reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
Diskuze k článku: Megatest 19" LCD - úvod
7.8.2006, Pavel Kovač, článek
Vaše požadavky na velký srovnávací test byly jasné. Dnes jej začneme a představíme si všechny 19" LCD monitory střední třídy, které se testu zúčastní. Pak budou následovat jejich kompletní recenze a až odezní, bude následovat závěr se souhrnnými hodnoceními.
BitThrone | 17.8.200612:25
Ano, Samsung dodava panely aj pre Eizo.
Odpovědět0  0
Dejv-29 | 14.8.200614:34
Samsung je monitor tak leda pro slepce a důchodce! Doporučuji, FS P­-19­-2, jež jsem zakoupil a jeho technologie SPVA nemá chybu!
Odpovědět0  0
Mitch. | 14.8.200615:23
Zajímavé že FS P19­-2 má panel od Samsungu což není překvapující když PVA a S­-PVA je technologie Samsungu.
Odpovědět0  0
Mitch. | 14.8.200615:31
Nejsem si tím úplně jistý ale myslím že Samsung dodává panely i pro EIZO který si tam montuje vlastní špičkovou elektroniku.
Odpovědět0  0
pmiko | 24.8.200619:05
Hehe no neškodilo by být trochu obeznámenější s prostředím. PVA technologie totiž byla vyvinuta nikým jiným než Samsungem:D
Odpovědět0  0
mako | 10.8.200623:00
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 12.8.200617:02
Dobrý den, bohužel ani jeden nesplňuje cenové kritéria pro test.
Samozřejmě je možné, že se některý z těchto panelů objeví jako samostatný článek. Nebylo by fér srovnávat tento ­(od NECu­) high­-end panel se střední třídou.
Odpovědět0  0
unrealboy (12) | 8.8.200623:16
Prosím a škemrám o přidání k testu panel EIZO S1910, protože v dubnu tohoto roku došlo ke dvěma zásadním změnám u tohoto panelu http:­/­/www.eizo.cz­/press.html?&user_press­[uid­]=44&cHash=19564445a2 kdy odezva ve středních tónech byla snížena z 12ms na 8ms a svítivost byla zvýšena z 250cd­/m? na 280cd­/m?. Rovněž na vašem webu nebyl testován s upravenou testovací metodikou, a tak by to byl vlastně jediný český test na tento monitor, který od dubna 2006 prodělal dvě zásadní změny. Ještě jednou prosím, zařaďte ho, vždyť je to ten největší konkurent Fujitsu Siemens P19­-2.
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1066) | 9.8.200613:25
Bohužel Vás musím zklamat, jelikož celý test je už hotový. Dodatečně se do něj ještě zařadí 3 monitory, ale více už není z časových důvodů možné. Můžeme posléze zpracovat samostatnou recenzi Vámi zmiňovaného LCD panelu.
Odpovědět0  0
unrealboy (12) | 9.8.200619:40
Výborně, samostatná recenze by byla opravdu skvělá a myslím, že by zajímala i vícero čtenářů. Jen kdyby byla co nejdřív, protože do konce srpna chci koupit nový počítač a test tohohle panelu by se opravdu hodil. Předem mnohokrát děkuji, pokud ta recenze vyjde.
Odpovědět0  0
Martin Trčka | 10.8.20069:14
Připojuji se k žádosti o dodatečnou recenzi vylepšené verze Eizo S1910. Vaše současné testy LCD panelů jsou velmi dobré, nová recenze S1910 tak konečně umožní přímé srovnání s aktuálními modely panelů.
Odpovědět0  0
andre_z (154) | 13.8.200613:23
Taky bych byl pro dodatecnou recenzi tohoto panelu. Je to oparvdu monitor v presne stredni kategorii, ktery jak je vidno zajima hodne lidi.

