Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
5.10.2006, Milan Šurkala, aktualita
Společnost Sony nemá šťastné období. Už bylo svoláno přes 7,5 milionu baterií založených na její technologii, konzole Sony Playstation musela být na některých trzích odložena kvůli nedostatku BluRay mechanik a navíc se ještě zjistilo, že...
hamaz | 5.10.200612:39
Vždyť to jsou kecy. Přečtěte si článek v originále.. pořádně. Tyhle informace jsou horší než Blesk. Nějaký osel řekne, že PS3 občas spadla a že to bude možná přehříváním a každý to odhýká!! Sony půjčila PS3 PS3Mag.com a nic takového se nepotvrdilo. Naopak. Má prý velmi tiché chlazení. ..to jsou informace.
Odpovědět0  0
Tunseng (346) | 5.10.200612:44
Asi to tak bude ... ale za tyhle kachny si může Sony sama. Kdyby dokázali novinářům v pravidelných intervalech poskytovat zajímavý materiál ­(jako to například před uvedením xpixly dělal velmi systematicky microsoft­) nemuseli by si ho novináři vymýšlet sami.
Odpovědět0  0
Yeah Yeah Yeah (80) | 5.10.200616:22
To ale ­"novináře­" neomlouvá. Nemají si prostě vymýšlet. Stejně tak by na pravdivost článků měli brát ohled překladatelé.
Odpovědět0  0
TEho (10) | 6.10.200612:29
Podstatne je ze spadla. Kvoli comu to uz je spekulovanie. Podmienky neboli idealne ale to sony neospravedlnuje sama firma vedela do coho ide.
Odpovědět0  0
[aMd]Mica | 5.10.20069:03
hlavni akcionari Sony urcite nie su poteseni sucasnym stavom v spolocnosti. nezacali vymienat nahodou uz aj management? ani by som sa tomu necudoval :­) uvidime ake kroky Sony podnikne aby zastavila tento nepriaznivy vyvoj.
Odpovědět0  0
Tunseng (346) | 5.10.200612:41
Nepriznivy vyvoj je dan imho predevsim zdrzenim uvedeni PS3 ... jedine co ted muze smysluplneho podniknout je : konecne PS3 uvest na trh a zacit ji prodavat, prosazovat mezi hrace a ziskavat nove exklusivni kontrakty s vyvojari her.
Odpovědět0  0
Ladis. | 6.10.200616:55
Skoda ze mnoho vyvojarskych tymu rusi sve vyvijene hry pro PS3. O necem to vypovida. Navic Sony potrebuje hry exluzivni pro jejich konzoli ­(tj. aby ta hra nevysla na konkurencni konzoli­). Jenze napr. GTA 4 bude i pro XBox360, stejne jako vetsina her.
Odpovědět0  0
Tunseng (346) | 6.10.200621:53
Doufam ze to nedopadne tak katastrofalne ze by se microsoftu povedlo skutecne obsadit i tento segment trhu a ostatni vytlacit v zapomeni ... ach jo, bohuzel to tak asi nakonec dopadne, protoze tento segment proste na konkurencni prostredi neni staveny a inklinuje k monopolu a MS ma celkem dobre naslapnuto ...
Odpovědět0  0
Ladis. | 7.10.20060:29
MS ma opravdu dobre naslapnuto, uvolnil totiz vyvojove nastroje pro nezavisly vyvoj her pro XBox360 prakticky ZADARMO!!! Konkretne jde o ­"XNA Game Studio Express­", ktery umoznuje vyvoj her pro Windows XP SP2 a XBox360, kde pro Win muzete delat i komercni hry, a pritom cely XNA Studio je zadarmo ­(placena Pro verze bude mit navic sitovou hru ­- po internetu a tak­). Pro zkompilovani a spusteni­/otestovani XBox verze potrebujete ­"Creator­'s Club subscription­", ktery ale stoji jen $99 ­(2200 Kc­) na rok nebo $49 ­(1100 Kc­) na 4 mesice, coz ve srovnani s Profi licenci na XBox za 20000 Kc nebo jeste drazsi na PS nic neni. A navic to ani platit nemusite ­- hru napisete a odladite ve Windows a s tim pujdete za vydavatelem. Ten nic neriskuje, protoze hra je prakticky hotova ­(nehrozi, ze hru tedy nedodelate a on prijde o vlozene penize­). Portace na Xbox360 pri pouziti stejnych technologii je pry uprava min jak 5% kodu.

