
Jedná se o tzv. sponzorované dlaždice, které se budou s největší pravděpodobností objevovat v nové záložce mezi nejčastěji navštěvovanými (eventuálně oblíbenými) weby. Pokud nějaké nadefinované (nebo nejpoužívanější) stránky z nové záložky odebereme, objeví se nové sponzorované dlaždice místo nich.
Hlavní myšlenka celé této operace je poskytnout především novým uživatelům Firefoxu doporučený webový obsah, pokud ještě nikdy Firefox nevyužívali. Namísto prázdných dlaždic, které obvykle signalizují chybějící historii navštívených webů, uživatelé uvidí automatický webový obsah, přičemž část těchto dlaždic bude placená reklama.
Momentálně to vypadá, že součástí sponzorovaných dlaždic není žádné sledování ani monitorování uživatelů, je ale jasné, že inzerenti budou mít přístup ke statistikám, které budou obsahovat počet zobrazení, počet kliknutí a podobně.
Zdroj: VentureBeat