Diky ;­-­)
Odpovědět0  0
Brad | 8.8.200610:14
...
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1066) | 8.8.200611:28
Nikoli... a Vy?
Odpovědět0  0
Brad | 14.8.200614:09
Já myslím, že prosby uživatelů o přidání toho či onoho panelu do testu mluví za vše. ­"Mega­" to teda rozhodně není. Jinak držím palec.
Odpovědět0  0
andre_z (154) | 7.8.200622:34
No sem zvedavy na vysledky TESTu ...tedy jestli vyhraje LCD ktere vsude vyhrava FS19­-2.
Ale skoda ze je cena ­(rozmezi testu­) nastavena tak nizko.
A tudiz, ze v TESTU neni zadne EIZO :­-­( Nedavno sem vybiral jeden monitor. A vahal sem mezi zminovanym FS19­-2 a EIZO S1910. Zvolil sem EIZO uz jenom kvuli kalibraci a moznosti ulozeni profilu pro dane aplikace... ­(Lze nastavit monitor pro kazdou aplikaci zvlast a LCD se samo pri spousteni danych programu prenastavuje....vynikajici vecicka. Je to reseno pres jejich SW a to pomoci USB kabelu ktery do LCD vede­).
Takze se primlovam za TEST stredne vyssi tridy...POKUD JE VAS VICE KDO TO CHCETE PODPORTE MNE ­(NAS­) a treba se autor zamysli a TEST udela. ;­-)
Odpovědět0  0
unrealboy (12) | 8.8.200612:56
Taky bych uvítal přidání EIZA S1910 k ostatním LCD panelům, stejně jako tebe mě by zajímalo srovnání FS19­-2 a EIZA S1910. Hlavně jak jsou na tom ve srovnání s odezvou. Který z nich je lepší na hry.
Odpovědět0  0
martinr (1) | 8.8.200615:12
Také bych se připojil s podporou testu EIZA S1910 a celkově monitorů vyšší střední třídy. Je řada lidí, včetně mne, kteří sice na cenu také hledí, ale vyžadují kvalitní podání barev a možnosti kalibrace. Kvalitní barvy a panely TN to bohužel moc nejde dohromady. Pro část panelů MVA a některé PVA ­(obzvláště ty levnější kousky­) to platí také.
Odpovědět0  0
Jimm | 7.8.200619:22
Zkuste prosím ještě tento panel ­(nebo jeho šedou verzi­) do megatestu nebo jeho pokračování zařadit. Je to novinka s PVA displejem a má garanci 0 vadných pixelů. V testu bz se mohl umístit hodně vysoko.
Odpovědět0  0
unrealboy (12) | 7.8.200617:40
Když už chcete přidávat samsungy, tak přidejte modely s PVA ­(Samsung 19­" SM 940T a Samsung 19­" SM 193P+­). TN modely asi nedosáhnou takových kvalit jako modely s technologií PVA a asi i víc čtenářů se rozhoduje pro koupi nějakého modelu s PVA­/MVA technologií.
Odpovědět0  0
Roob (179) | 7.8.200615:48
chlapi pre boha, de je samsung­/philips?? Som toho nazoru, ze lowend ­- acer, stredna trieda samsung­/philips­/nec a profi iiyama­/eizo. Ostatne monitory ste kludne mohli vynechat. Takto je ta megarecenzia zbytocna.
Odpovědět0  0
blab | 8.8.20069:30
No nevim, kde mas napr fsc, kterymu se v posledni dobe ve stredni tride docela dari konkurovat samsungu?
Odpovědět0  0
SmartMole (93) | 7.8.200615:40
Nechápu lidi, co si stěžují, na počet monitorů v testu! Myslím, že po přidání těch­/toho samsungu je naprosto dostačující a není mu co vytknout. Pokud každý jednotlivý monitor projde všemi testy jako prochází monitory při jedntlivých recenzí, tak je to několikanásobně lepší, než nic neříkajíci testy 30 monitorů.

