Microsoft se ptá na zájem o možnost prodeje starých her
21.3.2016, Jan Vítek, aktualita
Microsoft položil majitelům konzole Xbox One otázku, zda by měli zájem mít možnost prodeje starých herm ovšem pouze za desetinu původní ceny. Firma tak evidentně uvažuje o tom, že by takovou službu nabídla.
Microsoft se v poslední době velice zajímá o hry a jejich prodej, přičemž už dříve bylo oznámeno, že obchody Windows a Xbox Store budou časem sjednoceny, takže to, co se nyní týká majitelů Xbox One by se mělo později týkat i uživatelů Windows 10 a naopak. Microsoft tedy zkoumá, zda bychom byli ochotni mu prodat zpět hry za desetinu původní částky, kterou bychom tedy nedostali na účet, ale ve formě kreditu pro koupi jiného softwaru.
K dispozici jsou čtyři odpovědi, a to dvě souhlasné s tím rozdílem, že bychom takovou službu využívali často, nebo zřídka. Pak můžeme v dotazníku takovou možnost odmítnout, nebo Microsoftu sdělit, že si nejsme jistí. Však jím položená otázka je sama o sobě celkem jednoznačná, ovšem pak se můžeme ptát, jako jsou další podmínky. Je totiž rozdíl v tom, když chceme prodat nedávno vypuštěnou a ještě horkou novinku, nebo hru, na kterou jsme nesáhli dva roky. V prvním případě to je špatná nabídka a v druhém budeme rádi i za deset procent původní částky. Je tedy otázka, jaká omezení by tato služba měla a zda ona "purchase price" se opravdu týká toho, co jsme zaplatili původně a ne toho, kolik hra aktuálně stojí.
Nicméně můžeme i tak říci, že Microsoft by rozhodně měl takovou službu nabídnout, neboť je to lepší než nic. Digitálně distribuovaných kopií her se v bazaru nezbavíme, a tak i těch deset procent může přijít vhod, když není jiná možnost. Navíc by se toho mohli chytnout i jiní herní distributoři, kteří by přišli s vlastní obdobou.
Digitální zboží také pro Microsoft (či jiného prodejce) není něco, co by opět mohl dostat do oběhu a spíše to můžeme vidět jako trošku jiný věrnostní program ve snaze přitáhnout nové zákazníky a ty staré povzbudit k dalšímu nakupování. Uvidíme tedy, zda Microsoft s touto službou přijde, či ne.
Zdroj: Hexus.net
K dispozici jsou čtyři odpovědi, a to dvě souhlasné s tím rozdílem, že bychom takovou službu využívali často, nebo zřídka. Pak můžeme v dotazníku takovou možnost odmítnout, nebo Microsoftu sdělit, že si nejsme jistí. Však jím položená otázka je sama o sobě celkem jednoznačná, ovšem pak se můžeme ptát, jako jsou další podmínky. Je totiž rozdíl v tom, když chceme prodat nedávno vypuštěnou a ještě horkou novinku, nebo hru, na kterou jsme nesáhli dva roky. V prvním případě to je špatná nabídka a v druhém budeme rádi i za deset procent původní částky. Je tedy otázka, jaká omezení by tato služba měla a zda ona "purchase price" se opravdu týká toho, co jsme zaplatili původně a ne toho, kolik hra aktuálně stojí.
Nicméně můžeme i tak říci, že Microsoft by rozhodně měl takovou službu nabídnout, neboť je to lepší než nic. Digitálně distribuovaných kopií her se v bazaru nezbavíme, a tak i těch deset procent může přijít vhod, když není jiná možnost. Navíc by se toho mohli chytnout i jiní herní distributoři, kteří by přišli s vlastní obdobou.
Digitální zboží také pro Microsoft (či jiného prodejce) není něco, co by opět mohl dostat do oběhu a spíše to můžeme vidět jako trošku jiný věrnostní program ve snaze přitáhnout nové zákazníky a ty staré povzbudit k dalšímu nakupování. Uvidíme tedy, zda Microsoft s touto službou přijde, či ne.
Zdroj: Hexus.net