Jenom aby DX12 nepřinesl zase jenom další porci rozmazávacích a osekávacích efektů. Nejlíp opravdu vypdal první Crysis. Byl to sice HW masakr ve svojí době ale ta grafika byla neosekaná.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Opět se ukazuje, že konkurence je něco, co žene firmy za zlepšováním svých produktů. Ať už to s Mantle dopadne jakkoliv, zdá se, že Microsoft díky teoretické ztrátě monopolu na API konečně udělá alespoň nějaké optimalizační úpravy.
A to je dobře pro nás, koncové zákazníky.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
tak je na co se těšit :) Ve spojení s brýlemi Octopus to bude pecka :)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Tak to zase tolik vývojáře nepotěší. Vývojáři potřebují trh tak velký aby jim vývoj her pod DX12 zaplatil. Pokud MS politiku nezmění tak viva Mantle, to totiž frčí i na Vistách.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)