Jinak co se týče těch Samsungů, strašně rád bych viděl v testu práve 970p, ale nejsem si jistý, jestli se vejde do stanovené hranice.
Odpovědět0  0
Dejvak (6) | 7.8.200622:05
Nevejde. O 120 Kc ­(cerna varianta o 220Kc, ceny z CC­). Takze jako by se vesel :­-)
Odpovědět0  0
Chee | 7.8.200615:10
Taky bych zařadil nejaky ten samsung, chci si zrovna poridit nejake 19LCD a ocenil bych treba Samsung 940B nebo 940BF
Odpovědět0  0
cip | 7.8.200614:36
Nechápu, jak může někdo dopsat po snad 20té, že chybí Samsung, buď si děláte srandu nebo jste absoblbolutně tupé mimoni. Sorry, jestli jsem se někoho dotkl, ale z té diskuze mám akorát p**u, až na první zmíňku o samsungu a reakci autora.
už nepište o Samsungu
Odpovědět0  0
johnyD | 7.8.200614:21
si děláte srandu ...
Odpovědět0  0
JSte | 7.8.200613:01
Samsung ? ! ?
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1066) | 7.8.200613:02
Viz výše.
Odpovědět0  0
JSte | 8.8.200615:56
Děkuji za přímou odpověď ­- jen jsem chtěl podpořit přítomnost zmiňované značky. Netušil jsem že jde již o Samsungománii. Osobně by mě zajímal 970P. Ještě jednou děkuji.
Odpovědět0  0
Frankt | 7.8.200612:48
Tenhle monitor ma crystalbrite tedy potencionálně skvělé barvy a přitom 4ms odezvu!!! Proč testujete toho jeho nepovedeného bratříčka?
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1066) | 7.8.200612:42
Zástupce LCD panelů Samsung do tohoto testu zařazen bude ­(případně dva zástupci­), nicméně prozatím nemůžu přesně říci, o který model­/modely se bude jednat. Publikace testu tedy proběhne tak, jak byla v dnešním článku avizována s tím, že ke konci přibude ještě zástupce­/zástupci od Samsungu.



Jakmile bude jisté, které konkrétní modely se testu zúčastní, budu informovat. Už od začátku jsme do testu chtěli zařadit model 940T, nicméně bohužel, v daný okamžik nebyl k dispozici a později začal být problém s časem, jelikož i těchto 9 LCD panelů se stihlo otestovat doslova za 5 minut dvanáct ­(je léto ­- autor je momentálně na plánované dovolené, vrátí se až koncem tohoto týdne­).



BTW: namísto 30 rozhořčených reakcí o tom samém by příště bylo možná i vhodnější chvíli počkat, až se někdo z naší redakce k dané věci vyjádří.



A pokud jde o pojmenování MEGATEST ­- těm, kterým se toto pojmenování nelíbí, bych doporučil, aby se podívali na rozsah a časovou náročnost naší současné metodiky testování LCD panelů. Ono to není o kvantitě ­- kdybychom otestovali 20 LCD panelů s tím, že bychom testovací metodiku podstatně zjednodušili, aby to bylo časové únosné, tak teprve potom by to bylo naprosto o ničem a celý test by byl pouhou parodií na test LCD ­(byla by to spíše pouze taková ­"předváděčka­", čili takovéto testy na úkor kvality dělat nebudeme nikdy, pokud je vyžadujete, jsou tu jiná média, která je publikují­).



