
Na první pohled vypadá titulní stránka MSN.com velmi podobně, jako Windows. Zároveň je umožněno většinu obsahu přizpůsobit tomu, co nás zajímá a jaké informace chceme na titulní straně rádoby domovské stránky najít.
Microsoft za tímto účelem uzavřel spolupráci s několika subjekty, jako je např. New York Times, Conde Nast nebo AOL. Zpravodajství na tomto novém portálu bude tedy zřejmě opravdu rychlé a věcné.

Na titulní straně nemůžeme přehlédnout již výše zmíněný panel s online službami Microsoftu. Jedním kliknutím se tak dostaneme ke svým poznámkám v OneNote, zkontrolujeme emaily, přistoupíme k cloudovému úložišti OneDrive, případně přejdeme na mapy, Skype či sociální sítě.
Nechybí ani vyhledávací okno, které nás po zadání fráze k vyhledání přesměruje na stránku s výsledky vyhledávače Bing.
Kromě již zmíněných služeb a sekcí můžeme nalézt i další utility, jako např. nákupní seznam nebo prohlížeč lidského těla 3D. K tomu všemu se většina personalizovaného obsahu bude synchronizovat napříč zařízeními a platformami - Microsoft plánuje připravit některé své aplikace i pro Android nebo iOS – např. Food & Drink, Sports, a podobně. Své oblíbené recepty tedy uvidíte i na svém chytrém telefonu či tabletu, a to bez ohledu na to, jakou značku a systém máte.
Obě verze (původní i náhled nové) zřejmě ještě budou chvíli fungovat nezávisle na sobě. Microsoft zatím neřekl, kdy plánuje starou verzi kompletně nahradit tou novou, ale víme, že aplikace pro Android a iOS mají být připraveny během několika měsíců.
Zdroj: Engadget