reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
21.3.2014, Jan Vítek, aktualita
Na akci GDC v San Francisku bylo firmou Microsoft představeno dlouho očekávané API DirectX 12, které nemá znamenat pouze novou verzi, ale také nový přístup, s nímž Microsoft zaútočí také na Mantle od AMD.
pidalin (1478) | 25.3.201415:48
Jenom aby DX12 nepřinesl zase jenom další porci rozmazávacích a osekávacích efektů. Nejlíp opravdu vypdal první Crysis. Byl to sice HW masakr ve svojí době ale ta grafika byla neosekaná.
Odpovědět0  0
Jimmz147 (145) | 24.3.20147:11
Opět se ukazuje, že konkurence je něco, co žene firmy za zlepšováním svých produktů. Ať už to s Mantle dopadne jakkoliv, zdá se, že Microsoft díky teoretické ztrátě monopolu na API konečně udělá alespoň nějaké optimalizační úpravy.
A to je dobře pro nás, koncové zákazníky.
Odpovědět0  0
Zanzibarman (11) | 23.3.201417:14
tak je na co se těšit :­) Ve spojení s brýlemi Octopus to bude pecka :)
Odpovědět0  0
Rafan (336) | 21.3.201423:39
Tak to zase tolik vývojáře nepotěší. Vývojáři potřebují trh tak velký aby jim vývoj her pod DX12 zaplatil. Pokud MS politiku nezmění tak viva Mantle, to totiž frčí i na Vistách.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.