Minulý rok v létě jsme měli také srovnávací test LCD panelů, kde jich bylo pouze 6 a otestování­/zpracování recenze jednoho panelu tehdejší testovací metodikou zabrala cca polovinu času co nyní a ani teď to pro některé není dostatečné ­- to je pak vážně těžké. Ano, Samsung v seznamu chybí, nicméně zařazen bude. Pokud jde o další panely ­- tak bohužel, není možné zařadit vše zajímavé na trhu, vždy bude něco chybět. Ještě zmíním, že testu se původně měl zúčastnit ještě jeden ViewSonic, nicméně přišel vadný kus ­(původně tedy bylo v plánu 10 LCD panelů­). V případě LCD Philips jsme oficiálního distributora od začátku žádali celkem o 2 modely, bohužel nebyl schopen dodat ani jeden ­(a dodatečně je zařadit se už nestíhá­).
Odpovědět0  0
stepanl (57) | 7.8.200613:18
Dekuji za vycerpavajici reakci
Odpovědět0  0
Ondrej Chlada | 7.8.200615:14
Pripojuji se k dikum za upresneni stavu a dodatecne pridani Samsungu. Jinak myslim, ze je dobre, ze se tu objevilo tolik prispevku a tak rychle. Bez nich by mozna k dodani Samsungu nedoslo. Je viídet, ze sila lidu jeste uplne neumrela:­) Ted uz jsem jen zvedav jaky konkretne model vyberete. Osobne se priklanim k modelu 970P ­(jako zastupce horni cenove hranice testu­). Obzvlast co jste v druhem clanku o technologiich neprimo uvedli, ze nestoji za moc ­(coz me docela zdesilo­). Pak pripadne jeste nejakeho zastupce z nizsi cenove sfery...
Odpovědět0  0
bronx | 7.8.200616:00
Tak si poridte dvouosy servomanipulator a budete mit casu habakuk.
Odpovědět0  0
N/A | 8.8.20067:41
Megatest.
Zcela zřejmě tím dáváte najevo ­(nejen­) časovou náročnost otestování takového počtu monitorů. Koneckonců, volba titulku je zcela na Vás. Problém je, že z pohledu čtenáře se jedná jen o test několika málo kusů. Z volby titulku je mimojiné cítit snaha zaujmout čtenáře a upoutat jeho pozornost. V ostrém kontrastu proti tomu pak stojí Vaše komentáře typu ­"pokud se Vám nelíbí Mega, jděte jinam­". Vážně by mě zajímalo, jak byste se tvářil, kdyby se všichni ti, kteří mají proti použitému Mega­- výhrady, sebrali a odešli ­(= přestali Vás číst­). ;­-­)

Btw. soudě podle článku a podle Vašich reakcí jste recenzi na Samsung ani neplánovali. Kdyby se tu neozvalo tolik uživatelů, tak by nebyla. Myslím, že by bylo fér napsat něco ve stylu ­"omlouváme se, zástupce značky XYZ do testu zařadíme dodatečně­".
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1066) | 8.8.200618:58
Samsung jsme chtěli zařadit už od prvopočátku ­(stejně jako Philips­), jednalo se o model 940T. Bohužel oficiální zastoupení jej nebylo schopné do testu dodat a ani teď, kdy jsem je oslovil ve věci dalších modelů, se k tomu moc nemají. A proč chceme LCD panely primárně od výrobců­/jejich oficiálních zastoupení? Předcházíme tím problémům, jelikož občas se při testování panel poškodí ­(poškrábe­) a pokud jej máme z obchodního řetezce, tak se následně musí prodat se slevou a jsou z toho komplikace ­(argument, že mají u nás díky tomu reklamu, v případě velkých firem­/distributorů zrovna moc neobstojí ­- a není to jen o konkrétních firmách, ale i o konkrétních značkách a také lidech, kteří je mají na starosti atd­).



Mohl bych pokračovat, nicméně nebudu to dále rozvíjet. Jen bych byl rád, kdybyste si uvědomil, že nic není černobílé ­- ale proč se na to snažit dívat z našeho úhlu pohledu, když stačí jít si do diskuze zanadávat, jací jsme ­"neschopové­", že ano? ­(teď to neberte prosím jako výpad proti Vám, spíše obecně vůči celé této diskuzi­). Výsledek je pouze ten, že se na test takovéhoto rozsahu příště autor vykašle, to je celé ­(věcné připomínky­/výhrady samozřejmě bereme, ale to není případ této diskuze­).