A BTW mne prostredi konzoli prijde jako dostatecne konkurencni prostredi ­- vzdyt v dobe XBox 1 a PS 2 Sonny vytezilo. To ze se tedka situace obratila lepe k XBoxu je z toho duvodu, ze Sonny PS 3 nehorazne posrala ­(obtizny vyvoj pro vyuziti celeho vykonu PS 3, nebo budou hry vyuzivat jen zlomek vykonu, a podle toho budou ty hry vypadat ve srovnani s tituly pro XBox360­).
Odpovědět0  0
Tunseng (346) | 7.10.20069:41
Dekujeme za reklamni vsuvku.
Odpovědět0  0
Ladis. | 7.10.200611:25
Neslo o reklamni vsuvku. To ­"zadarmo­" velkymi pismeny a s tremi vykricniky neznamenalo, ze jsem z toho totalne odvarenej, ale ze to nikdo necekal ­(a nasledoval popis, jak to funguje, protoze by to treba nekoho mohlo zajimat a pomerne slozite se takovehle detaily ziskavaji, pokud se v teto oblasti nepohybujete­). Ze v tak komercni sfere jako konzole, kde jste dosud mohli na nezavisle hry prakticky zapomenout, muze dnes delat uplne kazdy. A BTW nejsem zadny zastance MS, sam delam multiplatformni hry ­(podporuju Linux­), viz muj web: http:­/­/zimtech.ceskehry.cz
Odpovědět0  0
Tunseng (346) | 7.10.200615:00
Dobrá tedy, pak mne ovšem překvapuje, že jste si nevšiml toho, že to ­"zadarmo­" není až tak úplně zadarmo jak se zdá protože přístup k takto vytvořeným hrám mají pouze ti hráči kteří platí Microsoftu jakési pravidelné členské poplatky ... tak tomu já opravdu neříkám zadarmo. Nedávno se o tom krátce diskutovalo v h­-Podu na hrej.cz a tamější moderátoři to dokonce hodnotili slovem ­"podraz­" :­-)
Odpovědět0  0
Ladis. | 7.10.200616:23
Ano, uplne zadarmo to neni. Nicmene zadarmo v XNA muzete vyvijet pro platformu Windows a diky tomu, ze je ta technologie univerzalni pro Windows a XBox360, tak portace na XBox je jen velmi malo prace. A o to jde ­- je jasny, ze zadny vyrobce konzoli nepusti freewarove hry na svuj trh ­(proto ke spusteni takovehle hry potrebujete mit ­"Creator­'s Club subscription­"). Nicmene z pohledu nezavislych hernich vyvojaru, takto mate moznost vyvijet hru v nastrojich, ktere muzete mit zadarmo a legalne, a s prakticky hotovym produktem prijit za vydavatelem. Doted jste museli vyplaznout desitky tisic korun za dev­-kit nebo horkotezko presvedcit nejakeho vydavatele, aby vyvoj hry investoval ­(prakticky nemozne, pokud za sebou nemate uspesnou PC hru ­- jenze to pak uz jste profesionalni vyvojar ;­)­).
Odpovědět0  0
hamaz | 8.10.200620:23
Jenom pro informaci. Playstation2 má něco podobného už od vzniku. Pokud si koupíš k PS2 disk, je k tomu linux a vývojové prostředí ­(RTE­). To samé se plánuje i pro PS3.
Odpovědět0  0
Swarm (19) | 7.10.200612:21
Buď rád, že tě tu někdo poučí a zasvětí, když sám o tom víš kulový hovno, a neremcej ;­-­).
Odpovědět0  0
mastermind (217) | 5.10.20066:38
No tak to prrr... kolik asi mohli mít stupňů na show? Chtělo by to zjistit. Vzhledem k tomu, že teplo bývá v létě i u nás poměrně výrazné... Další hřebík do rakve PS3. A obhajovat padání konzole tímto způsobem... trapné a ubohé.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.