reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

MACHINA

Registrace: 11.7.2011
Komentářů: 12, score 1.3
Účast v Expertiádách: 0
Účast v Týdenních šancích: 0
Mám fotoaparát: –
Chci fotoaparát: –
Měl jsem fotoaparáty: –

Nejvíce přínosné komentáře

Komentář z 28.11.2011 s hodnocením +2:
potvrzuji, mám BX5a, které byli mimochodem levnější než D2 a nemůžu si je vynachválit. Žádný brum nevnímám. Za ty prachy bi­-amp s kevlarem, výkon tuším 40+30W x2 naprosto dostatečný pro účely blízkého poslechu, rozhodně jsem zvukově spokojenější než s nějakými Logitech­/Creative za stejné peníze a to jak co se týče hudby, tak i her. Podle mě jsou i dostatečné basy, ale komu by nestačily, tak k BX5­/8 je možno dokoupit tuším 400W subwoofer BX10, klidně si z monitorů můžete tak udělat i 5.1, za což si pochopitelně připlatíte. To, co recenze udává za nevýhody ­(regulace vzadu,symetrický vstup­) nejsou nevýhody, ale je to dáno povahou výrobku. Poteciometr vzadu není volume ve smyslu jaké ho chápe uživatel PC. U studiových monitorů se předpokládá, že si hlasitost budete regulovat jinde, ta co je vzadu slouží pouze na poměrné vyvážení hlasitosti pro dané umístění monitoru v prostoru a pak už se s ním většinou vůbec nehýbe! Já dostal k BX5a i protivibrační podložky, které jsem nalepil na reproduktorové držáky na zeď, abych je měl ve výšce uší, ale hrají v pohodě i v nesprávné výšce ­(s nějakými Logitechy byste tohle nejspíše taky neřešili­). Jinak symetrické vstupy jsou výhoda, žádnou nevýhodu nepředstavují, pokud chce někdo připojit cokoliv nesymetricky není problém, stačí si koupit příslušný kabel jack­->XLR. Jinak vést signál symetricky má výhodu, že signál není tak rušen ani na delší vzdálenosti, takže je to taková obdoba digitálu, který tím pádem není potřeba. Já je mám zapojené do extrerní zvukovky Toneport UX2, která má na sobě fyzicky potenciometr na hlasitost, takže to mám vyřešeno, monitory mám pak připojeny symetricky přes 2x stereo jack 6,3mm ­-> 2x XLR ­(symetrický jack vypadá jak stereo pro jeden kanál­). Ještě důležitá informace, že oba vstupy můžete používat současně, takže monitor má vstupy vlastně dva, nav9c jeden zdroj může být klidně nesymetrický a druhý symetrický. Já mám přes symetrický XLR připojeno zvukovku a přes jack nesymetrický set­-topbox, stačilo opět koupit příslušný kabel 2x cinch ­-> 2x 6,3mm ­(tentokrát mono­- nesymetrický­)jack.
Komentář z 27.7.2011 s hodnocením +1:
naprosto souhlasím, pokud jsem ochoten investovat 8­-10tisíc kč, největší pitomost co mohu udělat je koupit nějaké DSP s pitomými převodníky ­(Creative­) za 5000,­- a k tomu řekněme nějaký logitech, Creative bedny a pod za dalších 5K. Za stejnou cenu mám nearfieldy a kvalitní USB převodník, klidně i s elektronkou v preampu, utrácet za DSP na úkor převodníku je největší omyl. Optika je též mýtus, já bedny připojuju symetricky ­- na zvukovce 6,3mm stereo jack pro každý kanál, na monitorech XLR Cannon, nikdy jsem nezaznamenal na symetrickém připojení nějaké ruchy, ani na delší vzdálenost, nechápu proč na hodně zvukovkách a převodnících symetrické výstupy chybí. Taky nechápu ty řeči o nevhodnosti nearfieldů k počítači, nevím jak někteří, ale já nejčastěji u počítače sedím před obrazovkou tj. ideální pozice pro nearfieldy, když si lehnu cca 3m naproti nearfieldů na postel, je stále zvuk perfektní. 5.1 jsem rád oželel na úkol kvalitního stereo, protože častěji poslouchám hudbu než koukám na filmy. A na hry to taky zní perfektně
Komentář z 11.7.2011 s hodnocením +1:
Nejdříve Vás pochválím za hezký a komplexní test a pokusím se o objektivní kritiku, takže se prosím neuražte, článek je celkově dobrý, místy až zbytečně komplexní ­(syntetické testy­), ale to není na škodu.
1. O tom s čím by se testovat mělo­/nemělo rozhoduje nejlépe selský rozum, nikoliv AMD a pod. Když se podíváte na ceny RAM zjistíte, že každý člověk, který se trochu vyzná si to pořídí minimálně s 1600Mhz pamětmi, protože stojí stejně jako 1333Mhz ­-> všechny hry měly mít v základu výsledky na 1600 Mhz pamětech.
Llano s rychlejšími pamětmi škáluje takto:
http:­/­/images.anandtech.com­/reviews­/cpu­/amd­/llano­/review­/desktop­/ddr3scaling­-16x10.png
2. Ti co jsou si ochotni připlatit cca 500kč za rychlejší paměti zvolí rovnou 2000Mhz paměti neboť stojí opět +­- stejně jako 1866Mhz paměti, například tyto za 1147,­- kč:
https:­/­/pameti.heureka.cz­/a­-data­-xpg­-gaming­-series­-ddr3­-4gb­-2000mhz­-cl9­-2x2gb­/
S 2Ghz pamětmi jde pak v pohodě učinit overclock A8 na 3,62 Ghz, díky čemuž paměť beží pamět téměř na svých 2000Mhz a GPU tím dále získá jak můžete vidět zde:
http:­/­/www.techspot.com­/review­/418­-amd­-a8­-3850­-apu­/page13.html
Ve hrách SC2 i BF2 dává takto přetaktovaný A8 oproti referenčnímu s 1333mhz ­(vaše měření­) dalších 20fps navíc, to v podstatě umožní plynulé hraní téměř všeho v 1680x1050 22­" monitorech ­-> všechny hry měly mít v základu výsledky na takto přetaktovaném A8 a 2000 Mhz pamětech
3. Měla být ­(teoreticky­) zhodnocena cena celé takové sestavy ­(A8+2000mhz DDR­)i s levným 22­" monitorem. Přetaktované A8 spolu s 2000Mhz totiž nabízí sestavu, na které lze v pohodě hrát za cenu, která dosud neměla v historii obdoby

Nejméně přínosné komentáře