Megatest ­- autor tento test tímto způsobem zkrátka pojmenoval a vzhledem k tomu, kolik s ním měl spojené práce, to shledávám jako oprávněné ­- troufám si tvrdit, že test obdobného rozsahu a kvality zpracování na naší domácí scéně nikde nenaleznete.



Za svými reakcemi si nadále stojím, pokud dotyčný odsoudí veškerou ­(a nutno dodat, že značně časově náročnou­) práci našeho autora jen podle nadpisu anebo podle toho, že tam není zastoupeno vše, co by mělo v ideálním případě být. Protože pokud nebudeme brát v potaz závěrečné srovnání v rámci tohoto testu, jedná se o 10 samostatných a kompletních recenzí jednotlivých LCD panelů podle naší testovací metodiky a nikoli o pouhý soupis 27 LCD panelů s pár obrázky ­(obrázkem?­), pár řádky textu a tabulkou s klady a zápory zjištěnými subjektivním posouzením dle oka. Zjednodušení testovací metodiky kvůli zařazení většího počtu LCD panelů jsme zavrhli.



Čili vážně nevím, co více mám k tomuto dodat. Už jsem napsal, že značka Samsung do testu nakonec zařazena bude ­(přestože v první ­"konečné verzi­" testu figurovat neměla­), bude zařazen i další ViewSonic, jenž nám prvně přišel do redakce vadný kus. Stejně tak se snažím o sehnání LCD panelu Philips.



Pravdou také je, že jsme ke konci začali být dost limitování časem, protože, jak už jsem psal, měl autor na programu plánovanou dovolenou, přičemž se tomuto testu věnoval až do doby několika hodin před odjezdem ­- to je sice svým způsobem také snaha o ospravedlnění z mé strany, kterou nemusíte akceptovat, nicméně říkám na rovinu, jak to je ­- může to opět někdo napadnout a snažit se rozvíjet, ale z mé strany je to už k tomuto vše. Na případné dotazy ohledně konkrétní volby panelů počkejte prosím na konec tohoto týdne, kdy se autor vrátí z dovolené a bude moci se vyjádřit.
Odpovědět0  0
stepanl (57) | 8.8.200623:54
Dekuji za jeste lepsi osvetleni situace,ale pro priste by mozna nebylo na skodu­(to o nedodani samsungu a philipsu offic. zastoupenim­)napsat hned do clanku.Berte to jako navrh pro pristi clanky,mohlo by se tim predejit takovymto diskuzim.

Znovu jsme nakousli tema megatestu,on se tento ­"vyraz­" da pochopit­(vysvetlit­) dvema moznymi zpusoby.Z naseho pohledu­(nechci se nekoho dotknout,tak mozna jen meho­) megatest=test velkeho poctu LCD a z pohledu autora megatest=casove narocny,tudiz velmi obsahly test deviti,desiti kousku

BTW me puvodni rozcarovani zacina pomalu ochabovat
Odpovědět0  0
N/A | 10.8.20068:02
Upřímně, já jsem se nikde v diskusi nebouřil proti nepřítomnosti té či oné značky ­(koneckonců, používám tu výhradně ­"nick­" N­/A­). Ani Vám ­/ autorovi nevyčítám použití předpony Mega­-. Jen jsem napsal, jak to na mě působí. Co se týče problémy s oficiálním dovozcem značky, taky se přimlouvám, aby bylo v příštím testu uvedeno něco jako ­"Oficiální zastoupení značky SunWuKung nebylo schopno v požadovaném termínu dodat model v testované kategorii výrobků.­"

Sice nejste Chip, aby se giganti jako Asus chlubili na svých webech ­"dostali jsme deset z osmi fialových trpaslíčků ve 136. čísle Chipu­", ale pokud ten výrobek dopadne dobře, určitě je to pro značku reklama. A zrovna tak pro ni není reklama ­(resp. je to špatná reklama­), že nejsou schopni něco dodat. Jen ať se snaží. ;­-­)

