty značky Logitech, neboť ty už některými změnami prošly, takže se bude jednat o postupný vývoj s ohledem na design. Bracken Darrell, CEO Logitechu, k tomu řekl: "design stavíme do středobodu všeho, co děláme."
Čili produkty firmy Logitech svou transformací v podstatě již prošly a nyní příšel čas i na značku. To ale neznamená, že nemůžeme očekávat další změny a také byla slíbena nějaká překvapení v podobě nových produktových kategorií.
Zdroj: TZ Logitech