PS: Já opravdu nemusím mít vždycky poslední slovo. ;­-)
Odpovědět0  0
stepanl (57) | 7.8.200612:40
Mila redakce,jestli rikate MEGATEST testu deviti,opakuji DEVITI LCDcek,tak jste u me jako seriozni web magazin skoncili.Nehlede nato,ze jste nezaradili samsung a philips.Megatest ma bejt prurez celym spektrem ne?Doufam ze to napravite.
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1066) | 7.8.200613:02
Ano, testu 9 LCD panelů naší současnou testovací metodikou říkáme opravdu megatest. Časově to je stále mnohem náročnější, než ­"megatest­" 20 LCD panelů v takové formě, jak znáte z časopisů, kde je v takovémto rozsahu provádějí ­(mluvím o naší domácí scéně ­- zahraniční tištěné tituly neznám, avšak ani tam to nebude podle mého jiné­).



Vaše přízeň je Vaše vlastní volba, na kterou máte samozřejmě nárok, avšak co se na to podívat také z pohledu vynaložené práce našeho autora a ne pouze z pohledu počtu produktů? Pouhý seznam 20 LCD panelů s pár odstavci textu, pár fotkami a tabulkou s klady a zápory ­- to zase není test LCD podle nás a něco takového bychom si teď nikdy nedovolili publikovat, čili to je pouze a jen o úhlu pohledu.
Odpovědět0  0
honzus (2) | 7.8.200612:29
Vemte si Treba jakikoliv casopis tam jsou megatesty minimalne s 20LCD , třeba casopis Computer test s 27 LCD monitory a tam byly hned 4 LCD SAmsung
Odpovědět0  0
kualik | 7.8.200615:11
PRESNE TAK, tady tech par monitoru neni zadnej megatest, leda tak ­"test­" a jeste neobjektivni, kdyz pudu do obchodu a z 50 nabizenych jogurtu vemu na test tri co se mi z nejakych duvodu hodi do kramu ­(treba ony tri vyrobce vlastni jeden holding a jim chci testem udelat reklamu­) jak hodne to bude objektivni ­-test­- ?
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1066) | 7.8.200615:31
V tom případě doporučuji zakoupení zmiňovaného časopisu Computer a neztrácet čas s námi, více k tomu nemohu dodat.
Odpovědět0  0
kualik | 7.8.200616:04
No tak sorry ze chci mit prehled co do poctu testovanych kusu i kvality mereni­/kvality monitoru.
Odpovědět0  0
Jarek777 | 7.8.200612:20
Rozmýšlím se, jestli si domů koupit Belineu 101915 ­(popř. 101920­), FJS P19­-2, NEC 1970NX. Takže takový test mi přijde vhod. Přečetl jsem si sice testy na behardware a tomshardware, ale není nad podrobný test v češtině ­(alespoň pro mne­). Nedávno sice v cz chipu vyšel test 19­", ale byl velmi stručný... Takže ještě jednou díky...
Odpovědět0  0
strelo | 7.8.200612:20
ak ano + samsung, phislips,.... NIE 9viatich LCD ale megatest je cca od 14kusov a viac!
Odpovědět0  0
George_gray (35) | 7.8.200612:15
Přátelé, jestli tam nedáte minimálně 1 Samsung, tak už vás nebudu číst. To si radši přečtu zahr. weby, kde jsou trochu soudnější.
Odpovědět0  0
kafo | 7.8.200612:03
B91D , N91S , L90D ... 9 az 13K ...a vzhladovo omnoho krajsie ako heten L19T ... setko 8ms ...

a 9 monitorov nieje megatest ...
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1066) | 7.8.200613:06
Co se dívám, tak Vámi zmiňované panely jsou z nižší cenové relace, než jaká byla nastavena pro tento test.
Odpovědět0  0
skunk.? (5) | 7.8.200612:01
no tak se taky pripojim Samsung dela podle me jedny z nejkvalitnejsich LCD a podle reakci v diskusi taky hodne popularni :­) a nezaradit ho do testu je podle me velka chyba rychle to napravte a bude to ok jinak to bude neobjektivni test
Odpovědět0  0
krejzi (1) | 7.8.200611:02
Tento skandal ma donutil registrovat sa :­)
Suhlasim ze megatest bez Samsungu je dost o ... nicom
Odpovědět0  0
honzus (2) | 7.8.200611:56
Nevim proč jste vynechaly z testu LCD Samsung !!! Ale staci se podivat na konkurencni testy a Samsungy jsou vždycky základ. Vždyť Samsung patří mezi špici nejlepších výrobcu LCD!!
A to ze v testu jsou monitory typu
Acer AL1923
BenQ FP93GX
Belinea 101915
tak to si delate tympadem asi srandu ze nezaradite LCD Samsung
Odpovědět0  0
Dejvak (6) | 7.8.200610:42
Velka skoda, ze jste do testu nezaradili Samsung. 940FN a 970P jako nejrychlejsi PVA ­(6ms g2g­) by tomuto testu urcite slusely :­-­)
Odpovědět0  0
blab | 7.8.200610:42
Jaktoze tam neni zadnej samsung? Ne, delam si srandu, ale taky nechapu, proc jste z testu uplne vynechali jednoho z nejoblibenejsich vyrobcu, co ma jeden z nejlepsich pomeru mezi cenou a kvalitou.
Odpovědět0  0
Bezy (66) | 7.8.200610:31
připojuji se s žádostí o Samsung 940BF a 940BW, zároveň nechápu vyloučení nižší třídy, větina sestav které stavím má LCD z finančních důvodů ze segmentu 5­-9k
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1066) | 7.8.200613:04
O cenovém rozmezí jste rozhodli Vy ­- čtenáři Světa hardware. Je to vysvětlené v dnešním úvodním článku.
Odpovědět0  0
Bezy (66) | 7.8.200614:55
Ano to máte pravdu nicméně v hlasování chyběla možnost hlasovat pro nižší třídu, v souvisejícím tématu diskuzního fóra jsem na to ­(nejen já­) upozorňoval.
Ale stop kritice, uvědomuji si kolik Vás test stál práce a chápu že tolik času věnovat ­"šunkám­" není tak motivující jako v případě kvalitních LCD. Bohužel ­"šunky­" netestují snad nikde a někdy je to škoda, protože i mezi nimi jsou kvalitní LCD­(a také nejprodávanější­).
Na test se ale stejně těším :­-)
Odpovědět0  0
Endy25 | 7.8.200610:24
Stejně jako všichni tady NECHAPU jak jste mohli opomenout značku Samsung v testu. Právě se rozhoduji který 19­" vybrat a samsung je jeden z favoritů. Zařaďte alespoň 940FN. Jinak to těžko můžete nazvat mEGAtestem.
Odpovědět0  0
ShanDo (42) | 8.8.200623:21
940fn uz bol testovany na SH.
Odpovědět0  0
Slusta | 7.8.200610:16
Samsung 970p
Odpovědět0  0
Obelix0903 | 7.8.20069:58
A kde je EIZO M1900?
Odpovědět0  0
Hymbajs_ | 7.8.20069:26
Když MegaTest tak bych tam dal hlavně ještě Samsunga a taky nějakýho Philipse. Kdo je pro ať zvedne ruku
Odpovědět0  0
Bořík | 7.8.20069:00
Kromě Samsungu mi tam chybí i zástupce Philipsu ­- také se do této cenové kategorie vejde dost philipsáckých panelů.
Odpovědět0  0
Greggys (1) | 7.8.20068:57
Také se mi nechce věřit, že Samsung chybí. Mál­-li to být megatest, tak se všemi hlavními výrobci.
Odpovědět0  0
prolamer1 (13) | 7.8.20068:56
Ten co ho testujete místo něj je do kanceláře :­( a popravdě není vůbec zajímavý je to velká škoda těšil jsem se právě na Csko a vy dáty takového ničemníka jako je Al :(
Odpovědět0  0
kualik | 7.8.200615:05
Jako rozumis, ten kdo pucuje monitory na test ma zajem aby se prodavalo a kdo kupuje nejvic ? podniky do kancelari... a o tom to je, zase jenom o penezich jadidadada
Odpovědět0  0
jjj | 7.8.20068:55
ako to ze tam nie je samsung ???
Odpovědět0  0
Greenshit | 7.8.20068:42
Jako vlastník Samsung 193p+ bych se také přimlouval za recenzi tohoto monitoru, ať vím, jak jsem na tom :­-)
Odpovědět0  0
Abel (8) | 7.8.20068:37
pěkně nám ta diskuze začíná... :)
Odpovědět0  0
Chodec (1) | 7.8.20068:34
Robit test LCD monitorov bez jedneho z najvacsich a najkvalitnejsich vyrobcov LCD monitorov je neobjektivne, preto je aj moje hodnotenie clanku 5, radsej dalej ani nepokracujte.
Odpovědět0  0
Ondrej Chlada | 7.8.20068:18
Pripojuji se... 940BF, 970P, 193P+
Odpovědět0  0
Wirtual (4) | 7.8.20068:16
Taktez se pripojuji k ostatnim.... Zaradte do testu pls nejake LCD Samsung... Vzdyt je to jeden z nejvetsich a nejlepsich vyrobcu LCD a v testu by urcite nemel chybet...
Odpovědět0  0
MaWa (34) | 7.8.20067:50
minimalne 940BF by chybet nemela...bestseller...
Odpovědět0  0
pc.jam (4) | 7.8.20067:39
Připojuji se ko ostatním a prosím Vás o zařazení Samsungu 940BF.
Odpovědět0  0
Tomes | 7.8.20067:28
To se mi ani nechce věřit že jste vynechali samsung. Možná je to jen nějaký šotek. No uvidíme.
Odpovědět0  0
SpEcTaToR | 7.8.20066:50
Opravdu nechápu, proč v testu není ani jeden Samsung!!! Hlavně, že tam máte Acer, který Vám ­"odborně­" ohodnotí v každém Tescu. Samsung je jedna z nejprodávanějších značek u nás, takže by mne zajímal jeden rozumný důvod, proč v testu chybí.
Odpovědět0  0
Mitch. | 7.8.20062:47
Také se přikláním k zařazení Samsungu, třeba 193P+ který jsem si nedávno koupil takže by mě výsledek už v koupi nepomohl ale rád bych věděl jak si vede.
Odpovědět0  0
Dr.Z | 7.8.20066:27
jo tak to je rozhodně důvod, proč ho otestovat
Odpovědět0  0
Squish (13) | 7.8.20069:19
Samsung by tam neměl chybět
Odpovědět0  0
Mitch. | 7.8.200613:11
Důvod je ten že jde o velmi zajímavý model z vyššího mainstreamu a neviděl jsem ho v žádném českém testu LCD. Pro někoho kdo si teď vybírá co koupit by tento test 193P+ přišel vhod.
Odpovědět0  0
Obumbrata (15) | 7.8.20062:30
vynechat jedneho z najvacsich vyrobcov lcd panelov!?? to mozete rovno cely megatest prehlasit za neplatny!
Odpovědět0  0
MaxWin (8) | 7.8.20062:02
Tu jste take mohly dat do testu.
Odpovědět0  0
Ghost_sk (25) | 7.8.20060:43
Preco ste nezaradili do testu ani jeden Samsung?Osobne myslim ze su to dobre monitory a do 12tis je 19 dost ­(napr 940BF­).
Inac tesim sa na vysledky ale zastupca Samsungu bude chybat urciete nie len mne.Mohli ste test dplnit o jeden monitor a zaokruhlit to cislo na 10.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.